Ondanks dat iedereen die plaat verafschuwt, zit hij wel goed in elkaar en is het wel een geniaal nummer. Jammer dat hij vastplakt aan het imago van de 'kijkmijhardcoreluisteren'-nerdjes en dat hij zo grijsgedraaid is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nobody Said It Was Easy?
haha okequote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef T-Force het volgende:
Holy fuck, had ik al gezegd dat Sziget vet was? Ik typ dit met 1 oog dicht. Ik snap Bartman. Vandaag Techno-dag gehad, met Richie Hawtin, gruwelijk. En Bloody Beetroots, voor Koepert, ook gruwelijk. En Flogging Molly, voor Sethje, gruwelijk dus. En nog meer shit.
Waarom zijn jullie er niet, fucking vet.
Spelfouten, pech gehad
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:02 schreef yosander het volgende:
Is dit geen creatie van een FOK!ker?
[ afbeelding ]
Technoboy postte hierover op Facebook: http://www.facebook.com/djtechnoboy
Had 'm nog in de kast liggen omdat een vriend/kennis op het laatste moment niet mee ging naar XQ TBY. Hij had wel betaald, maar hoefde 'm niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:02 schreef yosander het volgende:
Is dit geen creatie van een FOK!ker?
[ afbeelding ]
Technoboy postte hierover op Facebook: http://www.facebook.com/djtechnoboy
Ik wil dat je voor mij naar Trentemoller gaat danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef T-Force het volgende:
Holy fuck, had ik al gezegd dat Sziget vet was? Ik typ dit met 1 oog dicht. Ik snap Bartman. Vandaag Techno-dag gehad, met Richie Hawtin, gruwelijk. En Bloody Beetroots, voor Koepert, ook gruwelijk. En Flogging Molly, voor Sethje, gruwelijk dus. En nog meer shit.
Spelfouten, pech gehad
Ik begrijp wat je bedoelt, mijn shirt had ook wel wat meer dan 2 kleurenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Had 'm nog in de kast liggen omdat een vriend/kennis op het laatste moment niet mee ging naar XQ TBY. Hij had wel betaald, maar hoefde 'm niet meer.
Op hard classics was de ideale gelegenheid om 'm te geven. Mouth of Madness nodigde mij even uit om even bij de dj booth te staan en het shirt te overhandigen
Wel weer heel vet om de reacties erop te lezen. Helaas is de prijs van het shirt redelijk afwijkend met de andere ivm de complexiteit van de kleuren. Dus ben benieuwd hoeveel mensen zeggen dat ze 'm willen hebben , maar uiteindelijk afhaken
Wat voor materiaal heeft jouw opdruk. Is het zeefdruk of vinyl wat eigenlijk nooit vervaagd bij het wassen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil dat je voor mij naar Trentemoller gaat dan
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, mijn shirt had ook wel wat meer dan 2 kleurenToch mooi om te zien dat er 30 mensen met jouw creatie rondlopen!
http://www.digitextransfers.com/ Dit bedrijf had ik toen gebruikt, zij deden het blijkbaar op een hele andere manier dan de rest. Dat geloof ik ook wel want ik had een hele lijst drukkers een bericht gestuurd, niemand kon het in goede kwaliteit of in kleine oplage of voor redelijke prijs etc...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat voor materiaal heeft jouw opdruk. Is het zeefdruk of vinyl wat eigenlijk nooit vervaagd bij het wassen?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zin in Avio @ dB [ afbeelding ]
quote:
En voor mij moet je dat ook doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wil dat je voor mij naar Trentemoller gaat dan
25 Years The Prophet dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef Levitas het volgende:
Hmm... 25 Years The Prophet line-up is er. Geen timetable, dat vind ik altijd zó vet!
Twijfel begint nu al te komen: XQ Italy, waar je de line-up al kunt voorspellen, of The Prophet voor slechts 20 euro!
Morgen The Prodigy, bijkans de meest heldige act OOIT. Wat was dat geweldig (ik had Pendulum als voorprogramma, toen ze nog hardere zooi maakten). Zaterdag ook sowieso Above & Beyond meepakken, dat is ook erg vet!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:56 schreef T-Force het volgende:
Spelfouten, pech gehad
OOH die Roma tent.. Die zooi gaat maar door! En op IEDER nummer gaat iedereen helemaal plat. Echt veeeeeeeeell te bizar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
En zondag MOET je naar Kees van Hondt!
Als de dixies aan het crowdsurfen zijn en er een half bos binnen staat weet je dat het los gaat
Groepstickets MOETEN tegelijk naar binnen, want de bandjes worden tegelijk uitgedeeld. Als die gast zaterdag tussen 10 en 12 aankomt is het prima, dan moet je even dat aan de security melden, die beslissen dan (als hij voor de deur staat is het geen probleem denk ik).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef Treces het volgende:
Mensen ervaring met de groeptickets van The Qontinent en dat een paar man pas zaterdag kwamen?
quote:
En nu geen drugs gebruiken he, net zoals ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:27 schreef Deceit het volgende:
Q-Base heen en terugreis is ook alweer geregeld!
Decibel en Q-Base helemaal tot in de puntjes geregeld!
Helemaal prima voor deze neuroot
stoere jongenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En nu geen drugs gebruiken he, net zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |