Er is geen wet die het verbiedt om dergelijke producten te verkopen. Trust me, ik werk in die branchequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef 1001001 het volgende:
@Casos, het was inderdaad dat paviljoen. Het doek was keurig ingeklapt zoals op de link is te zien.
Aangezien het in Nederland vaker hard waait, zou een dergelijk produkt dus eigenlijk niet verkocht mogen worden.
Daar mag je zelf ook over nadenken. Het is volkomen logisch dat dat doek een bepaalde maximale tolerantie heeft, ook als het ingeklapt is. Bij een waslijn en parasol staan zulke waarschuwingen ook niet, toch is het logisch dat die wegwaaien als het te hard waait niewaarquote:Dat elke keer het doek los moet worden gemaakt bij harde wind (zit vastgeschroefd aan de utieinden), hadden ze echt wel even mogen vertellen bij de aanschaf van het ding.
"Geachte Opel klantenservice,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Gast je hebt het in je OP over storm. Het KNMI heeft zelfs gewaarschuwd voor die storm. Ben jij ook zo'n persoon die zijn auto onder een oude boom zet als het stormt en dan verbaasd is als er takken op zijn gevallen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef 1001001 het volgende:
Aangezien het in Nederland vaker hard waait, zou een dergelijk produkt dus eigenlijk niet verkocht mogen worden.
alleen het doek verwijderen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Wat had ik DAN moeten doen? Het hele ding afbreken en weer opbouwen? Opbouwen heeft me 2 uur gekost. (kom maar met de grappen dat ik in zo'n geval onhandig ben).
Je had het doek moeten demonteren bv. Door dat niet te doen is het een gevalletje verkeerd gebruik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Wat had ik DAN moeten doen? Het hele ding afbreken en weer opbouwen? Opbouwen heeft me 2 uur gekost. (kom maar met de grappen dat ik in zo'n geval onhandig ben).
Hele ding? Alleen het doek ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Tis wat. Dat had je ook kunnen bedenken voor je het kocht natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
Alsof alleen het doek verwijderen makkelijk is. Dat zit ook met schroeven en dergelijke vast.
[serieus]quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Oh noes, dan moet je schroeven! Nee, ik zou maar iets anders kopen, liefst van baksteen en een goede fundering erbij. Als dat dan omwaait mag je klagen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
Alsof alleen het doek verwijderen makkelijk is. Dat zit ook met schroeven en dergelijke vast.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh noes, dan moet je schroeven! Nee, ik zou maar iets anders kopen, liefst van baksteen en een goede fundering erbij. Als dat dan omwaait mag je klagen.
Wat je had moeten doen: Na moeten denken bij die stormwaarschuwing.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef 1001001 het volgende:
Je had verwacht dat je die tent 10 jaar kon laten staan zonder ook maar iets te doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef 1001001 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij hebben bij de aankondiging van de storm inderdaad het doek van onze tent gehaald (¤ 274 bij de MultiMate), de tuintafel ondersteboven gelegd, de stoelen ingeklapt en in het gras gelegd, de fietsen op de grond gelegd en de gordijnen in de huiskamer dichtgetrokken (want je weet nooit of de buren alles ook zo voorbereiden en de tuintafel van de buren door het raam is beter te verteren als de gordijnen dicht zijn).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:51 schreef 1001001 het volgende:
@Casos, het was inderdaad dat paviljoen. Het doek was keurig ingeklapt zoals op de link is te zien.
Dat elke keer het doek los moet worden gemaakt bij harde wind (zit vastgeschroefd aan de utieinden), hadden ze echt wel even mogen vertellen bij de aanschaf van het ding.
Sportief dat je het toegeeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:19 schreef 1001001 het volgende:
Nou ja, in elk geval bedankt voor jullie reacties. Ik weet nu in elk geval dat geld uitgeven om het geschil aanhangig te maken bij de geschillencommissie weinig zinvol is en alleen maar meer geld gaat kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |