Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:32 schreef Desunoto het volgende:
Als er iemand op zo'n toren staat om te snipen, moet je die kans juist grijpen om hem zelf om te leggen. Ze bewegen dan niet zoveel. Zo heb ik Sokka een aantal keer van die toren geschoten.
Ik vind de eerste UT nog steeds de beste. De spellen erna zijn ook leuk maar niet zo verslavend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef Smoofie het volgende:
Waarom geen UT2k4 RPG invasion met z'n allen
ik kom ook wel ff kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er wel weer rond een uur of 8.
Heb jij toevallig nog leuke maps?quote:
kitchen DM is een leuke map ik zoek m ff opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog leuke maps?
We moeten wat van die explosive maps toevoegen met Redeemers enzo.
das een goed ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:59 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog een paar uitstekende map packs.
We zouden af kunnen spreken om een bepaald map pack met z'n allen te downloaden en in de server te stoppen? Ruimte op de harde schijf is verwaarloosbaar.
i knowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:00 schreef Desunoto het volgende:
Loque heeft een 100% accuracy statistiek dus die is veruit de gevaarlijkste en daarna komt Tamerlane inderdaad. Maar zo'n groot verschil maakt 'ie normaal gesproken nooit.
Ik zet de bots in singleplayer zelf altijd op masterful. Dat is de eerste moeilijkheidsgraad waarop ze net zo snel lopen als jij.
Maar je kan de bots helemaal naar eigen wens instellen. In singleplayer dan. Je kan ze zo sterk, snel of traag maken als je wil.
dan moet je het opnieuw proberen maar dan met zo'n laptop touchpad die 4 cm2 isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:14 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk staan de bots op deze server veels te makkelijk...
Ik weet niet hoe het werkt. Maar dat zou mooi zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef tralalala het volgende:
Als Wisheh ze online zet dan kan iedereen ze automatisch binnen halen toch?
Ik zou daar nog net Snake mee kunnen spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan moet je het opnieuw proberen maar dan met zo'n laptop touchpad die 4 cm2 is
Welke poging, dushi?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:30 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is de poging mislukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |