Heb ik inderdaad ook mee. Heb echt te veel spullen mee lijkt het wel, maar in mijn tas zitten alleen een slaapzak en een matje, toen alweer vol! In mijn zijvakje zit kleren en in de andere bier/fris. Dan nog los een tent en los een brood met kaas..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Mooi dat ik ook een zeiltje onder de tent gooi
Zit net op zoover te kijken maar zo groot is de kans op neerslag toch niet? Gaat sowieso een gezellige bende wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Mooi dat ik ook een zeiltje onder de tent gooi
Ik weet het niet meer! We gaan het morgen zien!quote:"Home from an excellent sushi dinner. Yes the two of us. #goodnight"
Erg vreemd, meende ook gelezen te hebben dat die Corey onder de naam Code Black naar Fusion zou gaan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:02 schreef ElDani het volgende:
Bioweapon soap episode 789565:
Twitter:
[..]
Ik weet het niet meer! We gaan het morgen zien!
Daar waren inderdaad dingen over, volgens mij vooral dat iemand hem gesproken had. Seth toch ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:06 schreef Baronpilsener het volgende:
Hier nog een die dat gelezen heeft ja
ohhh!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:43 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
En nu geen drugs gebruiken he, net zoals ik
Nouja, dan weten we dus genoeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:40 schreef Sethje het volgende:
Het boekingsbureau meldt dat Sam de boekingen voortaan alleen doet...
Jouw rijmelarijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Hatsiekiedee: ontbijtje op, muziekje aan, tas pakken en wachten op die malloten van een Koepert, T-Killer & NLS![]()
Het weer ziet er weer weerzinwekkend uit, maar wat voor weer de weerkundigen ook weergeven het zal ons niet weerhouden om er weer een feestje van te maken .... alweer![]()
*luistert nu: Techno Boheme
Get 'em boys!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Hatsiekiedee: ontbijtje op, muziekje aan, tas pakken en wachten op die malloten van een Koepert, T-Killer & NLS![]()
Het weer ziet er weer weerzinwekkend uit, maar wat voor weer de weerkundigen ook weergeven het zal ons niet weerhouden om er weer een feesje van te maken .... alweer![]()
*luistert nu: Techno Boheme
Ik heb hier wat vertraging maar zal rond half 2 vertrekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:16 schreef Da_Ripper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 0030m 27s 2011-06-24 14:49:08 [Hardstyle #223] Aciiiiiiiiiiid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |