hoor hem nou met zn WoW vrinedin andere kant van NL. vond ze de bloemen wel mooi?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef BradSpit het volgende:
[..]
grappemaker je woont nog bij je mammie thuis, kleine strontkever
komt wel goed hoor..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:06 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja:P.Maar volgende week pas.Weet nog steeds niet wat ik ga maken.
Maar ik kom er wel uit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:06 schreef amenth het volgende:
[..]
hoor hem nou met zn WoW vrinedin andere kant van NL. vond ze de bloemen wel mooi?
Ik hoop het! Ik kan trouwens niet echt koken maar ik probeer het mezelf aan te leren.Vooral Turkse gerechten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef BradSpit het volgende:
[..]
komt wel goed hoor..als je vriendinnen zien dat je je best hebt gedaan, vinden ze zeker leuk..
Ik ga aankomend schooljaar (als het goed gaat) European Studies doen aan de Haagse Hogeschool. Jij?quote:
European Studies studeren betekent grenzen verleggen. Letterlijk en figuurlijk. Met deze studie word je namelijk een echte globetrotter. Alles is erop gericht jou voor te bereiden op een internationale functie. Je gaat bijvoorbeeld twee keer een semester naar het buitenland. Eén keer tijdens je uitwisseling, waarbij je een half jaar gaat studeren in het buitenland aan een van onze partnerinstellingen en nog een keer voor je stage.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef amenth het volgende:
wat hout dat inik heb commercieel gedaan niveau 4 maar ik werk auto garage
Waarom ben je trouwens niet doorgestroomd naar het HBO?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:15 schreef amenth het volgende:
wat hout dat inik heb commercieel gedaan niveau 4 maar ik werk auto garage
Sorryquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:21 schreef zarGon het volgende:
Afkorting van 'de Haagse Hogeschool' is HHS..
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Waarom ben je trouwens niet doorgestroomd naar het HBO?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je naar zijn berichten kijkt, denk je dat hij het aankan?
Amenth's gedrag verklaren..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:31 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.Maar ik vroeg het me gewoon af.Misschien heeft hij er ooit aan gedacht.Ik vind het juist interessant om te weten hoe mensen als Amenth denken.Hoe zijn gedrag te verklaren is.
Ik heb veel van dat soort mensen in mijn omgeving en ze kunnen ook normaal doen.Het is meestal groepsdruk. Ik ben niet zo goed in gemeen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:37 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth's gedrag verklaren..![]()
simpel, check Boquito
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:39 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb veel van dat soort mensen in mijn omgeving en ze kunnen ook normaal doen.Het is meestal groepsdruk. Ik ben niet zo goed in gemeen doen.
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..
Genoeg HBO opleidingen, moet er toch wel een paar leuke tussen zitten? Als je niveau 4 haalt zonder te leren ben je minimaal HBO waard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef amenth het volgende:
ik begin half 8 meestal maar ik heb nu 1.5 maand vrij genome bedrijf is toch van me oom en een vriend van hem krijg dan alleen gewoon geen geld snap je maar dat boeid me niet zo heb grote buffer..ik had geen zin in hbo man weenie of ik ook zou redde hqhqqh miss wel leerde nooit op niv 4 maar hbo moet ik dan wel veel lere sowieso en dat haat ik
Denken dat dat gaat lukken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Amenth doet alleen maar aardig tegen je om je in bed te krijgen..
Ik denk dat hij wel zo is maar door zijn vrienden een beetje doorgeslagen is.Maar het komt ongetwijfeld uit zichzelf. Maar niemand is erg dom.Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:41 schreef zarGon het volgende:
Ook groepsdruk op het internet?
Doet/gedraagt hij zich zo, of ís hij zo? Hmhmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |