SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Een chick die verslikt in je zaad.. niet cool wel heel grappigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ja ist? je zal maar moeten hoesten bij het pijpen zeg, of moeten kotsen
Heel knap als je je kan verslikken in zaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Een chick die verslikt in je zaad.. niet cool wel heel grappig
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Scherpe tanden vind ik erger dan wanneer ze een keertje moet hoesten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.
Ik duw 'm dan ook stevig tegen je maagwand aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.
Je vraagt je dan af of er sprake is van dat ze aan het pijpen is of dat ze in haar bek wordt geneukt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]word je zo erg geforceerd dan?
Bah, ze zal maar een keertje echt kotsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik duw 'm dan ook stevig tegen je maagwand aan.
Nou. Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]word je zo erg geforceerd dan?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vraagt je dan af of er sprake is van dat ze aan het pijpen is of dat ze in haar bek wordt geneukt.
Dan weet je iig dat je het goed doetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ja.
Of ze komen klaar, dan is het een soort reflex. Zowel de smaak als de kracht van het klaarkomen.
trust me... dat is geen prettig gevoel ;;quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bah, ze zal maar een keertje echt kotsen
Oh ik ben zo jaloers op jou dat je het al zo vaak hebt mogen doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ja.
Of ze komen klaar, dan is het een soort reflex. Zowel de smaak als de kracht van het klaarkomen.
mijn deur staat altijd openquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik ben zo jaloers op jou dat je het al zo vaak hebt mogen doen.
Voor hem of voor haar. Nouja ik weet het antwoord eigenlijk al, bahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
trust me... dat is geen prettig gevoel ;;
Er zijn genoeg mogelijkheden voor je om het ook eens mee te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt al heel wat uitnodigingen andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan iemand dit wijd d'r lop late houden? Ik bedoel ze is oversekst. Lijkt nog maagd en doet zo dom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook wat, klagen dat je niet neukt allerlei aanbiedingen krijgen en die afwijzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je hebt al heel wat uitnodigingen anders
iets met obvious troll is obviousquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kan iemand dit wijd d'r lop late houden? Ik bedoel ze is oversekst. Lijkt nog maagd en doet zo dom.
Ze is aan het trollen. Kan niet missen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook wat, klagen dat je niet neukt allerlei aanbiedingen krijgen en die afwijzen.
Door dit soort posts lijkt het net of je trollt. De hele tijd van 'oh ik ben zo geil en jaloers op iedereen die seks heeft gehad', maar als iemand je een keer goed wil paken reageer je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lant, dat gaat je dit jaar allemaal nog meemaken. Heb je al zin in je nieuwe studie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat dus he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met obvious troll is obvious
ze speelt natuurlijk hard-to-get xDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Door dit soort posts lijkt het net of je trollt. De hele tijd van 'oh ik ben zo geil en jaloers op iedereen die seks heeft gehad', maar als iemand je een keer goed wil paken reageer je niet
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is aan het trollen. Kan niet missen.
1? Allemaal lijkt mij een beter idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
Laten we het volgende afspreken:
Lanterfanter komt naar de meet en wordt daar uitgewoond door een van de mannelijke deelnemers aan deze reeks. Doet ze dat niet, dan is ze gewoon een ordinaire troll.
Nee omdat er genoeg mensen zijn hier die jou willen doen alleen jij niet wil. Ookal zeg je van wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?
Kiezen we dmv een kooigevecht of gewoon een loterij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
Laten we het volgende afspreken:
Lanterfanter komt naar de meet en wordt daar uitgewoond door een van de mannelijke deelnemers aan deze reeks. Doet ze dat niet, dan is ze gewoon een ordinaire troll.
Als je dan gaat beffen, moet je misschien toch maar een beflapje gebruiken, anders roer je met je tong in andermans kwakje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
1? Allemaal lijkt mij een beter idee.
Je wilt graag seks, maar wijst elke mogelijkheid tot seks af.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je dan gaat beffen, moet je misschien toch maar een beflapje gebruiken, anders roer je met je tong in andermans kwakje.
Ik ben overdag in Tilburg. Deze dame komt vroeg op de avond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
*flash of insight*
halcon als jij morgen je buufje gaat meeten, wat doe je dan in tilburg
Ik steek alleen mijn swans er in een minuutje of 2.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je dan gaat beffen, moet je misschien toch maar een beflapje gebruiken, anders roer je met je tong in andermans kwakje.
Te hoge eisen anders was dat kind genoeg aan haar trekken gekomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Lant in het echt is en waar het bij haar precies fout gaan. Het enige wat ik nu weet is van het weinige uitgaan en weinige contacten, maar dat kan nooit het enige zijn, want er zijn zoveel meer manieren en plekken om mannen te ontmoeten, waar gaat het nog meer fout?
Waarschijnlijk bij hierboven al een aantal keer genoemde feit. Dat ze wel doet alsof ze seks wil. Maar toch elke man afwijst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Lant in het echt is en waar het bij haar precies fout gaan. Het enige wat ik nu weet is van het weinige uitgaan en weinige contacten, maar dat kan nooit het enige zijn, want er zijn zoveel meer manieren en plekken om mannen te ontmoeten, waar gaat het nog meer fout?
Ze durft gewoon niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Lant in het echt is en waar het bij haar precies fout gaat. Het enige wat ik nu weet is van het weinige uitgaan en weinige contacten, maar dat kan nooit het enige zijn, want er zijn zoveel meer manieren en plekken om mannen te ontmoeten, waar gaat het nog meer fout?
Als een vrouw niets meer doet dan mooi wezen, krijgt ze wel aandacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:39 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, als mannen totaal niet versieren komen ze ook niet snel aan een meisje. Hoe zit dat bij vrouwen?
mijn werkgroepgenoten waren allemaal bezet van de studiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Lant in het echt is en waar het bij haar precies fout gaat. Het enige wat ik nu weet is van het weinige uitgaan en weinige contacten, maar dat kan nooit het enige zijn, want er zijn zoveel meer manieren en plekken om mannen te ontmoeten, waar gaat het nog meer fout?
als ze een serieuze relatie wil aangaan met een jongen zal in ieder geval de instelling moeten achterlaten om meteen het bed in te duiken. Daarmee profileert ze zichzelf als makkelijk / neukertje maar niet als relatiemateriaal. Echter lijkt ze daar niet zo'n probleem mee te hebben...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:38 schreef Myraela het volgende:
Maar als je eenmaal met een man in contact bent geraakt, dan heb je geen moeite met ermee praten of laten merken dat je interesse hebt of iets?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn werkgroepgenoten waren allemaal bezet van de studie
en op straat gebeurt het niet
Je komt toch overal mensen tegen? In het OV, in de supermarkt, tijdens het uitgaan, etc...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bijna elk meisje uit middelbare school klas heeft inmiddels een vriend of slet wat rond. Dus het is wel mogelijk, want er zaten flinke lelijkerds tussen ;')quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat lost geen versierproblemen op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie neemt er een buisje GHB mee naar de meet?
Versieren doe ik niet, hooguit begin ik soms het contact door iemand aan te spreken of iets. Maar daarna moet het vanzelf gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:39 schreef minibeer het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, als mannen totaal niet versieren komen ze ook niet snel aan een meisje. Hoe zit dat bij vrouwen?
Als die niks doen om te versieren zeg maar.
Wel heloefs frustratiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat lost geen versierproblemen op.
euh nouja ze waren bezet he. verder ontmoet ik ze vrijwel niet. uitgaan al een tijd niet gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal met een man in contact bent geraakt, dan heb je geen moeite met ermee praten of laten merken dat je interesse hebt of iets?
Kijk dat wordt dus wel een beetje van jongens verwachtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Versieren doe ik niet, hooguit begin ik soms het contact door iemand aan te spreken of iets. Maar daarna moet het vanzelf gaan.
Het helpt wel wat mensen af van hun zaad en het lost het probleem van het niet durven van Lanterfanter op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dat lost geen versierproblemen op.
Moet ik nou nog een keer uitleggen waar die ondertitel vandaan komt?quote:
Je bent 17 en seksueel gefrustreerd, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik nou nog een keer uitleggen waar die ondertitel vandaan komt?
nope.. ja met die laatste dan wel, alleen ben ik met uitgaan wel kritischer qua uiterlijk. moet dan echt mijn mediterraanse type zijn. bij studiegenoten let je wat meer ook op de karakters door de gesprekken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je komt toch overal mensen tegen? In het OV, in de supermarkt, tijdens het uitgaan, etc...
behaard en met hoofddoekjes?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Jammer dat jullie niet twee geiten kan ruilen voor een vrouw zoals vroeger.
Ja wat ik sport al, ga af en toe vraag niet te veel in een keer ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nee je moet er iets aan gaan doen
In Rotterdam lopen toch genoeg bontkraagjes rond? Oh wacht, die zitten nu allemaal bij de familie aan de thee. Straks in september kun je weer van bil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nope.. ja met die laatste dan wel, alleen ben ik met uitgaan wel kritischer qua uiterlijk. moet dan echt mijn mediterraanse type zijn. bij studiegenoten let je wat meer ook op de karakters door de gesprekken.
Natuurlijk lopen jongens overal rond. Op iedere plek waar je stilstaat, bij elkaar in de buurt, kun je iets tegen een jongen zeggen. In de rij voor een kassa, in de trein, op het perron.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
euh nouja ze waren bezet he. verder ontmoet ik ze vrijwel niet. uitgaan al een tijd niet gedaan.
ja ik kan wel vragen stellen aan ze en zo hoor
Gewoon lief kijken, does the trick for mequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat ik sport al, ga af en toe vraag niet te veel in een keer ja.
Heloef gaat met Lanterfanter neuken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef VacaLoca het volgende:
wtf paar weken op vakantie en dit topic loopt nogsteeds... is er ook maar iets noemenswaardigs gebeurd?
Benzin heeft eerste stappen gezet in een nieuw leven. Lant heeft problemen met haar neukertje en heloef gaat gezond leven en sporten!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef VacaLoca het volgende:
wtf paar weken op vakantie en dit topic loopt nogsteeds... is er ook maar iets noemenswaardigs gebeurd?
Heel simpel in het radiotopic zat een jongen met dat als ondertitel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bent 17 en seksueel gefrustreerd, lijkt me duidelijk.
Nee als je het aankan om nog een keer te vertellen mag dat best
het meeste gebeurt "via via" deelnemerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen jongens overal rond. Op iedere plek waar je stilstaat, bij elkaar in de buurt kun je iets tegen een jongen zeggen. In de rij voor een kassa, in de trein, op het perron.
Nou dacht het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heloef gaat met Lanterfanter neuken.
Dat zeggende ik moet nog steeds mijn sla met tonijn opeten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Benzin heeft eerste stappen gezet in een nieuw leven. Lant heeft problemen met haar neukertje en heloef gaat gezond leven en sporten!
Ok, en jij hoopte natuurlijk dat het net als bij hem zou gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel simpel in het radiotopic zat een jongen met dat als ondertitel.
Op een gegeven moment kreeg ie een vriendin dus hij neukte toen had het aangepast naar: 17 niet meer zo gefrustreerd.
Toen had ik voor de grap gedaan: 17, wel seksueel gefrustreerd, voila.
Ik kan er niet vaak genoeg er over heen is niet leuk voor haar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude..
Ik snap wel waarom niemand hier neukt, al die hoge standaarden pff
top dat je iig gezonde boodschappen gedaan hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggende ik moet nog steeds mijn sla met tonijn opeten.
Dat weet ik. Maar heb je wel eens geprobeerd met mensen te kletsen, zomaar en overal?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het meeste gebeurt "via via" deelnemer
maar zelden hoor je "Nou, dat gebeurde heel toevallig daar in de rij" of "daar op het plein" etc etc
ze moet gewoon een keer goed geneukt worden, dan zeurt ze niet zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan er niet vaak genoeg er over heen is niet leuk voor haar.
Kan je nu beter niet meer doen, eten na 10 uur 's avonds proberen te voorkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeggende ik moet nog steeds mijn sla met tonijn opeten.
Klopt ze willen allemaal seks alleen die andere partij MOET dit en MOET dat... en ze vinden nooit zo iemand of die persoon wil niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:49 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dude..
Ik snap wel waarom niemand hier neukt, al die hoge standaarden pff
Ja maar ik heb maar 1x gegeten vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je nu beter niet meer doen, eten na 10 uur 's avonds proberen te voorkomen.
Is dat serieus wat jij denkt van mij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
lopen toch genoeg bontkraagjes rond? Oh wacht, die zitten nu allemaal bij de familie aan de thee. Straks in september kun je weer van bil.
Als je 't maar leuk hebt.. fuck standaarden..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Klopt ze willen allemaal seks alleen die andere partij MOET dit en MOET dat... en ze vinden nooit zo iemand of die persoon wil niet.
Ja maar ze wil de hele nacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
ze moet gewoon een keer goed geneukt worden, dan zeurt ze niet zo
Mja, dat is ook niet best, als je honger hebt moet je gewoon eten, maar als je geen trek hebt zou ik het gewoon niet doen en morgenochtend gewoon goed ontbijten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1x gegeten vandaag.
Goed, lekker multicultureel en tolerant opgesteldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dat serieus wat jij denkt van mij?
Gadverdamme, die Achmeds kijk ik zo overheen.. ik noem ze niet eens 'jongens', maar 'dieren' of zo.
Ze wil waarschijnlijk iemand die evenveel op zijn bankrekening heeft staan als Bill Gates, er even nichterig uitziet als C. Ronaldo en evenveel anabolen in zijn lijf heeft als Peter Andre. Op die manier post ze hier over 20 jaar nog steeds dat ze graag wil neuken, maar dat het er telkens niet van komt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Klopt ze willen allemaal seks alleen die andere partij MOET dit en MOET dat... en ze vinden nooit zo iemand of die persoon wil niet.
Ja zij wil te veel ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
en dat is ook niet helemaal de goede manier xDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik heb maar 1x gegeten vandaag.
Zoveel Grieken lopen er niet rond in Rotterdam of wel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Is dat serieus wat jij denkt van mij?
Gadverdamme, die Achmeds kijk ik zo overheen.. ik noem ze niet eens 'jongens', maar 'dieren' of zo.
Maar bier na 10, is dat dan ook wel verantwoord?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat is ook niet best, als je honger hebt moet je gewoon eten, maar als je geen trek hebt zou ik het gewoon niet doen en morgenochtend gewoon goed ontbijten.
Uberhaupt hele hoge standaarden hebben en maar zeiken dat versieren niet luktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:51 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Als je 't maar leuk hebt.. fuck standaarden..
Niet met opzet natuurlijk maar als ik geen trek heb eet ik niet dan verlies je de tijd en denk je kak ik moet nog eten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar....
[..]
en dat is ook niet helemaal de goede manier xD
Waarom niet eigenlijk? Doe ik standaardquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je bent alleen en er is nog een kratje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Maar bier na 10, is dat dan ook wel verantwoord?
(In dit geval moet ik wel, want mn koelkast is op een of andere manier net gesneuveld)
Later op de avond gezonde dingen eten kan geen kwaad. Vette brol eten wel, maar als je dat vroeger op de dag eet is het ook niet gezond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Doe ik standaard. Net nog twee broodjes knakworst gegeten en ik heb alweer honger nu
Half kratje, maar die is zo op hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
En je bent alleen en er is nog een kratje?
O omdat je het dan niet meer verbrandt? Ach ik kan wel wat vet gebruiken, geen probleemquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Later op de avond gezonde dingen eten kan geen kwaad. Vette brol eten wel, maar als je dat vroeger op de dag eet is het ook niet gezond.
In je eentje? Doe ik je niet naquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Half kratje, maar die is zo op hoorHet is dat ik morgenochtend op vakantie ga, anders had ik 'm gedeelt met je. Huisgenoot is ook pleite.
Je stofwisseling gaat langzamer als je slaapt, dus je verbrand er minder van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Doe ik standaard. Net nog twee broodjes knakworst gegeten en ik heb alweer honger nu
Je stofwisseling werkt 's nachts nog steeds. Weliswaar langzamer dan overdag, maar die verschillen zijn verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
O omdat je het dan niet meer verbrandt? Ach ik kan wel wat vet gebruiken, geen probleem
Hier sluit ik me graag bij aan!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:54 schreef NaRRaToR het volgende:
Oproep aan alle lezende / lurkende mensen die de Slowchat niet leuk vinden:
Post uw problemen, doe mee in de discussie. Misschien kunnen we helpen!
Gewoon dit 9 van de 10 mensen mogen best hun standaarden iets naar beneden halen wedden dat ze ineens succes hebben?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Uberhaupt hele hoge standaarden hebben en maar zeiken dat versieren niet lukt
Yes, in mn eentjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
In je eentje? Doe ik je niet na
Waar woon je eigenlijk?
Dat verschil is dus te verwaarlozen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je stofwisseling gaat langzamer als je slaapt, dus je verbrand er minder van.
Ok dat was me sowieso iets te ver. En ja als de koelkast kapot is is dat een acceptabele smoes voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yes, in mn eentjekinda sad maar student. Haarlem.
Je geeft jezelf wel vaker gelijk in een discussie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon dit 9 van de 10 mensen mogen best hun standaarden iets naar beneden halen wedden dat ze ineens succes hebben?
Mooie vrouwen worden op den duur ook minder mooi, hou het in je achterhoofdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon dit 9 van de 10 mensen mogen best hun standaarden iets naar beneden halen wedden dat ze ineens succes hebben?
Vrouwen van 35 jaar en ouder zijn doorgaans ook niet zo kritisch meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mooie vrouwen worden op den duur ook minder mooi, hou het in je achterhoofd
Jazekers vooral als ik et heilig van overtuigd ben dat ik er gelijk mee heb. En tja... iemand moet het doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft jezelf wel vaker gelijk in een discussie?
een beetje realistische eisen hebben is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En soms moet je er ook van plassenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
sowieso legt alcohol je vetverbranding stil omdat je lichaam "het gif" moet verwerken. Dat gaat voor op alle andere processen. En door de Granen / Alcohol in bier wordt je suikerspiegel en hormonen fucked up waardoor je onterecht honger krijgt.
Nee alleen een meisje/vrouw afkeuren want ze heeft een klein pukkeltje in haar nek... want ja dat soort mensen zijn hier ook voor hulp....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[/offtopic]
[..]
een beetje realistische eisen hebben is toch niet zo gek?
True, je mag eisen hebben, maar in de praktijk kun je net zo makkelijk verliefd worden op een meisje van, laten we zeggen, minder kwaliteit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
Ik werk straks ook nog wel even wat magere kwark naar binnen.
Als ze 70 zijn is de kwaliteit er toch al van af.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
True, je mag eisen hebben, maar in de praktijk kun je net zo makkelijk verliefd worden op een meisje van, laten we zeggen, minder kwaliteit.
Let maar eens op als ze je aandacht geeft.
Geen idee, ervaring mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als ze 70 zijn is de kwaliteit er toch al van af.
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.quote:
dan ruil je haar in voor een nieuwe model? Mannen worden knapper naarmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.
Lijkt me ook knap op je 17equote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.
Dat lelijke meisje ook, terwijl je met een knap meisje toch nog even wat jaren plezier hebt van een mooi gezicht en een mooi figuur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... op een oude fiets moet je het leren^^quote:
maar het klopt dat heel veel mensen hun wensen verwarren met eisen. En dat gebeurt niet alleen bij het versieren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
True, je mag eisen hebben, maar in de praktijk kun je net zo makkelijk verliefd worden op een meisje van, laten we zeggen, minder kwaliteit.
Let maar eens op als ze je aandacht geeft.
Dat stopt ook op een bepaalde leeftijd hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan ruil je haar in voor een nieuwe model? Mannen worden knapper naarmate ze ouder worden
Schijt aan het uiterlijk. Ik geef persoonlijk meer om het innerlijk idd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
Uiteindelijk gaat het niet om iemands haarkleur, lengte, kleding of stijl. Maar om een klik die je met iemand hebt. En het gaat je echt nog verbazen, waar je denkt op te vallen en waar je uiteindelijk een keer echt voor valt.
dit dus!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
Uiteindelijk gaat het niet om iemands haarkleur, lengte, kleding of stijl. Maar om een klik die je met iemand hebt. En het gaat je echt nog verbazen, waar je denkt op te vallen en waar je uiteindelijk een keer echt voor valt.
Ja, maar wat is nou je punt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Een tweedehands is goed genoeg om mee te beginnen als het rijbewijs binnen is, maar een auto waarvan de teller al drie keer rond is geweest laat je links liggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... op een oude fiets moet je het leren^^
ook voor mannen is er tegenwoordig cosmetische chirurgiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat stopt ook op een bepaalde leeftijd hoor.
Mee eens. Ik heb overigens best hoge wensen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar het klopt dat heel veel mensen hun wensen verwarren met eisen. En dat gebeurt niet alleen bij het versieren.
Waar ging het ook alweer over?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Waar ging het ook alweer over?
Dat maakt het niet veel beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ook voor mannen is er tegenwoordig cosmetische chirurgie
ik ook. maar het zijn wel wensen. en geen eisen. ik zie het een beetje als informatiebehoefte binnen bedrijfsprocessen. de eisen / wensen en nice to have'squote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb overigens best hoge wensen.
Ik heb niet zulke hoge wensen. Ze moet een beetje lief en slim zijn en thats allquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef Raggingbull het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die geen hoge wensen hebben?
Alleen iedereen afkeuren omdat ze niet helemaal aan je wensen voldoen is van je wensen eisen maken.
En dat is dus precies waar de meeste mensen mank gaan (en wat ik zei een paar posts eerder). Je komt ze wel eens tegen op van die online sites. Vaak met overgewicht of mensen die niet vooraan hebben gestaan toen God de mooie gezichtjes uitdeelde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:09 schreef Raggingbull het volgende:
Zijn er uberhaupt mensen die geen hoge wensen hebben?
Alleen iedereen afkeuren omdat ze niet helemaal aan je wensen voldoen is van je wensen eisen maken.
Dat zou bij mij niet zo'n probleem zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:11 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn enige eis kwa uiterlijk is dit:
Als mensen mij en haar samen zien lopen, moeten ze zeggen dat zij mooier is dan mij.
Je bent nog steeds jezelf aan het neerhalen he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet zo'n probleem zijn.
Pics van jou en je zusje ter bevestiging.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
dude komop. Niet een derde mlig/benzin worden he... Talk like a loser, become a loser.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dude komop. Niet een derde mlig/benzin worden he... Talk like a loser, become a loser.
De derde zit hier alleen had ik meer succes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dude komop. Niet een derde mlig/benzin worden he... Talk like a loser, become a loser.
Hee, niet zo negatief over mij doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als je succes hebt, heb je geen recht op klagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
De derde zit hier alleen had ik meer succes.
Klaag ik dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als je succes hebt, heb je geen recht op klagen
hoef ik ook niet. dat doe je zelf welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee, niet zo negatief over mij doen
Nee ik kick er niet op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bent nog steeds jezelf aan het neerhalen he?
Kick je daarop ofzo?
Ik heb geen zusje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Pics van jou en je zusje ter bevestiging.
Nou dan moet ik wel heel negatief en onlevenslustig worden en daar doe ik te veel leuke dingen voor in mijn leven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja, Benzine en MLIG zijn zoiezo niet te vergelijken. Maar kijk, maak dat soort opmerkingen gewoon niet. Ook niet in dit topic.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik kick er niet op.
Ik vind mezelf niet knap ook niet lelijk maar ook niet knap.
[..]
Ik heb geen zusje.
[..]
Nou dan moet ik wel heel negatief en onlevenslustig worden en daar doe ik te veel leuke dingen voor in mijn leven.
Da's al beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf niet knap ook niet lelijk maar ook niet knap.
Sorry had ff zin om te mierenneuken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, Benzine en MLIG zijn zoiezo niet te vergelijken. Maar kijk, maak dat soort opmerkingen gewoon niet. Ook niet in dit topic.
Niet vergeten:
"Doe je het de huiswerk opdracht verkeerd, dan doe je het ook verkeerd op de toets."
Geen probleem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry had ff zin om te mierenneuken.
Don't get me started. Ik moet af en toe gewoon huilen zo slecht is het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry had ff zin om te mierenneuken.
Ik zeg echt niet tegen een vrouw ik ben lelijk hoi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, Benzine en MLIG zijn zoiezo niet te vergelijken. Maar kijk, maak dat soort opmerkingen gewoon niet. Ook niet in dit topic.
Niet vergeten:
"Doe je het huiswerk opdracht verkeerd, dan doe je het ook verkeerd op de toets."
Jaha... ik weet het mijn nederlands is ook niet foutloos. So what? 100% foutloos nederlands spreekt/spelt niemand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Don't get me started. Ik moet af en toe gewoon huilen zo slecht is het.
Geloof me, ik zeg wat ik zeg uit eigen ervaring en van wat ik rond me zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg echt niet tegen een vrouw ik ben lelijk hoi.
Als we zover zijn ziet ze waarschijnlijk al in mij en ben ik voor haar wel interessant.
ik heb jou dan ook niet vergeleken met die twee. dat deed ik bij heloef. van jou weet ik niets, dus daar kan ik ook niets over zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef Raggingbull het volgende:
@narrator ik denk dat het grote verschil tussen mijn en mlig en die jongens is dat ik wel roei met de riemen die ik heb.
ow haha in deel 4 ofzo staat nog wel info van mij ergens dacht ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb jou dan ook niet vergeleken met die twee. dat deed ik bij heloef. van jou weet ik niets, dus daar kan ik ook niets over zeggen
was jij nou die ene met een spiegelfoto waarvan iwannabehigh zei: "het lijkt net chucky" ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ow haha in deel 4 ofzo staat nog wel info van mij ergens dacht ik.
juist ja die jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
was jij nou die ene met een spiegelfoto waarvan iwannabehigh zei: "het lijkt net chucky" ?
zover ga ik niet terugzoeken of lezen. maar blijkbaar gaat het nu een stuk beter met jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ow haha in deel 4 ofzo staat nog wel info van mij ergens dacht ik.
Neu dat niet echt ofzo... geef nog steeds niks om mezelf etc. marja...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zover ga ik niet terugzoeken of lezen. maar blijkbaar gaat het nu een stuk beter met je
Hoor je dat benzin een vriendin maakt niet alles in een keer goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu dat niet echt ofzo... geef nog steeds niks om mezelf etc. marja...
dat is iets anders als problemen hebben met versieren amiright?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu dat niet echt ofzo... geef nog steeds niks om mezelf etc. marja...
Ja en nee. Ten eerste mijn vriendin heb ik nooit versierd. Ten tweede versieren ik ben via internet heel goed met smooth talk alleen @ real life lukt het me gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is iets anders als problemen hebben met versieren amiright?
en dat komt omdat je jezelf haat? want anders zie ik geen direct verband tussen de tweequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:35 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja en nee. Ten eerste mijn vriendin heb ik nooit versierd. Ten tweede versieren ik ben via internet heel goed met smooth talk alleen @ real life lukt het me gewoon niet.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
Heloef!!!!!
Even berichtje van mij.
Maak je niet te druk, je bent een prima gozer met het hart op de juiste plek. Je hebt ook humor! Dat is belangrijk.
Ik denk dat jij zelf veel negatiever naar je zelf kijkt dan je omgeving. Probeer daar mee op te houden.
Je ziet hier al dat mensen positief over je praten.
Ik heb wat pm berichten met een niet nader te noemen vrouw gehad. En ook die gaf aan dat heloef echt tof is!
Probeer iets niet te graag willen en probeer lekker nuchter te blijven.
Ik heb heb alle vertrouwen in je. Nu jij nog
En nu ga ik slapen, was weer te gezellig in de kroeg
Haten is een groot woord. Moeite hebben is beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en dat komt omdat je jezelf haat? want anders zie ik geen direct verband tussen de twee
Deze man, wijsheid. Ik rust mijn kaas.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
Heloef!!!!!
Even berichtje van mij.
Maak je niet te druk, je bent een prima gozer met het hart op de juiste plek. Je hebt ook humor! Dat is belangrijk.
Ik denk dat jij zelf veel negatiever naar je zelf kijkt dan je omgeving. Probeer daar mee op te houden.
Ik heb wat pm berichten met een niet nader te noemen vrouw gehad. En ook die gaf aan dat heloef echt tof is!
Het is toch weer wat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
Heloef!!!!!
Even berichtje van mij.
Oh god.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef er zijn volgens mij best veel vrouwen die geborgenheid zoeken bij een teddybeer
Ja maar dat ik een teddybeer ben hoor ik te vaak.quote:
Ja, maar jij niet zeker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
heloef er zijn volgens mij best veel vrouwen die geborgenheid zoeken bij een teddybeer
Dan moet je chicks knuffelen. They dig it.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dat ik een teddybeer ben hoor ik te vaak.
Slaap lekker kerel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef Crutch het volgende:
Biertje en sigaretje zijn op, ik ga ook pitten. Moet morgen vroeg op. Sayonara
je bent daarvoor wel in behandeling geweest i suppose? niet dat ik je een richting in wil pushen, maar dit gaat verder dan problemen hebben met versieren. Ik heb ook geen prettige kinder-/puber-/jong-volwassenentijd gehad maar aan zelfmoord heb ik nooit gedacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haten is een groot woord. Moeite hebben is beter.
Zal meteen een klein boekje open doen.
Van groep 2 van de basisschool tot de 2e/3e klas van het VMBO ben ik altijd zwaar gepest.
Heb 3 zelfmoord pogingen op mijn naam staan.
Ben lichtelijk autistisch.
Ben nog steeds bang als ik iemand voor het eerst zie ofzo voor afwijzing/pesterijen/buitensluiterij.
het wordt tijd voor een nieuwe ondertitel. hoe goed het verhaal erachter ook isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch weer wat.
Ehm wat moet ik nou zeggen? Bedankt dan maar.
Heftig om te horen ik heb wel eens aan zelfmoord gedacht maar echt overwogen nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Van groep 2 van de basisschool tot de 2e/3e klas van het VMBO ben ik altijd zwaar gepest.
Ben nog steeds bang als ik iemand voor het eerst zie ofzo voor afwijzing/pesterijen/buitensluiterij.
Maar ik moet hem nog doorgeven aan iemand.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een nieuwe ondertitel. hoe goed het verhaal erachter ook is
Ik geef je de validatie die je nodig hebt!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef ook_gek het volgende:
Naja... nee niet voor in behandeling geweest. Uberhaupt mijn ouders weten van niks. En tging bij mij zo ver da ik gewoon een mes mee naar school nam om de pestkoppen op afstand te houden. Ik ben wel heel open alleen als je me niet kent ben ik echt gewoon een gevoelloos persoon lijkt het. Mensen kunnen niet in me kijken zegmaar. En ik durf me niet kwetsbaar op te stellen door een meisje te proberen te versieren. Bang voor afwijzing of erger.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bent daarvoor wel in behandeling geweest i suppose? niet dat ik je een richting in wil pushen, maar dit gaat verder dan problemen hebben met versieren. Ik heb ook geen prettige kinder-/puber-/jong-volwassenentijd gehad maar aan zelfmoord heb ik nooit gedacht.
Die angst van je is overigens gegrond en reeel hoor. dat wil ik niet zeggen.
Hey jij houdt je wel in he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geef je de validatie die je nodig hebt!(sarcastisch)
Stop aub met zelf kwalificatie/validatie. De mensen waarvan je zei dat ze je arrogant vinden, zullen je dan niet meer als arrogant zien. Je bent op deze manier iemand die "waarde neemt" inplaats van waarde geeft.
Als hij een leuke avond heeft gehad mag hij dat zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Stop aub met zelf kwalificatie/validatie. De mensen waarvan je zei dat ze je arrogant vinden, zullen je dan niet meer als arrogant zien. Je bent op deze manier iemand die "waarde neemt" inplaats van waarde geeft.
Hij zei dat een aantal mensen hem arrogant vinden in het echt. Dit is de reden, en op te lossen.quote:
Heel herkenbaar alleen ben ik niet autistisch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hij vind het toch geen probleem? Hoef je ook geen oplossing te geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zei dat een aantal mensen hem arrogant vinden in het echt. Dit is de reden, en op te lossen.
Er is een grens tussen zelf-validatie en zeggen dat je een leuke avond hebt gehad. Zoals iemand anders hier ook al zei: Het "stoer/blufferig proberen over te komen". Daarom dacht iemand dat hij nog een puber was inplaats van 30.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Als hij een leuke avond heeft gehad mag hij dat zeggen.
Of is dat verboden tegenwoordig? Staat dat in de policy ergens?
Hij mag best op hetzelfde niveau blijven hangen inderdaad. Wonderen verricht je er helaas niet mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij vind het toch geen probleem? Hoef je ook geen oplossing te geven.
Nee, er werd niet om advies gevraagd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zei dat een aantal mensen hem arrogant vinden in het echt. Dit is de reden, en op te lossen.
als je een mes mee naar school neemt om mensen op afstand te houden lijkt het me sterk dat dat nooit is opgevallen en dat je ouders niet zijn verwittigd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... nee niet voor in behandeling geweest. Uberhaupt mijn ouders weten van niks. En tging bij mij zo ver da ik gewoon een mes mee naar school nam om de pestkoppen op afstand te houden. Ik ben wel heel open alleen als je me niet kent ben ik echt gewoon een gevoelloos persoon lijkt het. Mensen kunnen niet in me kijken zegmaar. En ik durf me niet kwetsbaar op te stellen door een meisje te proberen te versieren. Bang voor afwijzing of erger.
Ik ben anoniem idd. Ik zie geen gezichten en zie dus geen lachende of spottende gezichten. Mensen kunnen zelf kiezen of ze het willen lezen of niet. En ze zijn bepalend voor wie ik ben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel herkenbaar alleen ben ik niet autistisch.
Je noemt het nu alleen wel heel makkelijk op, is dat omdat het anoniem is en je je veilig voelt daardoor. Of denk je dat deze gebeurtenissen zo bepalend zijn voor wie jij bent, dat het belangrijk is dat je het verteld?
Niks zeggen, gewoon aannemen als meerdere mensen het zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch weer wat.
Ehm wat moet ik nou zeggen? Bedankt dan maar.
Beste knul, in tegen stelling tot jou ben ik helemaal niet bezig met denken hoe wel of niet te zijn. Waarde geven nemen wat jij wil.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leverde me een week schorsing op en 1 maand huis arrest van me ouders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als je een mes mee naar school neemt om mensen op afstand te houden lijkt het me sterk dat dat nooit is opgevallen en dat je ouders niet zijn verwittigd.
je hebt wss een muurtje gebouwd door je slechte ervaring. dat muurtje moet neergehaald worden. denk je dat je ooit nog vertrouwen gaat krijgen in anderen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oplossen? Man ik wil niks oplossen het boeit me niet eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een grens tussen zelf-validatie en zeggen dat je een leuke avond hebt gehad. Zoals iemand anders hier ook al zei: Het "stoer/blufferig proberen over te komen". Daarom dacht iemand dat hij nog een puber was inplaats van 30.
dan weten je ouders toch echt wel iets van de situatie. het lijkt mij niet gezond dat je eigen kind een mes meeneemt naar school. ik zou dan toch wel even willen weten hoe, waarom en wat en actie ondernemen. ja en je een maand huisarrest geven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Leverde me een week schorsing op en 1 maand huis arrest van me ouders.
En weet ik niet. Ben gewoon niet erg vertrouwend meer naar voor mij onbekende mensen in real life. Al doe ik mijn best dat terug te krijgen er zit daar gewoon een flinke deuk in mij zegmaar.
Ja echt goed dat je geen alcohol op hebt. Hier is je tweede validatiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef ook_gek het volgende:
oh en mocht je nu gaan miepen dat ik dronken bem. Heb geen druppel drank op.
Dat laatste had ik al verwacht dat je zou zeggen, maar dat is niet helemaal waar. Door zo te denken geef jij die gebeurtenissen de kans om jou zelfs op dit momrnt nog te beinvloeden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:53 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik ben anoniem idd. Ik zie geen gezichten en zie dus geen lachende of spottende gezichten. Mensen kunnen zelf kiezen of ze het willen lezen of niet. En ze zijn bepalend voor wie ik ben.
don't feed the troll.... je geeft hem precies wat ie wilt. zelfs anderen gaan zich er weer mee bemoeien. dit is precies wat hij wiltquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Oplossen? Man ik wil niks oplossen het boeit me niet eens.
Ik wil nu niet, morgen niet, nooit geen advies van jou.
Dus doe maar sssst
Goeie hele goeie vrienden weten het wel. Ouders nee doe ik ze niet aan. Vooral mijn moeder heeft het al zwaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan weten je ouders toch echt wel iets van de situatie. het lijkt mij niet gezond dat je eigen kind een mes meeneemt naar school. ik zou dan toch wel even willen weten hoe, waarom en wat en actie ondernemen. ja en je een maand huisarrest geven.
sommige dingen (zeker gebeurd in het verleden) kun je gewoon niet veranderen en zul je moeten accepteren en achterlaten. hoe moeilijk misschien ook. en ja dat gaat een tijd duren (ik spreek uit ervaring).
waarom praat je niet alsnog eens over die tijd met je ouders / vrienden.
Dank je welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja echt goed dat je geen alcohol op hebt. Hier is je tweede validatie
Dan ga eens praten met die goede vrienden. en vraag hun om advies. hun kunnen beter beoordelen dan wij kunnen lezen op een beeldschermquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:59 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Goeie hele goeie vrienden weten het wel. Ouders nee doe ik ze niet aan. Vooral mijn moeder heeft het al zwaar.
Ben gewoon bang voor herhaling van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat laatste had ik al verwacht dat je zou zeggen, maar dat is niet helemaal waar. Door zo te denken geef jij die gebeurtenissen de kans om jou zelfs op dit momrnt nog te beinvloeden.
Het heeft je heus wel een beetje veranderd, maar hoe meer jij het los kan laten, hoe positiever en sterker jij kan staan.
Ik doe liever wat anders met ze maar goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:43 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Dan moet je chicks knuffelen. They dig it.
Echt voorkomen kun je dat niet. En zeker niet als je je daardoor gaat schuilen achter "excuses".quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ben gewoon bang voor herhaling van.
Maar volkomen onterecht, teneerste omdat de mensen om je heen ook opgegroeid zijn en minder onzeker zijn en gestopt zijn met dat kinderachtige gedrag. Tentweede omdat jij zelf sterker in je schoenen staat zodra je beseft dat de angst niet nodig is. Dat straal je dan weer uit en dan zal het al helemaal in niemand op komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat pesten heeft altijd veel invloed he. Was vanavond een mooi televisieprogramma.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:04 schreef Raggingbull het volgende:
Heb als het ware een enorme muur om me heen gebouwd. Waar niemand echt door kan komen. En komt er incidenteel iemand wel door heen die ziet die mijn ik maar voor 40-50%
Geloof me ik heb geleerd alles te kunnen verbergen zelfs dat. En daar ligt onder andere een gedeelte van het probleem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar volkomen onterecht, teneerste omdat de mensen om je heen ook opgegroeid zijn en minder onzeker zijn en gestopt zijn met dat kinderachtige gedrag. Tentweede omdat jij zelf sterker in je schoenen staat zodra je beseft dat de angst niet nodig is. Dat straal je dan weer uit en dan zal het al helemaal in niemand op komen.
Het is tijd voor je om een gehele tranformatie te ondergaan, waarbij je een zelfverzekerd persoon wordt waarbij niemand jou kan kwetsen en waarbij je vrouwen in overvloed hebt. De nummer 1 regel op deze wereld:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Bij mij heeft het niet zo heel veel invloed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat pesten heeft altijd veel invloed he. Was vanavond een mooi televisieprogramma.
en wat heb je daarmee bereikt? juist... niets!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:07 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geloof me ik heb geleerd alles te kunnen verbergen zelfs dat.
Ik zou het bijna geloven aangezien vrij veel mensen het zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks zeggen, gewoon aannemen als meerdere mensen het zeggen.
Inderdaad... en nu moet ik het afleren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en wat heb je daarmee bereikt? juist... niets!
Dat is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Inderdaad... en nu moet ik het afleren.
Ik snap niet hoe je 3 zelmoordpogingen op je naam kan hebben staan zonder dat je ouders of een psych van iets weten en het onbehandeld is gebleven. Waren het wel echte pogingen dan? Sorry, ik snap het gewoon niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Naja... nee niet voor in behandeling geweest. Uberhaupt mijn ouders weten van niks. En tging bij mij zo ver da ik gewoon een mes mee naar school nam om de pestkoppen op afstand te houden. Ik ben wel heel open alleen als je me niet kent ben ik echt gewoon een gevoelloos persoon lijkt het. Mensen kunnen niet in me kijken zegmaar. En ik durf me niet kwetsbaar op te stellen door een meisje te proberen te versieren. Bang voor afwijzing of erger.
Uberhaupt door een lichte autistische stoornis ben ik sociaal niet erg sterk. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik ook deel neem hier. Algemene sociale vaardigheden opdoen.
Er was altijd wat de riem brak, de spijker liet los.(2x proberen op te hangen) En ben 1x knock out geslagen door een vriend van me toen ik me polsen wou door snijden. Alleen ik deed het steeds als mijn ouders er niet waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je 3 zelmoordpogingen op je naam kan hebben staan zonder dat je ouders of een psych van iets weten en het onbehandeld is gebleven. Waren het wel echte pogingen dan? Sorry, ik snap het gewoon niet helemaal.
precies en dat gaat echt niet over een nacht ijs... maar je zult het wel zelf moeten doen. kun je het niet alleen dan moet je hulp zoeken van vrienden of anderen. en hulp zoeken is geen slecht iets. die mensen zijn er niet voor niets (ze moeten natuurlijk ook brood op de plank weten te brengen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik heb/had ook zo'n muur en die is bij 1 iemand gebroken. Inclusief paniekaanval, hyperventileren, ik was volgens hem 'niet meer aanwezig' staarde in de diepte, verkrampte en hoorde hem niet meer. En geloof me die muur wilde ik eigenlijk omhoog houden, maar eenmaal gebroken heb ik me nog nooit zo veilig gevoeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:04 schreef Raggingbull het volgende:
Heb als het ware een enorme muur om me heen gebouwd. Waar niemand echt door kan komen. En komt er incidenteel iemand wel door heen die ziet die mijn ik maar voor 40-50%
ok wat ik nu ga zeggen moet je niet te lomp opvatten:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Er was altijd wat de riem brak, de spijker liet los.(2x proberen op te hangen) En ben 1x knock out geslagen door een vriend van me toen ik me polsen wou door snijden. Alleen ik deed het steeds als mijn ouders er niet waren.
Tja... das voor mij wel 1 voordeel. Ik kan alle tricks en truks die er zijn zo'n beetje. Op die manier kan je dat bij een ander wel veel makkelijker doen zo'n muur door breken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb/had ook zo'n muur en die is bij 1 iemand gebroken. Inclusief paniekaanval, hyperventileren, ik was volgens hem 'niet meer aanwezig' staarde in de diepte, verkrampte en hoorde hem niet meer. En geloof me die muur wilde ik eigenlijk omhoog houden, maar eenmaal gebroken heb ik me nog nooit zo veilig gevoeld.
Ik doe mijn best.Tis al 4 jaar geleden daar niet van. Maar tblijft in je hoofd hangen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ok wat ik nu ga zeggen moet je niet te lomp opvatten:
als je al faalt met zelfmoord plegen, lijkt het je dan niet eens de moeite waard om iets anders te proberen (dus iets te maken van je leven)
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... das voor mij wel 1 voordeel. Ik kan alle tricks en truks die er zijn zo'n beetje. Op die manier kan je dat bij een ander wel veel makkelijker doen zo'n muur door breken.
Nou ik heb zelf zo'n muur die ik ten koste van alles overeind wil houden. Hierdoor weet ik precies hoe iemand dat zou doen. Op die manier kan ik die bijv. ik zeg maar wat bij jou makkelijker doorbreken dan een ander.quote:
Wat is de reden dat je daar nooit met een psych over gesproken hebt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Er was altijd wat de riem brak, de spijker liet los.(2x proberen op te hangen) En ben 1x knock out geslagen door een vriend van me toen ik me polsen wou door snijden. Alleen ik deed het steeds als mijn ouders er niet waren.
ik krijg niet het idee dat je echt iets wilt veranderen. no offence hoor maar je gaat niet op de posts die je advies geven en blijft hameren op het verbergen van je gevoelens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:14 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja... das voor mij wel 1 voordeel. Ik kan alle tricks en truks die er zijn zo'n beetje. Op die manier kan je dat bij een ander wel veel makkelijker doen zo'n muur door breken.
Zoiets leer je toch ook niet 123 af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg niet het idee dat je echt iets wilt veranderen. no offence hoor maar je gaat niet op de posts die je advies geven en blijft hameren op het verbergen van je gevoelens.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mwah, dat geloof ik niet. Ik denk dat het een zelfverzekerd iemand lukt, omdat die een rust en veiligheid uitstralen. Ik denk zelfs dat de meeste mensen mijn muur niet eens zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf zo'n muur die ik ten koste van alles overeind wil houden. Hierdoor weet ik precies hoe iemand dat zou doen. Op die manier kan ik die bijv. ik zeg maar wat bij jou makkelijker doorbreken dan een ander.
Excusez moi. Ik draaf soms door op 1 onderwerp. Alleen ik begin eigenlijks net... ik bedoel ben nu een jaar bezig mezelf weer meer te openen. Het gaat al beter alleen het blijft erg lastig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik krijg niet het idee dat je echt iets wilt veranderen. no offence hoor maar je gaat niet op de posts die je advies geven en blijft hameren op het verbergen van je gevoelens.
Dat zeg ik in mijn posts ook, dat het een langdurig proces is. Biedt hem meerdere handreikingen over wat hij kan doen, maar daar reageert hij niet op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets leer je toch ook niet 123 af.
[..]
Dat is al een begin. Wat heb je het afgelopen jaar gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Excusez moi. Ik draaf soms door op 1 onderwerp. Alleen ik begin eigenlijks net... ik bedoel ben nu een jaar bezig mezelf weer meer te openen. Het gaat al beter alleen het blijft erg lastig.
Geheel nieuwe opleiding etc. Allemaal nieuwe mensen. En dan mezelf doelen stellen. Bijv. vriend A was een hele goeie vriend van me dan stelde ik mezelf als doel om voor het eind van de week eens over wat gevoelens te praten. Eerst wat oppevlakkige en langzaam diepere gevoelens etc. dat soort dingen. Kortom langzaam stapje voor stapje dingen doen die ik niet durf/moeilijk vind bij mensen die ik ken en vertrouw. Lukt dat goed dan langzaam uitbouwen naar mensen die ik iets minder goed ken etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is al een begin. Wat heb je het afgelopen jaar gedaan?
Durf je mij een kans te geven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah, dat geloof ik niet. Ik denk dat het een zelfverzekerd iemand lukt, omdat die een rust en veiligheid uitstralen. Ik denk zelfs dat de meeste mensen mijn muur niet eens zien.
Ehm okee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:
Dit las ik op youtube, echt sterk:
Britney taught me you can rise after you fall.
Lady Gaga taught me its ok to be different.
Ke$ha taught me to be myself and not care what anyone else thinks
Bruno Mars taught me to do anything for that one person I love.
Taylor Swift taught me not every guy is going to treat me right.
Michael Jackson taught me to always love the people around me.
Katy Perry taught me how to live.
Most importantly, Rebecca Black taught me the days of the week
Owja voor ik het vergeet ik zit toch wel serieus aantekeningen te maken man. Alles waarvan ik vind dat is nuttig schrijf ik op in een apart schriftje. En ga ik mee kijken wat ik er persoonlijk mee kan. Heb er inmiddels al 1 vol met allerlei dingetjes. Best handig kan altijd even kijken van wat deed ik toen ook alweer of he toen zei de psych dit en dit maar wat nou ook alweer precies. etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Vind je dat echt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:41 schreef firefly3 het volgende:
Dit las ik op youtube, echt sterk:
Britney taught me you can rise after you fall.
Lady Gaga taught me its ok to be different.
Ke$ha taught me to be myself and not care what anyone else thinks
Bruno Mars taught me to do anything for that one person I love.
Taylor Swift taught me not every guy is going to treat me right.
Michael Jackson taught me to always love the people around me.
Katy Perry taught me how to live.
Most importantly, Rebecca Black taught me the days of the week
Ja, de goede persoonlijke eigenschappen van deze artiesten heeft diegene goed gevonden. (Uiteraard moet je sommige dingen met een korreltje zout nemen, maar dat van Britney, Lady Gaga en Michael Jackson zijn wel een reflectie van hoe ze zijn)quote:
nee Justin Timberlake taught me how to cry a riverquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
justin timberlake taught me how to touch nipples
Voel je je nu beter?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee Justin Timberlake taught me how to cry a river
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee Justin Timberlake taught me what's crap
Je bent dus al een heel eidn op weg. Heb je voor jezelf al doelen gesteld voor de komende tijd? Ga je nog een poging wagen bij de psych nu je meer over je gevoel kunt praten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geheel nieuwe opleiding etc. Allemaal nieuwe mensen. En dan mezelf doelen stellen. Bijv. vriend A was een hele goeie vriend van me dan stelde ik mezelf als doel om voor het eind van de week eens over wat gevoelens te praten. Eerst wat oppevlakkige en langzaam diepere gevoelens etc. dat soort dingen. Kortom langzaam stapje voor stapje dingen doen die ik niet durf/moeilijk vind bij mensen die ik ken en vertrouw. Lukt dat goed dan langzaam uitbouwen naar mensen die ik iets minder goed ken etc.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:46 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Owja voor ik het vergeet ik zit toch wel serieus aantekeningen te maken man. Alles waarvan ik vind dat is nuttig schrijf ik op in een apart schriftje. En ga ik mee kijken wat ik er persoonlijk mee kan. Heb er inmiddels al 1 vol met allerlei dingetjes. Best handig kan altijd even kijken van wat deed ik toen ook alweer of he toen zei de psych dit en dit maar wat nou ook alweer precies. etc.
Jij verveelt je overduidelijk, ga slapen.quote:
Slaap lekker jongen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef Raggingbull het volgende:
Mense welteruste allemaal ik ga nog eventjes een slaapje doen
Nee ga niet meer naar de psych toe vond 2 jaar lang zat. En nee ik ga eens gewoon wat meer onbekende mensen proberen. Binnenkort eens met vrienden de kroeg in etc. heb in elk geval geen vaste doelstelling nu. Wel op me werk proberen leuke contacten te leggen met collega's naja ik werk 58 uur deze week dan heb ik dat wel nodig marja... genoeg tijd ervoor in elk geval.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:00 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je bent dus al een heel eidn op weg. Heb je voor jezelf al doelen gesteld voor de komende tijd? Ga je nog een poging wagen bij de psych nu je meer over je gevoel kunt praten?
[..]
Nope, ik verveel me nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij verveelt je overduidelijk, ga slapen.
Je ongewenste advies en cynische reacties rondspuien is ook heel vermakelijk waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik verveel me nooit eigenlijk.
Wat saai zeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, ik verveel me nooit eigenlijk.
Gelukkig zijn er fora om je bezig te houden.quote:
Tja.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er fora om je bezig te houden.
Hier laat ie zich niet eens zienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Net even 10 seconden en daarna verdween die weer helaas..
Ja het weer is dramatisch....heb je een keer een dag vrij en dan is het zo'n kutweer...zo word ik toch nooit bruin!!! /eindeochtendhumeurrant....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
Zul je altijd zien.. Wanneer je het nodig hebt, gaat ie op vakantie..![]()
Dan maar op zoek naar een nieuwe 'zon' in mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |