Heb ik inderdaad ook mee. Heb echt te veel spullen mee lijkt het wel, maar in mijn tas zitten alleen een slaapzak en een matje, toen alweer vol! In mijn zijvakje zit kleren en in de andere bier/fris. Dan nog los een tent en los een brood met kaas..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Mooi dat ik ook een zeiltje onder de tent gooi
Zit net op zoover te kijken maar zo groot is de kans op neerslag toch niet? Gaat sowieso een gezellige bende wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Mooi dat ik ook een zeiltje onder de tent gooi
Ik weet het niet meer! We gaan het morgen zien!quote:"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Erg vreemd, meende ook gelezen te hebben dat die Corey onder de naam Code Black naar Fusion zou gaan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:02 schreef ElDani het volgende:
Bioweapon soap episode 789565:
Twitter:
[..]
Ik weet het niet meer! We gaan het morgen zien!
Daar waren inderdaad dingen over, volgens mij vooral dat iemand hem gesproken had. Seth toch ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog een die dat gelezen heeft ja
ohhh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En nu geen drugs gebruiken he, net zoals ik
Nouja, dan weten we dus genoeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:40 schreef Sethje het volgende:
Het boekingsbureau meldt dat Sam de boekingen voortaan alleen doet...
Jouw rijmelarijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Hatsiekiedee: ontbijtje op, muziekje aan, tas pakken en wachten op die malloten van een Koepert, T-Killer & NLS![]()
Het weer ziet er weer weerzinwekkend uit, maar wat voor weer de weerkundigen ook weergeven het zal ons niet weerhouden om er weer een feestje van te maken .... alweer![]()
*luistert nu: Techno Boheme
Get 'em boys!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Hatsiekiedee: ontbijtje op, muziekje aan, tas pakken en wachten op die malloten van een Koepert, T-Killer & NLS![]()
Het weer ziet er weer weerzinwekkend uit, maar wat voor weer de weerkundigen ook weergeven het zal ons niet weerhouden om er weer een feesje van te maken .... alweer![]()
*luistert nu: Techno Boheme
Ik heb hier wat vertraging maar zal rond half 2 vertrekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 0030m 27s 2011-06-24 14:49:08 [Hardstyle #223] Aciiiiiiiiiiid![]()
We liggen wel dicht bij elkaarquote:
En jij wil naar Decibel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef haakon het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT!!!!!!!!!
Gister GODVERDOMME op een kapot glas gestapt in Mallorca.
Dik gat in de voet, kan bijna niet lopen
Foto's volgen!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef haakon het volgende:
Foto's volgen!
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef haakon het volgende:
Foto's volgen!
das heel kut ja! hoop dat je op decibel wel kan stampenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef haakon het volgende:
Foto's volgen!
Ik voel je pijn bro.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:55 schreef haakon het volgende:
Foto's volgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik voel je pijn bro.Gast! Ziet er pijnlijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat haakon 'm gaat spacen op de pijnstillers @ decibel
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik voel je pijn bro.Hoe krijg je dat voor elkaar dan gek!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
[..]
Ik voel je pijn bro.Ik hoorde dat jij hulp nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nu.nl/wetensch(...)ergebruikers-in.htmlOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Had ik ook een keer op m'n werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef haakon het volgende:
De boosdoener:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's net gemaakt, anderen tijdens toen het gebeurde krijg ik nog.
Ik liep op blote voeten over hete kolen waarna ik via een schelpenstrand richting de messenfabriek rende. Daar aangekomen kreeg ik ruzie met een ninja die probeerde mijn tenen eraf te snijden. Dat pikte ik niet, dus ik schopte zo met mijn blote voeten de messen uit zijn handen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:36 schreef haakon het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan gek!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's m'n neefjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij hulp nodig hebt
http://www.nu.nl/wetensch(...)ergebruikers-in.html
.. om even helemaal ontopic te gaan, kijk dit vette filmpje van de hardstyle stage:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik liep op blote voeten over hete kolen waarna ik via een schelpenstrand richting de messenfabriek rende. Daar aangekomen kreeg ik ruzie met een ninja die probeerde mijn tenen eraf te snijden. Dat pikte ik niet, dus ik schopte zo met mijn blote voeten de messen uit zijn handen.En jij denkt dat ik die spoiler geloof?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ze hebben Thera ook gewoon helemaal genegeerd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49
.. om even helemaal ontopic te gaan, kijk dit vette filmpje van de hardstyle stage:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik liep op blote voeten over hete kolen waarna ik via een schelpenstrand richting de messenfabriek rende. Daar aangekomen kreeg ik ruzie met een ninja die probeerde mijn tenen eraf te snijden. Dat pikte ik niet, dus ik schopte zo met mijn blote voeten de messen uit zijn handen.Vette track ook! Past helemaal bij het genre!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Da's m'n neefje
.. om even helemaal ontopic te gaan, kijk dit vette filmpje van de hardstyle stage:Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
[..]
Ik liep op blote voeten over hete kolen waarna ik via een schelpenstrand richting de messenfabriek rende. Daar aangekomen kreeg ik ruzie met een ninja die probeerde mijn tenen eraf te snijden. Dat pikte ik niet, dus ik schopte zo met mijn blote voeten de messen uit zijn handen.Kutfilmpje, maar dat blonde wijf in het begin wil ik wel een keer neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Da's m'n neefje
Zij heeft scherpe knieën manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kutfilmpje, maar dat blonde wijf in het begin wil ik wel een keer neuken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar nou het masker/gezicht van Reverze 2011 gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hé kerel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Kwam Brennan Heart net nog tegen in de stad (Zwolle), met z'n vriendin en een kat (?).
Alsof dat gaat lukken, enkel HHZ, DBSTF, Showtek en Noisecontrollers zullen veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Laten we allemaal even massaal stemmen om die gare dj's van de top te flikkeren en hardstyle te eren!
Djmag top 100 dus :p
Brennan op 1!quote:
Waar was je Porsche man? Heb 'm niet gezienquote:
Puike plaat. Grappig dat ze nou juist raw-achtig beginnen en dan toch naar de normale (zeker ook niet mindere) hardstyle overgaan. Als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Patern 2 Gaat het zeker goed doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe track van The R3bels:
http://soundcloud.com/ther3bels/the-r3bels-open-your-mind
Waarom in het Noors?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef RiKe het volgende:
Heren, de podcast is online!
Het is nog wel in de opbouw fase, maar hij is er wel
http://itunes.apple.com/no/podcast/turn-up-the-volume/id456070641
Vind hem ook weer goed te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Puike plaat. Grappig dat ze nou juist raw-achtig beginnen en dan toch naar de normale (zeker ook niet mindere) hardstyle overgaan. Als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Patern 2 Gaat het zeker goed doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |