Hij heeft 100% accuracy... soort aimbot dus. Elk schot is raak. Behalve met rocket launchers en dat soort dingen want in dat geval moet de raket nog een afstand afleggen en heb je tijd om te reageren. Met InstaGib of snipers is 'ie het gevaarlijkst. Maar omdat het bot niveau heel laag staat op de server, heeft 'ie nog wel een traag reactievermogen dus je kan hem verslaan als 'ie zich nog om moet draaien. Wel meteen raken anders ben je gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef Tyr80 het volgende:
Net ff verloren van Loque, ga toch's Googlen wat voor parameters die heeft om 'm zo irritant te maken.
Daar zorg je dan maar voor, ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Wisheh het volgende:
Ik misschien ook wel om half 8. Ligt eraan of het mini Fifa 11 tournament hier klaar is
Sorry.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Tyr80 het volgende:
Kwam ff meedoen maar er zat weer zo'n lame-ass camping sniper in.
Jij dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:45 schreef Rumille het volgende:
Was wel geinig weer. Ik kan wel heel goed snipen merk ik. Gewoon headshots aan elkaar rijgen zonder in te zoomen.
Ik zat bij jou in 't team.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef tralalala het volgende:
Zat je bovenin? Ik wou die gast telkens killen maar kwam telkens Tyr80 tegen.
Oh, bij CTF...Ik deed niet echt serieus mee, vind CTF echt rete saai.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:05 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zat bij jou in 't team.
Bij rood zaten Desunoto, Tyr80 en een bot afwisselend te snipen.
Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Als er iemand op zo'n toren staat om te snipen, moet je die kans juist grijpen om hem zelf om te leggen. Ze bewegen dan niet zoveel. Zo heb ik Sokka een aantal keer van die toren geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |