halloquote:
ow ja that remindes me... MELK!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:19 schreef Vanyel het volgende:
Wat word ik toch vrolijk van het weekend en die 2 extra sterke bakken cappuachtige koffie.
quote:Zonder homo's geen hetero's
en hoe ging het douchen onder het genot van take thatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef lezzer het volgende:
Take That...
Nou, kan ik mooi even douchen.
Als je van neplesbo's houdt met teveel make-up en neptieten die met een geile blik een dildo aflebberen, be my guestquote:
dat schuurt zo lekkerquote:
Ok, ik heb tussendoor ook nog ff een halve meloen weggewerkt en tzaziki gemaakt, maar je had sowieso gewonnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Heb ik gewonnen?![]()
* lezzer is weer fris en fruitig
waar dan weer tegenover staat dat ik me afvraag waarom al die extra info nodig is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ok, ik heb tussendoor ook nog ff een halve meloen weggewerkt en tzaziki gemaakt, maar je had sowieso gewonnen.
Daar staat tegenover dat ik nu gewassen, gescrubd, geschoren, ge-epileerd, geplukt en ingesmeerd ben. Best een hoop werk.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:58 schreef wonderer het volgende:
Sollicitatiegesprek in Frankfurt is een feit. Nog twee maanden, maar toch...
Ja, da's niks inderdaad. Gewoon lekker slapen in de trein.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:20 schreef wonderer het volgende:
Of Utrecht en je slikt gewoon het half uur extra in de trein als je me komt opzoeken, dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |