SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 24-12-2011 16:38:25 ]
Oh, sorry, ik zat net even te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Wisheh het volgende:
Ik wacht juist dat iedereen eruit ga zodat ik een nieuwe mapvote kan installeren
Zat je er net al in? Ik keek effe snel en zag alleen Wisheh afk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef Desunoto het volgende:
Zitten jullie er nu wel in? Want dan ga ik hem nu weer opstarten.
Ik zat er in een paar minuten voordat ik dat postte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zat je er net al in? Ik keek effe snel en zag alleen Wisheh afk.
Dat viel reuze mee toch. Ik had de indruk dat ik iets sneller de bots kapot aan het schieten was, maar zodra we elkaar tegenkwamen was het zo'n beetje 50/50.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef tralalala het volgende:
Desunoto is mij keihard aan het ownen
VInd ik juist leuker.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:23 schreef Desunoto het volgende:
Wat moet ik nou precies doen om een goede verbinding te krijgen?
Ik zie helemaal niets over openGL of wat dan ook bij de opties.
Het ene moment gaat het perfect en het volgende moment heb ik enorme lag en word ik eruit gegooid.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef Wisheh het volgende:
is het de verbinding of je eigen pc? Heb verder nog niks gehoord van andere over een slechte verbinding.
Eerst spraken we gewoon een dag van te voren een vast tijdstip af.quote:
DOM haat ik, insta ben ik gwn slecht in, maar ik hou van capture the flag!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef Tyr80 het volgende:
Net ff verloren van Loque, ga toch's Googlen wat voor parameters die heeft om 'm zo irritant te maken. Als je ergens in een afgezonderd gebied een goeie killing spree hebt lopen dan komt ie je serieus gewoon opzoeken he! Ptsj...
Naja, ben vanmiddag weg, denk later in de middag / vanavond weer misschien?
Wat is iedereen z'n voorkeur voor game type eigenlijk?
Vind zelf alles prima, bij voorkeur met alle wapens maar ben niet zo'n fan van CTF.
Hij heeft 100% accuracy... soort aimbot dus. Elk schot is raak. Behalve met rocket launchers en dat soort dingen want in dat geval moet de raket nog een afstand afleggen en heb je tijd om te reageren. Met InstaGib of snipers is 'ie het gevaarlijkst. Maar omdat het bot niveau heel laag staat op de server, heeft 'ie nog wel een traag reactievermogen dus je kan hem verslaan als 'ie zich nog om moet draaien. Wel meteen raken anders ben je gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef Tyr80 het volgende:
Net ff verloren van Loque, ga toch's Googlen wat voor parameters die heeft om 'm zo irritant te maken.
Daar zorg je dan maar voor, ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Wisheh het volgende:
Ik misschien ook wel om half 8. Ligt eraan of het mini Fifa 11 tournament hier klaar is
Sorry.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Tyr80 het volgende:
Kwam ff meedoen maar er zat weer zo'n lame-ass camping sniper in.
Jij dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Rumille het volgende:
Was wel geinig weer. Ik kan wel heel goed snipen merk ik. Gewoon headshots aan elkaar rijgen zonder in te zoomen.
Ik zat bij jou in 't team.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef tralalala het volgende:
Zat je bovenin? Ik wou die gast telkens killen maar kwam telkens Tyr80 tegen.
Oh, bij CTF...Ik deed niet echt serieus mee, vind CTF echt rete saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zat bij jou in 't team.
Bij rood zaten Desunoto, Tyr80 en een bot afwisselend te snipen.
Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Als er iemand op zo'n toren staat om te snipen, moet je die kans juist grijpen om hem zelf om te leggen. Ze bewegen dan niet zoveel. Zo heb ik Sokka een aantal keer van die toren geschoten.
Ik vind de eerste UT nog steeds de beste. De spellen erna zijn ook leuk maar niet zo verslavend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Waarom geen UT2k4 RPG invasion met z'n allen
ik kom ook wel ff kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er wel weer rond een uur of 8.
Heb jij toevallig nog leuke maps?quote:
kitchen DM is een leuke map ik zoek m ff opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog leuke maps?
We moeten wat van die explosive maps toevoegen met Redeemers enzo.
das een goed ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog een paar uitstekende map packs.
We zouden af kunnen spreken om een bepaald map pack met z'n allen te downloaden en in de server te stoppen? Ruimte op de harde schijf is verwaarloosbaar.
i knowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:00 schreef Desunoto het volgende:
Loque heeft een 100% accuracy statistiek dus die is veruit de gevaarlijkste en daarna komt Tamerlane inderdaad. Maar zo'n groot verschil maakt 'ie normaal gesproken nooit.
Ik zet de bots in singleplayer zelf altijd op masterful. Dat is de eerste moeilijkheidsgraad waarop ze net zo snel lopen als jij.
Maar je kan de bots helemaal naar eigen wens instellen. In singleplayer dan. Je kan ze zo sterk, snel of traag maken als je wil.
dan moet je het opnieuw proberen maar dan met zo'n laptop touchpad die 4 cm2 isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk staan de bots op deze server veels te makkelijk...
Ik weet niet hoe het werkt. Maar dat zou mooi zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef tralalala het volgende:
Als Wisheh ze online zet dan kan iedereen ze automatisch binnen halen toch?
Ik zou daar nog net Snake mee kunnen spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan moet je het opnieuw proberen maar dan met zo'n laptop touchpad die 4 cm2 is
Welke poging, dushi?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is de poging mislukt.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Wisheh het volgende:
De server heeft 2 maanden aangezien zonder iemand te zien en dan gooi ik hem weer offline en dan komt dit topic weer omhoog![]()
UT 99 jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:45 schreef ataxic het volgende:
welke versie van UT is dit? UT 99 GOTY ?
(jammer dat UT III nooit wat is geworden, mooie gfx)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, moet weer ff spelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:04 schreef tralalala het volgende:
Nee, moet het eerst installeren.
Ben benieuwd of er nog een hoop servers actief zijn.
Ik heb deze vorig jaar gespeeld/uitgeprobeerd. Er was toendertijd nog maar één level getextured, maar er waren al een stuk of 10(?) speelbare levels bij en het was echt lachen! Speelde echt als UT2004/UT3 en zelfs met mijn crappy pc alles op low en hij liep prima. De bots waren ook erg goed (tenminste, als je UT2004 masterful al uitdagend vindt, maar ik ga mijn skilllevel niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:50 schreef Paul het volgende:
Ze zijn trouwens bezig met een nieuwe UT.
Je kan al levels spelen op www.unrealtournament.com
CD kwijtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Hounietjeeeeeeeeeeee jij was zo'n diehard UTer
1equote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Unreal wordt bespeeld?
*werdquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Unreal wordt bespeeld?
Daarom altijd al je favo games 3x aanschaffen. Das ook makkelijker voor als je met vrienden gaat lannenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |