Goed bezig! Geniet van je welverdiende rust!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef E.T. het volgende:
Zo, vandaag 40 km gefietst en vanavond les 19 gelopenWel ff genoeg bewogen vandaag; ik kom vanavond niet meer verder dan douche en bank
En ik ben natuurlijk wel gewoon rete-trots op mezelf
Ga dan nog eens langs een winkel om te kijken of ik hem mag passen. Zag ook een officiële steeds langskomen op een website voor ¤ 10,00 maar als die ook te groot is heb ik er niks aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de officiële kleiner. De merk armbanden zoals die van nike in ieder geval wel.
Ik heb zelf een ipod shuffle die ik aan mijn shirt klem, werk super fijn.
Terechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef E.T. het volgende:
Zo, vandaag 40 km gefietst en vanavond les 19 gelopenWel ff genoeg bewogen vandaag; ik kom vanavond niet meer verder dan douche en bank
We (YUR en ik) gaan proberen van de titel in SPT 'Hardlopen is een Sport' te makenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:39 schreef Maraca het volgende:
Mooie titel
[..]
Ga dan nog eens langs een winkel om te kijken of ik hem mag passen. Zag ook een officiële steeds langskomen op een website voor ¤ 10,00 maar als die ook te groot is heb ik er niks aan
Goed bezig! Lekker genieten van je douchequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef E.T. het volgende:
Applaus!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:37 schreef E.T. het volgende:
Yep...hoewel ik de centimeters belangrijker vind dan de kilo'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef prinseszondererwt het volgende:
Haha, voor mij is dat ook eerder een voordeel idd!
Voor een iemand die serieus wil gaan fitnessen om spieren te kweken kan dat een nadeel zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik was wat sites aan het lezen over hardlopen, daar stond dat een van de nadelen van hardlopen is dat je er vanaf valt.
En hoe is dat precies een nadeel?
Zou dan gewoon beginnen met Evy 2, of bv de laatste 4 of 5 lessen van Evy 1quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:12 schreef pennedop2 het volgende:
Ik wilde vandaag gaan hardlopen, maar het is er niet van gekomen. Jammer want het was perfect weer. Ik zou het nu nog kunnen doen, maar dan kan ik net als de vorige keer de hele nacht niet slapen... daar heb ik ook niet zo'n zin in :p
Ik wil wel met Evy beginnen, maar ik zit al op een aardig niveau denk ik. Ik heb vandaag uitgerekend dat mijn vaste rondje ongeveer 5km is, en ik heb dan geen last van spierpijn. Ik heb niet alles supergoed doorgenomen, maar kan ik ook gewoon gelijk met de 5-10km lessen beginnen of van de 0-5km een aantal lessen overslaan? Want als ik bij les 1 van de 0-5km zou beginnen, heb ik daar niet zoveel aan denk ik.
Ik denk dat het voor de meeste vrouwen juist een reden is om te beginnen met hardlopenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:59 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Voor een iemand die serieus wil gaan fitnessen om spieren te kweken kan dat een nadeel zijn
En dan valt het zo tegen. Ik ben gaan hardlopen om een beetje conditie op te bouwen na bijna 35 jaar gerookt te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste vrouwen juist een reden is om te beginnen met hardlopen
Maar ben je wel slanker geworden? (passen je kleren beter?) want gewicht zegt nooit zo heel veel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan valt het zo tegen. Ik ben gaan hardlopen om een beetje conditie op te bouwen na bijna 35 jaar gerookt te hebben.
En ik ben er echt geen gram van afgevallen.
Ik kreeg een beetje een buikje. (waarschijnlijk doordat ik gestopt was met roken) , die ben ik wel zo goed als kwijt. Maar ik had altijd al maat 36/38 en die heb ik nu nog steeds.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar ben je wel slanker geworden? (passen je kleren beter?) want gewicht zegt nooit zo heel veel.
Maar met maat 36-18 hoef je ook helemaal niet af te vallen! Is toch super slank!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een buikje. (waarschijnlijk doordat ik gestopt was met roken) , die ben ik wel zo goed als kwijt. Maar ik had altijd al maat 36/38 en die heb ik nu nog steeds.
Mijn conditie is er in ieder geval wel met sprongen op vooruit gegaan. En daar ben ik het meest blij om.
Ik heb al een maand door omstandigheden niet meer kunnen lopen, maar ben in zo'n 4 maanden tijd 2 broekmaten kleiner gegaan. Effectief dus 8cm minder, maar 0 kilo afgevallenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kreeg een beetje een buikje. (waarschijnlijk doordat ik gestopt was met roken) , die ben ik wel zo goed als kwijt. Maar ik had altijd al maat 36/38 en die heb ik nu nog steeds.
Mijn conditie is er in ieder geval wel met sprongen op vooruit gegaan. En daar ben ik het meest blij om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |