Hadden we dit niet al gehad?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Vertel eens, waar vind ik dat begin oktober? Niet te ver weg graag en geen feest/zuipgebied.
Karpathos (griekenland). Ligt bijna net zo zuidelijk als kreta maar is niet zo toeristischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil misschien toch wel vliegen en Italië trekt me eigenlijk niet zo..
Misschien wel door mijquote:
En Alicante is best wel Spaans, dus met oude mensen op houten stoelen in het centrum die krantjes lezen enzo.quote:Het klimaat van Alicante (Spanje)
De stad Alicante gelegen aan de Costa Blanca heeft een mooi mediterraans klimaat met zachte winters, warme aangename zomers en vele uren zon waardoor je van mei tot en met oktober volop kan zonbaden. Zelfs in december kan men nog genieten van temperaturen rond de 20 °C. De stad Alicante is omgeven door heuvels waardoor er een soort van microklimaat ontstaat en er het hele jaar weinig regen valt.
Bij boeken 8 van de 10 keer via het reisbureau. Gewoon omdat dat praktisch is, en dat ik iemand kan bellen als ik gedoe heb. Heel goed bevallen en het is iets van 30 euro duurder op de totale reissom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:32 schreef Vanyel het volgende:
Durf ik te melden dat we voor het eerst in 5 jaar ws niet zelf dingen gaan regelen maar een heus pakket gaan boeken?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Misschien wel door mij
[..]
En Alicante is best wel Spaans, dus met oude mensen op houten stoelen in het centrum die krantjes lezen enzo.
Ik vind zelf altijd dat Alicante klinkt als Benidorm, maar dat is het dus echt niet. Ook niet van die torenflat-hotels. Ja, aan de haven heb je één groot hotelcomplex, maar voor de rest valt dat heel erg mee. Wij hebben vorig jaar een excursie naar Benidorm gedaan (vanuit Alicantequote:
I know, maar Adriaantje is wel schattig. En dan is er natuurlijk nog Adjudant van der Steen maar die zit daar dan weer niet inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
Bas van Toor is een asociale klojo, dus niet te veel aan denken aan due ouwe bok..
Alicante klinkt best goed, veel bejaarde medetoeristen of denk ik dat verkeerd?
da's altijd buiten het hoogseizoen. Bejaarden of koppels met kleine kinderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:01 schreef Nirak het volgende:
Alicante klinkt best goed, veel bejaarde medetoeristen of denk ik dat verkeerd?
yeah, en Bas maar werken en doen alsof ie het leuk vindtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Adriaan was gisteren nog op TV. Die woont tegenwoordig in Benalmadena. Dat heeft hij goed bekeken
Dat doet ie dus pas vanaf t moment dat er betaald wordt weet ik uit ervaring (heb hem een paar keer ingehuurd voor kermis randprogramma). Daarvoor en daarna is hij over t algemeen lomp en onbeschoft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
yeah, en Bas maar werken en doen alsof ie het leuk vindt
checkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
da's altijd buiten het hoogseizoen. Bejaarden of koppels met kleine kinderen.
Ik zit honderd keer liever tussen de bejaarden dan tussen herrie schoppende jongeren of tokkies.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef Nirak het volgende:
Dat is wel lekker rustig natuurlijkbejaarden en stellen met kids
I know. Ik heb heel wat ervaring met de man achter de clown, je vertelt me niets nieuwsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:17 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat doet ie dus pas vanaf t moment dat er betaald wordt weet ik uit ervaring (heb hem een paar keer ingehuurd voor kermis randprogramma). Daarvoor en daarna is hij over t algemeen lomp en onbeschoft.
Ja.quote:
Nee, ik had je een dm gestuurd, maar dat doe ik dan wel even via pm.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ik zo kort ben? Zit met ingesmeerde handen op de flyer terwijl ik holland's got talent kijk. Lastig.
Nou zegquote:
Hoe durven ze!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
Vriendin S: zullen we een potje maken?
Wij:
quote:Bent u dit jaar ook voor het eerst lesbisch?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
Boekhandel vroljk: check
W, je boeken lagen uitgestald
Zonde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
Die bui was echt heel erg. Wij dachten dat het over zou waaien, maar niet dusBalen, maar volgende keer beter. Tot die bui was het leuk, maar wel een beetje rose slempende hetero's die de boventoon voerden...
Ouwequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Altijd te weinig aandacht voor lesbiennes in de media geweest, goed programma dit
Welk programma?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het programma behoorlijk pijnlijk. Maar die David Bos, socioloog
Oh, dat klinkt wel logisch ja. Bij ons zong ze trouwens niet, maar zat ze net een beetje verveeld voor zich uit te kijken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat heeft Cornald wel verteld maar dat weet ik niet meer precies. Volgens mij had het ermee te maken dat ze haar nieuwe liedje wilde zingen en dat dat alleen op de boot van OutTV kon.
Geen idee. Meestal kan ik helemaal niet op die dag, dus het was eigenlijk toeval en vorige week pas besloten dat we gingen.quote:Was het leuk genoeg om volgend jaar weer te gaan of kijk je de pride volgend jaar ook gewoon via internet? Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
Zie TTquote:
ok.quote:
Yeah, so? TMM begon erover en ik had het net gezien. Ging ervan uit dat mensen die connectie wel konden maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
ok.
Daar ging het al 4 pagina's niet meer over hè
-ik zal niet opnieuw openen, maar Vanyel een kans geven omdat ze dat heel graag wil-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |