quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik liep op blote voeten over hete kolen waarna ik via een schelpenstrand richting de messenfabriek rende. Daar aangekomen kreeg ik ruzie met een ninja die probeerde mijn tenen eraf te snijden. Dat pikte ik niet, dus ik schopte zo met mijn blote voeten de messen uit zijn handen.Kutfilmpje, maar dat blonde wijf in het begin wil ik wel een keer neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Da's m'n neefje
.. om even helemaal ontopic te gaan, kijk dit vette filmpje van de hardstyle stage:
Zij heeft scherpe knieën manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Kutfilmpje, maar dat blonde wijf in het begin wil ik wel een keer neuken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar nou het masker/gezicht van Reverze 2011 gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
.. om even helemaal ontopic te gaan, kijk dit vette filmpje van de hardstyle stage:
Hé kerel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Kwam Brennan Heart net nog tegen in de stad (Zwolle), met z'n vriendin en een kat (?).
Alsof dat gaat lukken, enkel HHZ, DBSTF, Showtek en Noisecontrollers zullen veel stemmen krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Laten we allemaal even massaal stemmen om die gare dj's van de top te flikkeren en hardstyle te eren!
Djmag top 100 dus :p
Brennan op 1!quote:
Waar was je Porsche man? Heb 'm niet gezienquote:
Puike plaat. Grappig dat ze nou juist raw-achtig beginnen en dan toch naar de normale (zeker ook niet mindere) hardstyle overgaan. Als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Patern 2 Gaat het zeker goed doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:46 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe track van The R3bels:
http://soundcloud.com/ther3bels/the-r3bels-open-your-mind
Waarom in het Noors?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:08 schreef RiKe het volgende:
Heren, de podcast is online!
Het is nog wel in de opbouw fase, maar hij is er wel
http://itunes.apple.com/no/podcast/turn-up-the-volume/id456070641
Vind hem ook weer goed te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Puike plaat. Grappig dat ze nou juist raw-achtig beginnen en dan toch naar de normale (zeker ook niet mindere) hardstyle overgaan. Als je het gaat vergelijken met bijvoorbeeld Patern 2 Gaat het zeker goed doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |