niks mis met beetje taal van de straatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:12 schreef Crimyclown het volgende:
Typ gewoon normaal Nederlands nepneger.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:10 schreef amenth het volgende:
Ik was net met paar matties naar Den Haag Holland Spoor naar de doublet en geleenstraat hun wouden ff een protistuee steken allemaal ik heb voor 2 betaald als goeie jonge aangezien die niet zulke goeie versiders zijn als we uitgaan enzo. Dus hun allemaal naar binnen daar enzo
ik ondertusse wachte ergens onder afdakje op hun maar telkens bleven die prostitutees naar me lachen en hey boy you have a nice face come come naar mij roepen terwijl ik al 3x had gezegd dat ik niet kom omdat ik vriendin heb. ben toen stuk verder op gaan staan maar hij was het weer het zelfde ik snap dat ze geld willen verdienen maar er stonden nog stuk of 6 mensen naast me waar ze dit niet bij deden.. denk door mn dure schoenen en goed uiterlijk maar als ik zeg nee dan is het toch nee.
klacht: mensen die blijven doorzeuren terwijl je duidelijk al bent geweest
Het.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
niks mis met beetje taal van de straat
op straat gebeurd het
alles gewoon togh? er gebeurd niks in jou zolderkamer daar moet je togh echt voor naar buiten.quote:
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stonedquote:
Goed verhaal, sterke teksten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef amenth het volgende:
[..]
heb alleen die blonde polerin in begin ff late zuige ga het zo aan me vriendin vertelle zal wel boos worde maar was tohc stoned
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Pics van dure schoenen en goed uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |