Maar nooit normale meisjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:29 schreef amenth het volgende:
ik ben noit schatigg of lief en heb altijd chimeids je weet toch
En geeft dat nou voldoening?quote:
Mijn gezicht deed eenquote:en waar ik mee same woonde 1.83 jaar
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:40 schreef BradSpit het volgende:
amenth, wat lul je nou man, jij bent de grootste hoerenloper van Rotterdam..
ahaha mafkees je vrien din woont andere kant van nl wie is hier nou hopelees en je rijdt op een vespa kom aub niet meer biggie doen ahahahhhhhhquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:40 schreef BradSpit het volgende:
amenth, wat lul je nou man, jij bent de grootste hoerenloper van Rotterdam..
hahahhaha sukkel je moet niet alles geloven wat je in mijn geschiedenis leest..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:43 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha mafkees je vrien din woont andere kant van nl wie is hier nou hopelees en je rijdt op een vespa kom aub niet meer biggie doen ahahahhhhhh
jeweetz slow motionquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:46 schreef amenth het volgende:
lekker met 25 over het afrikaanderplein ouwe hosslaar
nou soms ben ik wel blij na die 3 maanden dat weer uit is vrijheid is ook wel chill ben nog jong weet jequote:
Dat zijn uitzonderigen. Als jij zo bent als ik vermoed zullen meisjes met een beetje hersenen niet op zulke types als jou vallen.Maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:37 schreef amenth het volgende:
wat versta je onder normaal dan zijn soms gewoon lieve slimme hoor had zelfs 1 van hbo keer
hij vertelt allemaal fantaverhaaltjes, hij betaalt voor sexquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderigen. Als jij zo bent als ik vermoed zullen meisjes met een beetje hersenen niet op zulke types als jou vallen.Maar dat is mijn mening.
wat zit je nou stoer te doen kom nou maar naar zuidplein denk je ik schaam me voor dat topic ofzo dan had ik nie gepost eh meneer vespatjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:52 schreef BradSpit het volgende:
[..]
hij vertelt allemaal fantaverhaaltjes, hij betaalt voor sex![]()
Gestalkt door prostituees
klopt wel beetje toch kan er ook niks aan doen dat ik niet te slimste ben meestal mooie blonde meisjes valle op mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:51 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderigen. Als jij zo bent als ik vermoed zullen meisjes met een beetje hersenen niet op zulke types als jou vallen.Maar dat is mijn mening.
Als jij daar tevreden mee bent. Je hoeft niet slim te zijn maar je kan wel een beetje moeite doen om je normaal te gedragen. Je hoeft je niet als een gorilla te gedragen om respect te krijgen van mensen.Je bent nu wel aan het generaliseren.Niet alle slimme meisjes zijn zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:54 schreef amenth het volgende:
[..]
klopt wel beetje toch kan er ook niks aan doen dat ik niet te slimste ben meestal mooie blonde meisjes valle op mijwel beetje dom vaak maarja boeiend dat boeid mij niet die slimmere zeike toch alleen maar en willen gemancipteerd behandelt worden
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:39 schreef amenth het volgende:
meestal 2 3 maanden en waar ik mee same woonde 1.83 jaar
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef BradSpit het volgende:
he Alice was jij niet dat meisje dat ging koken voor haar vriendinnen..
stoer manquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:29 schreef amenth het volgende:
ik ben noit schatigg of lief en heb altijd chimeids je weet toch
Ja:P.Maar volgende week pas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef BradSpit het volgende:
he Alice was jij niet dat meisje dat ging koken voor haar vriendinnen..
hoor hem nou met zn WoW vrinedin andere kant van NL. vond ze de bloemen wel mooi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef BradSpit het volgende:
[..]
grappemaker je woont nog bij je mammie thuis, kleine strontkever
komt wel goed hoor..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja:P.Maar volgende week pas.Weet nog steeds niet wat ik ga maken.
Maar ik kom er wel uit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hoor hem nou met zn WoW vrinedin andere kant van NL. vond ze de bloemen wel mooi?
Ik hoop het! Ik kan trouwens niet echt koken maar ik probeer het mezelf aan te leren.Vooral Turkse gerechten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef BradSpit het volgende:
[..]
komt wel goed hoor..als je vriendinnen zien dat je je best hebt gedaan, vinden ze zeker leuk..
Ik ga aankomend schooljaar (als het goed gaat) European Studies doen aan de Haagse Hogeschool. Jij?quote:
European Studies studeren betekent grenzen verleggen. Letterlijk en figuurlijk. Met deze studie word je namelijk een echte globetrotter. Alles is erop gericht jou voor te bereiden op een internationale functie. Je gaat bijvoorbeeld twee keer een semester naar het buitenland. Eén keer tijdens je uitwisseling, waarbij je een half jaar gaat studeren in het buitenland aan een van onze partnerinstellingen en nog een keer voor je stage.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef amenth het volgende:
wat hout dat inik heb commercieel gedaan niveau 4 maar ik werk auto garage
Waarom ben je trouwens niet doorgestroomd naar het HBO?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef amenth het volgende:
wat hout dat inik heb commercieel gedaan niveau 4 maar ik werk auto garage
Sorryquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:21 schreef zarGon het volgende:
Afkorting van 'de Haagse Hogeschool' is HHS..
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens niet doorgestroomd naar het HBO?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?
Amenth's gedrag verklaren..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.Maar ik vroeg het me gewoon af.Misschien heeft hij er ooit aan gedacht.Ik vind het juist interessant om te weten hoe mensen als Amenth denken.Hoe zijn gedrag te verklaren is.
Ik heb veel van dat soort mensen in mijn omgeving en ze kunnen ook normaal doen.Het is meestal groepsdruk. Ik ben niet zo goed in gemeen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:37 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth's gedrag verklaren..![]()
simpel, check Boquito
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb veel van dat soort mensen in mijn omgeving en ze kunnen ook normaal doen.Het is meestal groepsdruk. Ik ben niet zo goed in gemeen doen.
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..
Genoeg HBO opleidingen, moet er toch wel een paar leuke tussen zitten? Als je niveau 4 haalt zonder te leren ben je minimaal HBO waard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef amenth het volgende:
ik begin half 8 meestal maar ik heb nu 1.5 maand vrij genome bedrijf is toch van me oom en een vriend van hem krijg dan alleen gewoon geen geld snap je maar dat boeid me niet zo heb grote buffer..ik had geen zin in hbo man weenie of ik ook zou redde hqhqqh miss wel leerde nooit op niv 4 maar hbo moet ik dan wel veel lere sowieso en dat haat ik
Denken dat dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..
Ik denk dat hij wel zo is maar door zijn vrienden een beetje doorgeslagen is.Maar het komt ongetwijfeld uit zichzelf. Maar niemand is erg dom.Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ook groepsdruk op het internet?
Doet/gedraagt hij zich zo, of ís hij zo? Hmhmm.
je komt wel naïef over..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat lukken.Ik ben geen Chimeid.
denken dat ik dat probeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat lukken.Ik ben geen Chimeid.
Omdat ik aardig doe tegen Amenth?Dan heb je een verkeerde indruk van mij.quote:
Ik ben een vrouw.En ik vind mezelf niet high class maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:48 schreef amenth het volgende:
[..]
denken dat ik dat probeerheb al chimeid en ben je dan man ofzo of bedoel je geen chimeid maar high class dame
Als je het kan zou ik het gewoon proberen. Je wilt toch niet de rest van je leven in een garage blijven werken? Dat is best zwaar werk. Als het je dan niet bevalt kan je nog altijd stoppen. Als je echt goed kan leren is het zonde om dat te verspillen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef amenth het volgende:
ik begin half 8 meestal maar ik heb nu 1.5 maand vrij genome bedrijf is toch van me oom en een vriend van hem krijg dan alleen gewoon geen geld snap je maar dat boeid me niet zo heb grote buffer..ik had geen zin in hbo man weenie of ik ook zou redde hqhqqh miss wel leerde nooit op niv 4 maar hbo moet ik dan wel veel lere sowieso en dat haat ik
Hm. Vervang 'dom' door 'simpel'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel zo is maar door zijn vrienden een beetje doorgeslagen is.Maar het komt ongetwijfeld uit zichzelf. Maar niemand is erg dom.Dat geloof ik niet.
marketing verkoop alleam 7.5 en hoger enzo maar alleen nederlands stond ik een 4.5 en das wel belangrijk hbo snap jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je het kan zou ik het gewoon proberen. Je wilt toch niet de rest van je leven in een garage blijven werken? Dat is best zwaar werk. Als het je dan niet bevalt kan je nog altijd stoppen. Als je echt goed kan leren is het zonde om dat te verspillen.
Dat kan wel.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef amenth het volgende:
ben je ook zon pschygoloog dan soort van leg is uit waarom zargon mij backstabt ik mocht hem eerst wel en opeens ging ie haten echt een bitch
Je kan altijd een curcus Nederlands volgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef amenth het volgende:
[..]
marketing verkoop alleam 7.5 en hoger enzo maar alleen nederlands stond ik een 4.5 en das wel belangrijk hbo snap je
Ach...Ik kan het proberen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef zarGon het volgende:
Mensen toezetten om te studeren, terwijl die mensen uit zichzelf niet willen studeren... Dat heeft geen nut.
ja nap ik maa dan i ie oh hijnheili o niequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb je nou echt niet door dat hij met jou zat te dollen.En nu series is.
Ik begrijp serieus niet wat je daar schrijft.Kun je dat nog een keer in normaal Nederlands schrijven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef amenth het volgende:
[..]
ja nap ik maa dan i ie oh hijnheili o nie
Ik zou schijnheilig zijn als ik ermee door zou (blijven) gaan. Snap je dat of heb je daar ook uitleg bij nodig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef amenth het volgende:
je me laptop toetsebord is kapot zat in game dus typte er als nog mee ik zei
ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of nie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De wolken hebben heel wat opgekropt, zeg.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef msnk het volgende:
Ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of niet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef amenth het volgende:
je me laptop toetsebord is kapot zat in game dus typte er als nog mee ik zei
ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of nie
Het is nu keihard aan het regenen.En ik moet nog boodschappen doen.Yay!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De wolken hebben heel wat opgekropt, zeg.
Je hebt nog genoeg tijd om te winkelen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is nu keihard aan het regenen.En ik moet nog boodschappen doen.Yay!
De straatstenen ruiken wel lekker. En de lucht is zuiver.Maar ik heb mijn paraplu kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg tijd om te winkelen!. Juist leuk dat het heeft geregend, wandelen nadat het heeft geregend is leuk.
AH Bezorgservicequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:34 schreef AliceWonder het volgende:
Ik moet naar de AH XL. En de weg daar naartoe is niet overdekt.
Zo lui ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:35 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
AH Bezorgservice
http://www.albert.nl/display.do?page=home![]()
Luiheid pur sang.
Ik ga het een keer proberen, zag het bij de burenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:36 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo lui ben ik nou ook weer niet..Ik ga zometeen .Echt
![]()
Luilak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ga het een keer proberen, zag het bij de buren.
Door je matties?Of je Chimeiden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef amenth het volgende:
voor mij wel ik laat het altidj iemand adnes doen
het is chimeidsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Door je matties?Of je Chimeiden?
pics van je broertje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
[..]
het is chimeids
meestal laat ik broertje doen ofzo krijg ie 20 euro is ie helemaal blij![]()
Sorry ik ben niet zo bekend met straattermen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:02 schreef amenth het volgende:
[..]
het is chimeids
meestal laat ik broertje doen ofzo krijg ie 20 euro is ie helemaal blij![]()
Haha is het ook niet,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Luilak.Het is toch niet zoveel moeite om even naar de AH te lopen?
Dus, ben je van suiker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:01 schreef xaban06 het volgende:
Regenloop ik net de overdekte winkelcentrum uit naar mijn auto.... regen, zonder jas
terechte klacht kan welke spel was het misschien is het dan een onterechte klacht soms heb ik dat namelijk ook vergeet ik pan aan en brand mn eten moet ik erna pizza bestellen maar durt lang en veel gelt kwijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:20 schreef amenth het volgende:
fuck ik had net 7 eieren opgezet vergeten uit te doen omdat ik aan game was heel de pan aangebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |