Ieder z'n talent popquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Hoe krijgt die hele lezzer het toch voor elkaar om nou weeer te sluiten?
Ah nee, echt niet hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Jij was t denk ik de afgelopen 10 topics. No fair
Ik was ff wat anders aan t doen. En ben op de flyer toch langzamer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe krijg jij het voor elkaar deze te missen als je hem zo graag had willen hebben!
Echt wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah nee, echt niet hoor
Maar, wil jij de volgende graag? Want dan wachten we gewoon effe
Het Bestse Sufferdjequote:
Goed topic dit, nu alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd altijd van Lezzer. Gewoon omdat.
Volkskrant.quote:
Oooooooooooooh. Die krantquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het Bestse Sufferdje
[..]
Goed topic dit, nu al
Oh waar het over gaat?quote:
Jammer van die lul.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh waar het over gaat?
Dat zijn de bridge uitslagen in het Best's Weekblad deze week.
Die man wist even niet meer hoe die vrouw heette....
doet t hier niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
thanks
Kijk voor de zekerheid toch nog even: Topicreeks: Lesbeau SC
VANYEL jij ook
Ja, ga jij echt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nu? Of zaterdag?
Ik ga er dus naartoe hè
Zaterdag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nu? Of zaterdag?
Ik ga er dus naartoe hè
Ja, ik moet zeggen, ik heb geen idee of ik het vol hou. Het is 12 jaar geleden dat ik geweest ben, dus ik ben niet meer zo op de hoogte. Mrs is nog nooit geweest, en de twee vriendinnen met wie we gaan zijn al helemaal roze-event-maagden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:45 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, ga jij echt?
Mij zie je daar niet, ik krijg het al benauwd van het idee van al die mensen
Oeh, ik ga het morgen druk krijgen met uitzending gemist...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:59 schreef Blue-eyes het volgende:
Nu op Nederland 1 het programma Over de streep. Indrukwekkend
Zo erg?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef lezzer het volgende:
Als ik lees in de krant voor wat voor dingen tegenwoordig aangifte gedaan wordt, dan had ik elke week op het politiebureau gezeten.
Dikke knuffel, Lezzerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:13 schreef lezzer het volgende:
Als ik lees in de krant voor wat voor dingen tegenwoordig aangifte gedaan wordt, dan had ik elke week op het politiebureau gezeten.
Trouwens, wat lul ik nou, ik kijk het programma helemaal niet.
* lezzer gaat zo maar naar bed.
Nou, daar werd je later weer voor in elkaar geslagen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef Vanyel het volgende:
Snap ik wel, dat deed je dan niet ofzo.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, daar werd je later weer voor in elkaar geslagen...
Jezus Lezzer, wat een heftige jeugd heb je dan gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef lezzer het volgende:
Ik lees wel vaak over mishandeling door leeftijdgenoten en dat daar dan aangifte van gedaan wordt. Heel goed hoor, maar dat kwam niet in mij op vroeger (of bij mijn ouders).
Jeetje... Dat zit diep bij jou denk ik? Kut dat je dat mee hebt gemaaktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, daar werd je later weer voor in elkaar geslagen...
Ja, op een reünie kwam het gesprek er op. Eén van die meisjes wist er dus niks meer van. Ze bood ter plekke haar excuses aan. Toen was ik al zo ver in m'n leven dat ik dat als een nieuw inzicht kon zien. Dus, "oh, zij had dus een heel ander beeld en niks in de gaten". Ik moet zeggen dat ik er geen wrok over heb of zo. Ik vond het wel schokkend om te ontdekken dat ik er al jaren mee rond loop en zij het blijkbaar vergeten zijn. Maar soms dan komt het gevolg er van wel ineens boven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:25 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je die kinderen die dat deden later nog wel gesproken, ermee geconfronteerd?
Goed dat je dat gedaan hebt, erg knap van je. Daar is heel veel moed voor nodig want zoiets zit heel diep en je wil het het liefst wegstoppen maar door het te bespreken heb je het misschien wel een beetje kunnen afsluiten. Vooral omdat jij beter terecht bent gekomen dan zij bewijst maar weer dat karma bestaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, op een reünie kwam het gesprek er op. Eén van die meisjes wist er dus niks meer van. Ze bood ter plekke haar excuses aan. Toen was ik al zo ver in m'n leven dat ik dat als een nieuw inzicht kon zien. Dus, "oh, zij had dus een heel ander beeld en niks in de gaten". Ik moet zeggen dat ik er geen wrok over heb of zo. Ik vond het wel schokkend om te ontdekken dat ik er al jaren mee rond loop en zij het blijkbaar vergeten zijn. Maar soms dan komt het gevolg er van wel ineens boven.
Vooral als mensen me voor de gek houden en ik niet goed weet of het nou een grapje is of niet.
Maar dat merken jullie hier ook wel ooit
Oh, zij zijn ook allemaal niet zo geweldig terecht gekomen. Totaal ander milieu. Als ik dat zo even mag zeggen.
Ja, dat vond ik dus ook heel schokkend.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:17 schreef Vanyel het volgende:
Wat bijzonder dat zij jullie dan als vriendinnen zag.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar nu ik er over nadenk, waren het bij ons op school ook vaak leraren zelf die pesten
Ja, dat heb ik me ook heel vaak afgevraagd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, wat erg![]()
Maar tijdens de pauzes lopen er toch ook altijd leraren rond, waarom hebben die dan niets gedaan?
Ja.quote:Werd het pesten toen niet na school voorgezet?
Bij ons één keer. Ze hadden met z'n allen tegen de leraar gezegd dat ik de baas speelde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Daar schrik ik toch wel van, hoor. Ik kan me wel herinneren dat er bij mij op de lagere school regelmatig kinderen op hun pestgedrag werden aangesproken. En publiek, in de klas dus.
Mag ik een tip geven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik word van dit topic heel erg "wie het lef heeft straks een verkeerde blik Dottirs kant op te sturen, die pak ik".
Mijn moeder kwam er eigenlijk op m'n 17e pas achter wat er allemaal gebeurd was. Ik had dat allemaal verzwegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, als ouders voel je je ook ontzettend machteloos. Het lijkt me vreselijk als je kind zoiets meemaakt en je er niets aan kunt doen omdat je weet dat het dan alleen maar erger wordt.
Gelukkig was zij dik, op de reünie. Ook het eerste wat ik dacht toen ik haar zag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer met pondjes op jouw heupen pak je ze niet terug he...
I know, maar het zit er toch in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Lezzer, je weet dat overal niet-lieve mensen zijn he.
In dat geval wil ik ook wat vrolijks zeggen: er steekt een bips uit mn buikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
Maar goed, ik heb m'n dip van de dag wel weer gehad
=> Bijna weekend
Jawel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* lezzer luistert naar de homo100.
Met een terechte nummer1 wat mij betreft![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoor net weer eens de Jazzpolitie, Ze zijn terug.
Zo naar!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef Vanyel het volgende:
en dan schrikt ze wakker
van de schop in haar gezicht
van vaders koude handen in het hok waarin ze ligt
nog heel vaak schrikt ze wakker
en wordt uitgemaakt voor zwijn
soms worden dromen waar, te waar om mooi te zijn
Dat hoort zeg maar bij elkaar. Cursief is een deel van de tekst van Ze zijn terug.quote:
echt?quote:zin in extra spoordeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 oktober, dus heb nog ff te gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Die wil eruit zo te zien. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?
Met drie wildvreemden waaronder een zwangere buik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik denk dan meteen weer aan samen douchen
halloquote:
ow ja that remindes me... MELK!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef Vanyel het volgende:
Wat word ik toch vrolijk van het weekend en die 2 extra sterke bakken cappuachtige koffie.
quote:Zonder homo's geen hetero's
en hoe ging het douchen onder het genot van take thatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef lezzer het volgende:
Take That...
Nou, kan ik mooi even douchen.
Als je van neplesbo's houdt met teveel make-up en neptieten die met een geile blik een dildo aflebberen, be my guestquote:
dat schuurt zo lekkerquote:
Ok, ik heb tussendoor ook nog ff een halve meloen weggewerkt en tzaziki gemaakt, maar je had sowieso gewonnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Heb ik gewonnen?![]()
* lezzer is weer fris en fruitig
waar dan weer tegenover staat dat ik me afvraag waarom al die extra info nodig is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ok, ik heb tussendoor ook nog ff een halve meloen weggewerkt en tzaziki gemaakt, maar je had sowieso gewonnen.
Daar staat tegenover dat ik nu gewassen, gescrubd, geschoren, ge-epileerd, geplukt en ingesmeerd ben. Best een hoop werk.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef wonderer het volgende:
Sollicitatiegesprek in Frankfurt is een feit. Nog twee maanden, maar toch...
Ja, da's niks inderdaad. Gewoon lekker slapen in de trein.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef wonderer het volgende:
Of Utrecht en je slikt gewoon het half uur extra in de trein als je me komt opzoeken, dat kan ook
Hadden we dit niet al gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Vertel eens, waar vind ik dat begin oktober? Niet te ver weg graag en geen feest/zuipgebied.
Karpathos (griekenland). Ligt bijna net zo zuidelijk als kreta maar is niet zo toeristischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil misschien toch wel vliegen en Italië trekt me eigenlijk niet zo..
Misschien wel door mijquote:
En Alicante is best wel Spaans, dus met oude mensen op houten stoelen in het centrum die krantjes lezen enzo.quote:Het klimaat van Alicante (Spanje)
De stad Alicante gelegen aan de Costa Blanca heeft een mooi mediterraans klimaat met zachte winters, warme aangename zomers en vele uren zon waardoor je van mei tot en met oktober volop kan zonbaden. Zelfs in december kan men nog genieten van temperaturen rond de 20 °C. De stad Alicante is omgeven door heuvels waardoor er een soort van microklimaat ontstaat en er het hele jaar weinig regen valt.
Bij boeken 8 van de 10 keer via het reisbureau. Gewoon omdat dat praktisch is, en dat ik iemand kan bellen als ik gedoe heb. Heel goed bevallen en het is iets van 30 euro duurder op de totale reissom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:32 schreef Vanyel het volgende:
Durf ik te melden dat we voor het eerst in 5 jaar ws niet zelf dingen gaan regelen maar een heus pakket gaan boeken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien wel door mij
[..]
En Alicante is best wel Spaans, dus met oude mensen op houten stoelen in het centrum die krantjes lezen enzo.
Ik vind zelf altijd dat Alicante klinkt als Benidorm, maar dat is het dus echt niet. Ook niet van die torenflat-hotels. Ja, aan de haven heb je één groot hotelcomplex, maar voor de rest valt dat heel erg mee. Wij hebben vorig jaar een excursie naar Benidorm gedaan (vanuit Alicantequote:
I know, maar Adriaantje is wel schattig. En dan is er natuurlijk nog Adjudant van der Steen maar die zit daar dan weer niet inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
Bas van Toor is een asociale klojo, dus niet te veel aan denken aan due ouwe bok..
Alicante klinkt best goed, veel bejaarde medetoeristen of denk ik dat verkeerd?
da's altijd buiten het hoogseizoen. Bejaarden of koppels met kleine kinderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
Alicante klinkt best goed, veel bejaarde medetoeristen of denk ik dat verkeerd?
yeah, en Bas maar werken en doen alsof ie het leuk vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Adriaan was gisteren nog op TV. Die woont tegenwoordig in Benalmadena. Dat heeft hij goed bekeken
Dat doet ie dus pas vanaf t moment dat er betaald wordt weet ik uit ervaring (heb hem een paar keer ingehuurd voor kermis randprogramma). Daarvoor en daarna is hij over t algemeen lomp en onbeschoft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah, en Bas maar werken en doen alsof ie het leuk vindt
checkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
da's altijd buiten het hoogseizoen. Bejaarden of koppels met kleine kinderen.
Ik zit honderd keer liever tussen de bejaarden dan tussen herrie schoppende jongeren of tokkies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef Nirak het volgende:
Dat is wel lekker rustig natuurlijkbejaarden en stellen met kids
I know. Ik heb heel wat ervaring met de man achter de clown, je vertelt me niets nieuwsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat doet ie dus pas vanaf t moment dat er betaald wordt weet ik uit ervaring (heb hem een paar keer ingehuurd voor kermis randprogramma). Daarvoor en daarna is hij over t algemeen lomp en onbeschoft.
Ja.quote:
Nee, ik had je een dm gestuurd, maar dat doe ik dan wel even via pm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ik zo kort ben? Zit met ingesmeerde handen op de flyer terwijl ik holland's got talent kijk. Lastig.
Nou zegquote:
Hoe durven ze!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
Vriendin S: zullen we een potje maken?
Wij:
quote:Bent u dit jaar ook voor het eerst lesbisch?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
Boekhandel vroljk: check
W, je boeken lagen uitgestald
Zonde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
Die bui was echt heel erg. Wij dachten dat het over zou waaien, maar niet dusBalen, maar volgende keer beter. Tot die bui was het leuk, maar wel een beetje rose slempende hetero's die de boventoon voerden...
Ouwequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Altijd te weinig aandacht voor lesbiennes in de media geweest, goed programma dit
Welk programma?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het programma behoorlijk pijnlijk. Maar die David Bos, socioloog
Oh, dat klinkt wel logisch ja. Bij ons zong ze trouwens niet, maar zat ze net een beetje verveeld voor zich uit te kijken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat heeft Cornald wel verteld maar dat weet ik niet meer precies. Volgens mij had het ermee te maken dat ze haar nieuwe liedje wilde zingen en dat dat alleen op de boot van OutTV kon.
Geen idee. Meestal kan ik helemaal niet op die dag, dus het was eigenlijk toeval en vorige week pas besloten dat we gingen.quote:Was het leuk genoeg om volgend jaar weer te gaan of kijk je de pride volgend jaar ook gewoon via internet? Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
Zie TTquote:
ok.quote:
Yeah, so? TMM begon erover en ik had het net gezien. Ging ervan uit dat mensen die connectie wel konden maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
ok.
Daar ging het al 4 pagina's niet meer over hè
-ik zal niet opnieuw openen, maar Vanyel een kans geven omdat ze dat heel graag wil-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |