je komt wel naïef over..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat lukken.Ik ben geen Chimeid.
denken dat ik dat probeerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:46 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Denken dat dat gaat lukken.Ik ben geen Chimeid.
Omdat ik aardig doe tegen Amenth?Dan heb je een verkeerde indruk van mij.quote:
Ik ben een vrouw.En ik vind mezelf niet high class maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:48 schreef amenth het volgende:
[..]
denken dat ik dat probeerheb al chimeid en ben je dan man ofzo of bedoel je geen chimeid maar high class dame
Als je het kan zou ik het gewoon proberen. Je wilt toch niet de rest van je leven in een garage blijven werken? Dat is best zwaar werk. Als het je dan niet bevalt kan je nog altijd stoppen. Als je echt goed kan leren is het zonde om dat te verspillen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:43 schreef amenth het volgende:
ik begin half 8 meestal maar ik heb nu 1.5 maand vrij genome bedrijf is toch van me oom en een vriend van hem krijg dan alleen gewoon geen geld snap je maar dat boeid me niet zo heb grote buffer..ik had geen zin in hbo man weenie of ik ook zou redde hqhqqh miss wel leerde nooit op niv 4 maar hbo moet ik dan wel veel lere sowieso en dat haat ik
Hm. Vervang 'dom' door 'simpel'.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel zo is maar door zijn vrienden een beetje doorgeslagen is.Maar het komt ongetwijfeld uit zichzelf. Maar niemand is erg dom.Dat geloof ik niet.
marketing verkoop alleam 7.5 en hoger enzo maar alleen nederlands stond ik een 4.5 en das wel belangrijk hbo snap jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als je het kan zou ik het gewoon proberen. Je wilt toch niet de rest van je leven in een garage blijven werken? Dat is best zwaar werk. Als het je dan niet bevalt kan je nog altijd stoppen. Als je echt goed kan leren is het zonde om dat te verspillen.
Dat kan wel.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:53 schreef amenth het volgende:
ben je ook zon pschygoloog dan soort van leg is uit waarom zargon mij backstabt ik mocht hem eerst wel en opeens ging ie haten echt een bitch
Je kan altijd een curcus Nederlands volgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef amenth het volgende:
[..]
marketing verkoop alleam 7.5 en hoger enzo maar alleen nederlands stond ik een 4.5 en das wel belangrijk hbo snap je
Ach...Ik kan het proberen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:54 schreef zarGon het volgende:
Mensen toezetten om te studeren, terwijl die mensen uit zichzelf niet willen studeren... Dat heeft geen nut.
ja nap ik maa dan i ie oh hijnheili o niequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:58 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb je nou echt niet door dat hij met jou zat te dollen.En nu series is.
Ik begrijp serieus niet wat je daar schrijft.Kun je dat nog een keer in normaal Nederlands schrijven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:00 schreef amenth het volgende:
[..]
ja nap ik maa dan i ie oh hijnheili o nie
Ik zou schijnheilig zijn als ik ermee door zou (blijven) gaan. Snap je dat of heb je daar ook uitleg bij nodig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef amenth het volgende:
je me laptop toetsebord is kapot zat in game dus typte er als nog mee ik zei
ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of nie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De wolken hebben heel wat opgekropt, zeg.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef msnk het volgende:
Ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of niet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef amenth het volgende:
je me laptop toetsebord is kapot zat in game dus typte er als nog mee ik zei
ja snap ik maar dan is hij toch schijnheilig of nie
Het is nu keihard aan het regenen.En ik moet nog boodschappen doen.Yay!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De wolken hebben heel wat opgekropt, zeg.
Je hebt nog genoeg tijd om te winkelen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Het is nu keihard aan het regenen.En ik moet nog boodschappen doen.Yay!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |