SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Vanyel het volgende:
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* lezzer luistert naar de homo100.
Met een terechte nummer1 wat mij betreft![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoor net weer eens de Jazzpolitie, Ze zijn terug.
Zo naar!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef Vanyel het volgende:
en dan schrikt ze wakker
van de schop in haar gezicht
van vaders koude handen in het hok waarin ze ligt
nog heel vaak schrikt ze wakker
en wordt uitgemaakt voor zwijn
soms worden dromen waar, te waar om mooi te zijn
Dat hoort zeg maar bij elkaar. Cursief is een deel van de tekst van Ze zijn terug.quote:
echt?quote:zin in extra spoordeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 oktober, dus heb nog ff te gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Die wil eruit zo te zien. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?
Met drie wildvreemden waaronder een zwangere buik?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik denk dan meteen weer aan samen douchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |