lol!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Zith het volgende:
Hij zal maar al te blij zijn met de PVV en hun dierenpolitie
Zn vriendin schijnt een riant optrekje te hebben ergens op een tropisch eiland . Bekostigd door de (linkse) overheid .quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef rednitro het volgende:
die zal wel naar een ander land gaan en dan hoor je er nooit meer wat van.
Ik denk zelfs dat er helemaal niets gebeurt als die gewoon in nederland blijft.
wij hebben niet zo'n lynch cultuur
Welke linkse overheid?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zn vriendin schijnt een riant optrekje te hebben ergens op een tropisch eiland . Bekostigd door de (linkse) overheid .
De kliek die pro-JSF was .quote:
"Toevallig" is dat 2/3 deel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Drinky het volgende:
ik ben in de war
hij kreeg in 2003 een gevangenis straf van 18 jaar en mag er nu alweer na 12 jaar uit??
oeps, betrapt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
troll.
TS "vreest" helemaal niet voor zijn leven
Tjah, laten we het hopen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik denk dat hij 50 stappen kan zetten endan een vlindermes door z'n strot gejaagd krijgt.
die de politieke moord, met voorbedachte rade, destijds niet met levenslang bestrafte? want geloof me dat politiek de laatste tijd redelijk invloedrijk kan zijn bij de rechterlijke macht.quote:
dat gevoel leeft er idd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lo-Fi het volgende:
Volkert heeft destijds in opdracht gehandeld van de mensen die achter de schermen de politiek bestuurden en zal na zijn vrijlating veilig en riant kunnen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |