quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:50 schreef Wisheh het volgende:
De server heeft 2 maanden aangezien zonder iemand te zien en dan gooi ik hem weer offline en dan komt dit topic weer omhoog![]()
UT 99 jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:45 schreef ataxic het volgende:
welke versie van UT is dit? UT 99 GOTY ?
(jammer dat UT III nooit wat is geworden, mooie gfx)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, moet weer ff spelenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:04 schreef tralalala het volgende:
Nee, moet het eerst installeren.
Ben benieuwd of er nog een hoop servers actief zijn.
Ik heb deze vorig jaar gespeeld/uitgeprobeerd. Er was toendertijd nog maar één level getextured, maar er waren al een stuk of 10(?) speelbare levels bij en het was echt lachen! Speelde echt als UT2004/UT3 en zelfs met mijn crappy pc alles op low en hij liep prima. De bots waren ook erg goed (tenminste, als je UT2004 masterful al uitdagend vindt, maar ik ga mijn skilllevel niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:50 schreef Paul het volgende:
Ze zijn trouwens bezig met een nieuwe UT.
Je kan al levels spelen op www.unrealtournament.com
CD kwijtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Hounietjeeeeeeeeeeee jij was zo'n diehard UTer
1equote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Unreal wordt bespeeld?
*werdquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke Unreal wordt bespeeld?
Daarom altijd al je favo games 3x aanschaffen. Das ook makkelijker voor als je met vrienden gaat lannenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |