abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100382967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
Lijk ik op een 16-jarige arrogante trut die onder de indruk raakt van materiële zaken zoals een auto?
post eens een foto dan :P
pi_100386282
Beh, slaapritme helemaal naar de klote.

: (

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2011 11:33:06 ]
pi_100386297
Moeilijk uit bed geklommen. :').
pi_100386306
Nee, dat komt niet door de kilo's. }:|.
pi_100386342
zarGon was jij dat in je epilepsie UI?
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100386431
come on pretty momma
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100386476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:35 schreef AliceWonder het volgende:
zarGon was jij dat in je epilepsie UI?
Ja. 2007. Station Rotterdam Blaak.

Oud.
pi_100386493
Mensen die denken je tips te kunnen geven over het vasten (en het gemakkelijker) maken ervan, terwijl ze zelf niet vasten. :').

JA, MAAR IK HEB HET ERGENS GELEZEN.

:').
pi_100386527
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja. 2007. Station Rotterdam Blaak.

Oud.
Oh...Ik vind helemaal niet dat je op een Chinees lijkt.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100386555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:39 schreef amenth het volgende:
come on pretty momma
Ben jij nou een Troll of een kloon? Of beide?Samen met Gulmez.
-Leonardo da Vinci
pi_100386569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:45 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Oh...Ik vind helemaal niet dat je op een Chinees lijkt.
Wacht maar totdat je mij lachend ziet. -_-.
pi_100386713
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wacht maar totdat je mij lachend ziet. -_-.
Hahah dat is juist schattig!Je bent per slot van rekening toch Aziatsch. :P
(Heb je mijn dm trouwens ontvangen?Ik had hem wel verstuurd maar mijn i-net doet raar.)
-Leonardo da Vinci
pi_100386839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:52 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Hahah dat is juist schattig!Je bent per slot van rekening toch Aziatsch. :P
(Heb je mijn dm trouwens ontvangen?Ik had hem wel verstuurd maar mijn i-net doet raar.)
Schattig... Dat is wel tof als je 5 bent, als je 10 bent, en okay, 15 misschien ook nog. Maar om nou schattig bevonden te worden, jongeman zijnde... niet echt. Behalve door haar, die ene.

Jawel, ik heb je DM-bericht ontvangen. En beantwoord. (Je kunt je DM-berichten ook bekijken op http://dm.fok.nl/.)
pi_100386962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Schattig... Dat is wel tof als je 5 bent, als je 10 bent, en okay, 15 misschien ook nog. Maar om nou schattig bevonden te worden, jongeman zijnde... niet echt. Behalve door haar, die ene.

Jawel, ik heb je DM-bericht ontvangen. En beantwoord. (Je kunt je DM-berichten ook bekijken op http://dm.fok.nl/.)
Bedankt!Zie het nu pas. :P Schattig op een mannelijke manier dan? :o Je vriendin bedoel je?
Sorry zal het niet meer zeggen. :D
-Leonardo da Vinci
pi_100387297

Waren al die zigeuner straatmuzikanten maar zo goed.
pi_100387509

[ Bericht 38% gewijzigd door AliceWonder op 06-08-2011 12:43:19 ]
-Leonardo da Vinci
pi_100387621
-Leonardo da Vinci
pi_100387633
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:02 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Bedankt!Zie het nu pas. :P Schattig op een mannelijke manier dan? :o Je vriendin bedoel je?
Sorry zal het niet meer zeggen. :D
Schattig op een mannelijke manier... Er zijn zoveel andere woorden die je in zo'n situatie kunt gebruikt en jij gaat voor schattig? Hoe vaak heb je een jongen waar je je aangetrokken tot voelde, schattig genoemd? Maar goed, het is wel een positief iets.
pi_100387994
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Schattig op een mannelijke manier... Er zijn zoveel andere woorden die je in zo'n situatie kunt gebruikt en jij gaat voor schattig? Hoe vaak heb je een jongen waar je je aangetrokken tot voelde, schattig genoemd? Maar goed, het is wel een positief iets.
Ik heb dat woord in zulke situaties wel gebruikt ja.En het is zeker postief .Is stoer een beter woord?
-Leonardo da Vinci
pi_100388305
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:33 schreef steefann het volgende:
Hallo,

Ik ga binnenkort naar Alanya en heb gelezen dat je met de kleine busjes, de Dolmussen, jezelf zult verplaatsen. Maar rijden deze busjes op bepaalde lijnen zoals de normale bussen? Of is het meer als een soort taxi die "ongeveer" in een bepaalde richting gaat en je dan daar afzet waar je wilt? Ik kan dit nergens precies terug vinden. Ik vind alleen dat je gewoon langs de weg je hand op kunt steken en dat ze dan stoppen. Maar hoe weet je nu precies waar zo'n ding naar toe gaat? Of hoe weet je waar je moet gaan staan als je, bijvoorbeeld, naar de Dimcay rivier wilt?

Iemand hier ervaring mee?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef Itsame_Mario het volgende:
Als je overigens echt wilt dat ze je daar mogen doe je er goed aan de volgende adviezen op te volgen:

- Geef bij het instappen de chauffeur een kus op de wang, hierdoor doet hij beter zijn best om je op de juiste plek af te zetten.

- Als je tijdens de rit je behoefte moet doen doe je dat bij nummer 1 in een flesje en bij nummer 2 achterin het busje op de grond, als toiletpapier-substituut gebruik je het shirt van de dichtst bijzijnde passagier, om anderen niet tot last te zijn. Deponeer hierna de uitwerpselen in het bakje gemarkeerd "tips" (dit is Turks voor drollen, maar hieronder valt dus ook het flesje urine).

- Spuug bij het uitstappen in de chauffeur zijn hand en beledig zijn moeder.

Als je deze regels niet opvolgt zal alles waarschijnlijk sowieso wel goed gaan, maar het kan geen kwaad om je een beetje aan de bevolking aan te passen!

Fijne vakantie!
pi_100388408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 12:43 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ik heb dat woord in zulke situaties wel gebruikt ja.En het is zeker postief .Is stoer een beter woord?
Ja maar, hoe oud was je toen? :D.

Schattig vind ik zo'n term om aan te geven dat je 'm ziet zitten voor een vriendschappelijke relatie, maar niet voor een liefdesrelatie. En natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, ligt aan de persoon die het zegt. Zeg dan 'ik vind je leuk', in plaats van 'ik vind je schattig'.
pi_100388533
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja maar, hoe oud was je toen? :D.

Schattig vind ik zo'n term om aan te geven dat je 'm ziet zitten voor een vriendschappelijke relatie, maar niet voor een liefdesrelatie. En natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, ligt aan de persoon die het zegt. Zeg dan 'ik vind je leuk', in plaats van 'ik vind je schattig'.
Jonger:P.14 ofzo.Ok je hebt wel een punt. Maar sommige meisjes durven het woord leuk niet te gebruiken en gebruiken dan het woord schattig. De meeste vrouwen zijn meestal ook niet recht voor zijn raap. :P
-Leonardo da Vinci
pi_100388588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:06 schreef AliceWonder het volgende:

De meeste vrouwen zijn meestal ook niet recht voor zijn raap. :P
Je leert ermee leven. :').
pi_100388778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je leert ermee leven. :').
Tja...Je zal wel moeten als je hetero wilt blijven. :P
-Leonardo da Vinci
pi_100389027
ik ben noit schatigg of lief en heb altijd chimeids je weet toch
Ne mutlu Türküm diyene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')