Nou zegquote:
Hoe durven ze!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:19 schreef lezzer het volgende:
Vriendin S: zullen we een potje maken?
Wij:
quote:Bent u dit jaar ook voor het eerst lesbisch?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:59 schreef lezzer het volgende:
Boekhandel vroljk: check
W, je boeken lagen uitgestald
Zonde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
Die bui was echt heel erg. Wij dachten dat het over zou waaien, maar niet dusBalen, maar volgende keer beter. Tot die bui was het leuk, maar wel een beetje rose slempende hetero's die de boventoon voerden...
Ouwequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Altijd te weinig aandacht voor lesbiennes in de media geweest, goed programma dit
Welk programma?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het programma behoorlijk pijnlijk. Maar die David Bos, socioloog
Oh, dat klinkt wel logisch ja. Bij ons zong ze trouwens niet, maar zat ze net een beetje verveeld voor zich uit te kijken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat heeft Cornald wel verteld maar dat weet ik niet meer precies. Volgens mij had het ermee te maken dat ze haar nieuwe liedje wilde zingen en dat dat alleen op de boot van OutTV kon.
Geen idee. Meestal kan ik helemaal niet op die dag, dus het was eigenlijk toeval en vorige week pas besloten dat we gingen.quote:Was het leuk genoeg om volgend jaar weer te gaan of kijk je de pride volgend jaar ook gewoon via internet? Wij zaten lekker droog en rustig en hebben alles goed kunnen zien
Zie TTquote:
ok.quote:
Yeah, so? TMM begon erover en ik had het net gezien. Ging ervan uit dat mensen die connectie wel konden maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 08:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
ok.
Daar ging het al 4 pagina's niet meer over hè
-ik zal niet opnieuw openen, maar Vanyel een kans geven omdat ze dat heel graag wil-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |