Je had het doek moeten demonteren bv. Door dat niet te doen is het een gevalletje verkeerd gebruik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Wat had ik DAN moeten doen? Het hele ding afbreken en weer opbouwen? Opbouwen heeft me 2 uur gekost. (kom maar met de grappen dat ik in zo'n geval onhandig ben).
Hele ding? Alleen het doek ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Wat had ik DAN moeten doen? Het hele ding afbreken en weer opbouwen? Opbouwen heeft me 2 uur gekost. (kom maar met de grappen dat ik in zo'n geval onhandig ben).
Tis wat. Dat had je ook kunnen bedenken voor je het kocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
Alsof alleen het doek verwijderen makkelijk is. Dat zit ook met schroeven en dergelijke vast.
[serieus]quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Oh noes, dan moet je schroeven! Nee, ik zou maar iets anders kopen, liefst van baksteen en een goede fundering erbij. Als dat dan omwaait mag je klagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
Alsof alleen het doek verwijderen makkelijk is. Dat zit ook met schroeven en dergelijke vast.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh noes, dan moet je schroeven! Nee, ik zou maar iets anders kopen, liefst van baksteen en een goede fundering erbij. Als dat dan omwaait mag je klagen.
Wat je had moeten doen: Na moeten denken bij die stormwaarschuwing.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Je had verwacht dat je die tent 10 jaar kon laten staan zonder ook maar iets te doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij hebben bij de aankondiging van de storm inderdaad het doek van onze tent gehaald (¤ 274 bij de MultiMate), de tuintafel ondersteboven gelegd, de stoelen ingeklapt en in het gras gelegd, de fietsen op de grond gelegd en de gordijnen in de huiskamer dichtgetrokken (want je weet nooit of de buren alles ook zo voorbereiden en de tuintafel van de buren door het raam is beter te verteren als de gordijnen dicht zijn).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef 1001001 het volgende:
@Casos, het was inderdaad dat paviljoen. Het doek was keurig ingeklapt zoals op de link is te zien.
Aangezien het in Nederland vaker hard waait, zou een dergelijk produkt dus eigenlijk niet verkocht mogen worden.
Dat elke keer het doek los moet worden gemaakt bij harde wind (zit vastgeschroefd aan de utieinden), hadden ze echt wel even mogen vertellen bij de aanschaf van het ding.
Sportief dat je het toegeeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef 1001001 het volgende:
Nou ja, in elk geval bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu in elk geval dat geld uitgeven om het geschil aanhangig te maken bij de geschillencommissie weinig zinvol is en alleen maar meer geld gaat kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef fruityloop het volgende:
Jij verdient een Stella Award!
[ afbeelding ]Is dat dan niet in geval van succes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Dat.quote:
dat is wel beschreven in de handleiding.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:06 schreef Bonno het volgende:
Ik vind dat TS gelijk heeft, maar dan mag er ook nergens beschreven zijn dat dat ding niet tegen harde wind kan.
Die award wordt aan mensen toegekend als ze zo'n rechtszaak beginnen dacht ik, niet automatisch aan personen die ook zo'n rechtszaak daadwerkelijk gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat dan niet in geval van succes?
Ah, oke. Winnen zou m.i. award-waardiger zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:27 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die award wordt aan mensen toegekend als ze zo'n rechtszaak beginnen dacht ik, niet automatisch aan personen die ook zo'n rechtszaak daadwerkelijk gewonnen hebben.
Wat je er mee doet is JOUW probleem. Net zoals het feit dat logisch nadenken ook niet je sterkste punt lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Mooi, is dat ook weer rechtgezet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef 1001001 het volgende:
Nou ja, in elk geval bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu in elk geval dat geld uitgeven om het geschil aanhangig te maken bij de geschillencommissie weinig zinvol is en alleen maar meer geld gaat kosten.
Ik denk dat je best kans hebt dat als je dat laatste echt beloofd en nakomt Gamma je best een bon van een Praxis erbij wil gevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:18 schreef 1001001 het volgende:
....onnodig geneuzel...
In elk geval geldt vanaf nu voor mij: Gamma, dat zeg ik nooit meer!
Dat dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mooi, is dat ook weer rechtgezet.
Dan kan je nu gaan focussen op het repareren van de schade: begin eens met het posten van foto's van de afgeknakte bevestigingen. Wellicht een leuk K&W topicje openen, en zien dat je het voor die 50 euro weer kan fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |