Netjes netjes.quote:
quote:
Ik weet niet of jouw loopband het toestaat, maar je zou een steilere helling in kunnen stellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:06 schreef Satijn het volgende:
[..]
Nee want mijn loopband staat binnen.Misschien dat die van jou buiten staat?
Omdat je het buiten helemaal zelf moet doen en de loopband meegeeft. En omdat je geen wind tegen hebt natuurlijk. Helling instellen kan het wel iets zwaarder maken. Doodsaai, zo'n loopbandquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:26 schreef Satijn het volgende:
Waarom is buiten hardlopen zwaarder dan binnen? Binnen doe ik soms 2 lessen van Evy achter elkaar, buiten ben ik op de helft van één les al 'moe'
inderdaad, ik zou het nog geen kwartiertje vol houdenquote:
al kan je wel heel hard op een loopband lopen + heel langquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik zou het nog geen kwartiertje vol houden
Wat jij bedoelt is dat het uitzicht vaak ook nog een hele tijd moet lopen om prettige te wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef Ender_W het volgende:
Is ook alleen leuk als het uitzicht in de sportschool een beetje prettig is, maar over het algemeen valt dat dan tegen....
Hoeveel km is die?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:47 schreef Ticootje het volgende:
9 juli loop ik de beachrun op kijkduin! Wie had dat gedacht??
5 of 10. Welke afstand ga je doen Ticootje?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeveel km is die?
Enneh, succes alvast!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |