SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Een chick die verslikt in je zaad.. niet cool wel heel grappigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ja ist? je zal maar moeten hoesten bij het pijpen zeg, of moeten kotsen
Heel knap als je je kan verslikken in zaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Een chick die verslikt in je zaad.. niet cool wel heel grappig
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Scherpe tanden vind ik erger dan wanneer ze een keertje moet hoesten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef WokkelKardinaal het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.
Ik duw 'm dan ook stevig tegen je maagwand aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kotsen gelukkig nog nooit gehad, maar zit wel regelmatig te kokhalzen.
Je vraagt je dan af of er sprake is van dat ze aan het pijpen is of dat ze in haar bek wordt geneukt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]word je zo erg geforceerd dan?
Bah, ze zal maar een keertje echt kotsenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik duw 'm dan ook stevig tegen je maagwand aan.
Nou. Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]word je zo erg geforceerd dan?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vraagt je dan af of er sprake is van dat ze aan het pijpen is of dat ze in haar bek wordt geneukt.
Dan weet je iig dat je het goed doetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ja.
Of ze komen klaar, dan is het een soort reflex. Zowel de smaak als de kracht van het klaarkomen.
trust me... dat is geen prettig gevoel ;;quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Bah, ze zal maar een keertje echt kotsen
Oh ik ben zo jaloers op jou dat je het al zo vaak hebt mogen doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ja.
Of ze komen klaar, dan is het een soort reflex. Zowel de smaak als de kracht van het klaarkomen.
mijn deur staat altijd openquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik ben zo jaloers op jou dat je het al zo vaak hebt mogen doen.
Voor hem of voor haar. Nouja ik weet het antwoord eigenlijk al, bahquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
trust me... dat is geen prettig gevoel ;;
Er zijn genoeg mogelijkheden voor je om het ook eens mee te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt al heel wat uitnodigingen andersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Kan iemand dit wijd d'r lop late houden? Ik bedoel ze is oversekst. Lijkt nog maagd en doet zo dom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook wat, klagen dat je niet neukt allerlei aanbiedingen krijgen en die afwijzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je hebt al heel wat uitnodigingen anders
iets met obvious troll is obviousquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Kan iemand dit wijd d'r lop late houden? Ik bedoel ze is oversekst. Lijkt nog maagd en doet zo dom.
Ze is aan het trollen. Kan niet missen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook wat, klagen dat je niet neukt allerlei aanbiedingen krijgen en die afwijzen.
Door dit soort posts lijkt het net of je trollt. De hele tijd van 'oh ik ben zo geil en jaloers op iedereen die seks heeft gehad', maar als iemand je een keer goed wil paken reageer je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lant, dat gaat je dit jaar allemaal nog meemaken. Heb je al zin in je nieuwe studie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat dus he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
iets met obvious troll is obvious
ze speelt natuurlijk hard-to-get xDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Door dit soort posts lijkt het net of je trollt. De hele tijd van 'oh ik ben zo geil en jaloers op iedereen die seks heeft gehad', maar als iemand je een keer goed wil paken reageer je niet
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is aan het trollen. Kan niet missen.
1? Allemaal lijkt mij een beter idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
Laten we het volgende afspreken:
Lanterfanter komt naar de meet en wordt daar uitgewoond door een van de mannelijke deelnemers aan deze reeks. Doet ze dat niet, dan is ze gewoon een ordinaire troll.
Nee omdat er genoeg mensen zijn hier die jou willen doen alleen jij niet wil. Ookal zeg je van wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?
Kiezen we dmv een kooigevecht of gewoon een loterij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
Laten we het volgende afspreken:
Lanterfanter komt naar de meet en wordt daar uitgewoond door een van de mannelijke deelnemers aan deze reeks. Doet ze dat niet, dan is ze gewoon een ordinaire troll.
Als je dan gaat beffen, moet je misschien toch maar een beflapje gebruiken, anders roer je met je tong in andermans kwakje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
1? Allemaal lijkt mij een beter idee.
Je wilt graag seks, maar wijst elke mogelijkheid tot seks af.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat, alleen omdat ik jou niet zou doen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je dan gaat beffen, moet je misschien toch maar een beflapje gebruiken, anders roer je met je tong in andermans kwakje.
Ik ben overdag in Tilburg. Deze dame komt vroeg op de avond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
*flash of insight*
halcon als jij morgen je buufje gaat meeten, wat doe je dan in tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |