Yes, in mn eentjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
In je eentje? Doe ik je niet na
Waar woon je eigenlijk?
Dat verschil is dus te verwaarlozen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je stofwisseling gaat langzamer als je slaapt, dus je verbrand er minder van.
Ok dat was me sowieso iets te ver. En ja als de koelkast kapot is is dat een acceptabele smoes voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Yes, in mn eentjekinda sad maar student. Haarlem.
Je geeft jezelf wel vaker gelijk in een discussie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon dit 9 van de 10 mensen mogen best hun standaarden iets naar beneden halen wedden dat ze ineens succes hebben?
Mooie vrouwen worden op den duur ook minder mooi, hou het in je achterhoofdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Gewoon dit 9 van de 10 mensen mogen best hun standaarden iets naar beneden halen wedden dat ze ineens succes hebben?
Vrouwen van 35 jaar en ouder zijn doorgaans ook niet zo kritisch meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mooie vrouwen worden op den duur ook minder mooi, hou het in je achterhoofd
Jazekers vooral als ik et heilig van overtuigd ben dat ik er gelijk mee heb. En tja... iemand moet het doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je geeft jezelf wel vaker gelijk in een discussie?
een beetje realistische eisen hebben is toch niet zo gek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En soms moet je er ook van plassenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
sowieso legt alcohol je vetverbranding stil omdat je lichaam "het gif" moet verwerken. Dat gaat voor op alle andere processen. En door de Granen / Alcohol in bier wordt je suikerspiegel en hormonen fucked up waardoor je onterecht honger krijgt.
Nee alleen een meisje/vrouw afkeuren want ze heeft een klein pukkeltje in haar nek... want ja dat soort mensen zijn hier ook voor hulp....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[/offtopic]
[..]
een beetje realistische eisen hebben is toch niet zo gek?
True, je mag eisen hebben, maar in de praktijk kun je net zo makkelijk verliefd worden op een meisje van, laten we zeggen, minder kwaliteit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
Ik werk straks ook nog wel even wat magere kwark naar binnen.
Als ze 70 zijn is de kwaliteit er toch al van af.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
True, je mag eisen hebben, maar in de praktijk kun je net zo makkelijk verliefd worden op een meisje van, laten we zeggen, minder kwaliteit.
Let maar eens op als ze je aandacht geeft.
Geen idee, ervaring mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Als ze 70 zijn is de kwaliteit er toch al van af.
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.quote:
dan ruil je haar in voor een nieuwe model? Mannen worden knapper naarmate ze ouder wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.
Lijkt me ook knap op je 17equote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Persoonlijk niet. Maar stel ik zou nu een mega knap meisje versieren. Over 60 jaar heeft die ook rimpels en dingen die er niet horen.
Dat lelijke meisje ook, terwijl je met een knap meisje toch nog even wat jaren plezier hebt van een mooi gezicht en een mooi figuur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mja... op een oude fiets moet je het leren^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |