lol!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:38 schreef Zith het volgende:
Hij zal maar al te blij zijn met de PVV en hun dierenpolitie
Zn vriendin schijnt een riant optrekje te hebben ergens op een tropisch eiland . Bekostigd door de (linkse) overheid .quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef rednitro het volgende:
die zal wel naar een ander land gaan en dan hoor je er nooit meer wat van.
Ik denk zelfs dat er helemaal niets gebeurt als die gewoon in nederland blijft.
wij hebben niet zo'n lynch cultuur
Welke linkse overheid?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zn vriendin schijnt een riant optrekje te hebben ergens op een tropisch eiland . Bekostigd door de (linkse) overheid .
De kliek die pro-JSF was .quote:
"Toevallig" is dat 2/3 deel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Drinky het volgende:
ik ben in de war
hij kreeg in 2003 een gevangenis straf van 18 jaar en mag er nu alweer na 12 jaar uit??
oeps, betrapt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
troll.
TS "vreest" helemaal niet voor zijn leven
Tjah, laten we het hopen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik denk dat hij 50 stappen kan zetten endan een vlindermes door z'n strot gejaagd krijgt.
die de politieke moord, met voorbedachte rade, destijds niet met levenslang bestrafte? want geloof me dat politiek de laatste tijd redelijk invloedrijk kan zijn bij de rechterlijke macht.quote:
dat gevoel leeft er idd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lo-Fi het volgende:
Volkert heeft destijds in opdracht gehandeld van de mensen die achter de schermen de politiek bestuurden en zal na zijn vrijlating veilig en riant kunnen leven.
is het nooit standaard geweest. Ferdi E. kreeg ook geen levenslangquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
Maar moord met voorbedachte rade is dus geen levenslang meer tegenwoordig ?
ik vrees iets anders.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef teamlead het volgende:
tja.. voor Volkert gelden dezelfde regels als voor andere gevangenen met een tijdelijke vrijheidsberoving. Hij heeft z'n deel uitgezeten, dus is het klaar.
en was dat een goede beslissing?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
is het nooit standaard geweest. Ferdi E. kreeg ook geen levenslang
dat was de vraag nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en was dat een goede beslissing?
het grootste deel van Nederland is Volkert al lang vergeten. En diegene die wel nog weten wie het is, interesseert het in grote meerderheid geen rukquote:
Iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en was dat een goede beslissing?
wel goed dat jij volkert vergelijkt met ferdi e. toch?quote:
ik gok op hele enge en gevaarlijke elementen die steeds minder houvast hebben in deze nieuwe samenleving, die zich aan het vormen is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Je kunt je afvragen als dit geen levenslang meer is wat dan wel .
Politieke moord die de samenleving ernstig ontwrichtte .
Ik gok op een deal met justitie
Nee, hij werd dezelfde dag opgepakt, dus in 2002. Later werd hij veroordeeld tot 18 jaar cel, en dat gaat in op de dag dat je aangehouden bent, 6 mei 2002. In Nederland hoef je maar 2/3e van je straf uit te zitten (slaat nergens op, zeg dan gewoon 2/3 minder...), dus 12 jaar. 6 mei 2002 + 12 jaar is 6 mei 2014...quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Drinky het volgende:
ik ben in de war
hij kreeg in 2003 een gevangenis straf van 18 jaar en mag er nu alweer na 12 jaar uit??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |