Dus? Dat is toch juist de grap waar iedereen zijn geld mee probeert te verdienen? Up of down maakt niet uit, als het maar beweegt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:53 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat niet. maar komop. het bloed loopt (nog) niet door de straten hoor. overdrijven is ook een vak. beurzen kunnen nu eenmaal niet altijd stijgen. waar een 'op' is, is ook een 'neer'
Ik loop pas binnen als de koersen diep gecrasht zijn, shorten durf ik niet aan. Zowiezo door te kopen op een lage p/e-schiller maar ook door enkele ondernemersplannen uit te werken.quote:
FAZ, TZAquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Walkerr het volgende:
Welke aandelen houden jullie in de gaten om in te stappen?
Ik kijk zelf naar wat vastgoed en bodemonderzoekers
AM staat laag, misschien wat december calls oppakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Walkerr het volgende:
Welke aandelen houden jullie in de gaten om in te stappen?
Ik kijk zelf naar wat vastgoed en bodemonderzoekers
Royce Tostramsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef Sokz het volgende:
Waarom laten ze bij rtl Z juist nu Royce Tostrams een commentaar geven
Ja die had het gelijk weer over de niveaus 230 - 240 .. Man heb ik ongeveer 2 jaar niet gehoord op Rtl Z en nu het iets slechter staat halen ze zo iemand er weer uit.quote:
Zou je bedrijven als Royal Dutch Shell gratis op kunnen pikken, ideaal ofniet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
miscchien een simpele vraag ,maar wat als de AEX op 0 staat![]()
![]()
Dat gebeurd pas als de som van alle beursgenoteerde bedrijven nul is, nooit dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
miscchien een simpele vraag ,maar wat als de AEX op 0 staat![]()
![]()
zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:31 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Dat gebeurd pas als de som van alle beursgenoteerde bedrijven nul is, nooit dus.
NOOIT, als hij op nul komt krijg jij van mij een blik bruine bonen, als hij niet op nul komt krijg ik van jou ¤100quote:
Het blijft grappig, dit soort berichten tussen het beursnieuws, omdat Ajax op de beurs genoteerd isquote:Ajax verhuurt Geoffrey Castillion aan RKC Waalwijk
850 aandelen geschorst wegens meer dan 10% eraf in 10 minuten sinds die maatregel van kracht werd in februari. 'T vorige record stond op 300.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef Walkerr het volgende:
De verwachting is dat er 85000 banen zijn bijgekomen in juli.... naar mijn idee wat hoog.
Feitje: Gister is er 817miljard dollar verdampt op de S&P. En volgens de regels zitten we in een bearmarket.
0% nu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
whehehehe... weinig relativeringszin
(ING al weer bijna groen trouwens)
We gaan door het putje.quote:Tostrams: als AEX onder 296 zakt dan gaan we door het putje
VANDAAG 12:11
Voor de AEX is het heel belangrijk dat de steun op 296 stand houdt. Mocht dat niet lukken, dan gaan we richting de 230-240 punten.
Dubbele dip
Dat zegt chartechnisch analist, Royce Tostrams op RTL Z. ''Als je kijkt naar de dalende aandelenkoersen en stijgende koersen van staatsobligaties, dan duidt dat op maar één scenario: markten prijzen een economische winter in. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een koele economische periode. Misschien keren we terug naar een recessie, een dubbele dip dus.''
Geen duurzaam herstel
''Ook als de steun van de AEX op 296 stand houdt, dan nog zit een duurzaam herstel er niet in. 'We krijgen dan een soort zijdelings kabbelende markt in de komende weken en maanden.'' Tostrams denkt dat als de AEX tot onder de 296 punten zakt, de kans daarop schat hij op meer dan 50-60%, dat we dan een kopie krijgen van de situatie in 2007 en 2008. ''Ook toen kregen we pas daarn economische ellende over ons heen, dan gaat de AEX richting de 230-240 punten.
Staatsleningen, edelmetalen en cash
Tostrams ziet maar weinig plekken waar beleggers nog rendement kunnen halen. ''Op staatsleningen verdien je niet zoveel, maar de koerswinst is best wel groot, voor Nederlandse en Duitse staatsobligaties. Een klein deel zou ik in edelmetalem steken. Je kunt ook cash aanhouden, je verdient dan niets, maar je verliest ook niets. Voorlopig moeten we de ellende uitzitten.
Als je trader bent moet je instappen, ben je belegger doe het dan niet.
=> Bekijk het hele verhaal van Royce Tostrams
Bron: RTLZ
Mooie joker die Roycequote:
Alsof het niet allemaal een grote gokhal is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooie joker die Royce
Alsof het niet allemaal 100% afhangt van de rest van de wereld. Alsof wij onder de 296 tien punten zakken terwijl de Dow dan stijgtCorrelatie met rest van de wereld is bijna 1.
Dat is 't voor een groot deel ook, maar als je iets van een zinnige analyse wil doen kun je het koerskaartje van de AEX natuurlijk niet los van de rest van de wereld bekijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof het niet allemaal een grote gokhal is.
Fijn dat jullie aan mij denken! Ik was deze week op vakantie met het gezin. Zonder internet, dus heb maar weinig gedaan. Wel heel gezellig gehad, maar was even schrikken toen ik terugreed en hoorde dat de stand van de AEX onder de 300 gekomen was!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef Sokz het volgende:
Haha het moet haast wel crisis zijn, zoveel 'nieuwe' users heb ik nog nooit gezien. Waar is LXIV?
Gister Long CAC en Short FTSE gegaan met strakke stoplosses.
Waarom laten ze bij rtl Z juist nu Royce Tostrams een commentaar geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |