Heb jij een prognose of gevoel dat de banencijfers top zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot aan 3 uur als het Amerikaanse banencijfer bekend wordt gemaakt.
[ afbeelding ]
Vermoed eerder flop (als ik diep in mijn glas kijk). Amerika alsook Europa zwakken op dit moment af.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een prognose of gevoel dat de banencijfers top zijn?
De laatste tijd was wel te merken dat het allemaal wat minder werd. QE 3t/m x.... ik ben bang dat het wel zal moeten, maar het is volgens mij geen structurele oplossing van het probleem. Wat het wel is weet ik niet.quote:Het ging toch allemaal weer zo goed? Hopelijk krijgen we nog QE deeltje 3 t/m 37 want als we niet blijven stimuleren gaat het nooit meer goed komen
Deflationair of Hyperinflatie..... je zet er alleen maar meer spanning op. En speculanten doen de rest wel voor je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:43 schreef Walkerr het volgende:
[..]
De laatste tijd was wel te merken dat het allemaal wat minder werd. QE 3t/m x.... ik ben bang dat het wel zal moeten, maar het is volgens mij geen structurele oplossing van het probleem. Wat het wel is weet ik niet.
Er zijn altijd mensen die zeggen dat ze het zien aankomen, maar dat wordt altijd gezegd nadat er iets is gebeurd, dat is makkelijk praten natuurlijk. De mensen die het wel weten, verdienen hier goud geld aan door short te zijn gegaan.
'Ongekend'? Ik vind die titel nogal overdreven. De vraag is uiteraard tot welk dieptepunt deze bear rally ons gaat brengen. Het zou maar zo kunnen dat we daadwerkelijk een ongekend dieptepunt bereiken.quote:Ongekend slagveld op beurzen
AMSTERDAM - De AEX is gisteren 3,17 procent gedaald waardoor het verlies in de afgelopen 9 handelsdagen is opgelopen tot 11,67 procent. Het Damrak werd geconfronteerd met brede verliezen waarbij sommige aandelen gewoonweg werden gedumpt.
Alle aandelenbeurzen wereldwijd denderen naar beneden. Het is een ongekend slagveld op de beuren waarbij grote verliezen worden geleden. Aandelen, grondstoffen behalve goud, werden sterk verkocht. Er vloeide bloed door de straten.
Er vonden extreem nerveuze handelingen plaats. Op het Damrak verloren diverse aandelen 6, 7 tot zelfs over 8 procent. De AEX is zeer sterk over verkocht maar de daling lijkt niet te stoppen. De daling accelereert juist, capitulatie nadert.
De angst heerst steeds sterker dat Italië en Spanje zich op korte termijn niet meer kunnen financieren op de kapitaalmarkten en dat de snel verslechterende economische omstandigheden in Amerika in combinatie met de zware schuldenlasten de wereldeconomie in een dubbel dip zal leiden.
bron
Euhm.... is dat slecht voor mijn beleggingshypotheekquote:
Volgens mij is het ook beurswijsheid om "stil te zitten als je geschoren wordt". Ga niet lopen paniekeren en ondoordacht lopen verkopen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:53 schreef Rejected het volgende:
Gasten wat gaan we hard!
Lees veel over paniek is hoog waardoor nu het juiste koopmoment is, de oude beurswijsheid.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik nu niet durf in te stappen.
Ik gebruik tegenwoordig http://one.iex.nl/monitor , daar heb je nog allerlei andere live informatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.belegger.nl/koersen/aex/index
Hier kan je live alle Fondsen van Nederland volgen en de AEX. Air France KLM heeft 8.5 procent verloren
bedanktquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:08 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig http://one.iex.nl/monitor , daar heb je nog allerlei andere live informatie.
Een beurswijsheid is ook: probeer geen vallende messen op te vangen ...
ziet er ook overzichtelijk uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:08 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig http://one.iex.nl/monitor , daar heb je nog allerlei andere live informatie.
Een beurswijsheid is ook: probeer geen vallende messen op te vangen ...
quote:
Doen ze lekker dan. De particuliere verliezers beleggers nu tijdelijk niet handelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:10 schreef Drugshond het volgende:
alex kan orders niet verwerken, "onvoldoende aanroepcapaciteit"
Zit op DFT ook mee te lezen.
Heb RTL Z maar aangezet, ze zitten daar behoorlijk te stuiteren van het slechte nieuwsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:10 schreef Drugshond het volgende:
alex kan orders niet verwerken, "onvoldoende aanroepcapaciteit"
Zit op DFT ook mee te lezen.
Ik wel, als bepaalde users hier weer posten met de kenmerkende drama verhalen is het weer tijd om selectief te gaan snoepenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:53 schreef Rejected het volgende:
Gasten wat gaan we hard!
Lees veel over paniek is hoog waardoor nu het juiste koopmoment is, de oude beurswijsheid.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik nu niet durf in te stappen.
Dat hangt van je fondsmanager af. Als die je aandeeltjes al voor obligaties heeft omgeruild valt het wel mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:04 schreef ComplexConjugate het volgende:
Euhm.... is dat slecht voor mijn beleggingshypotheek?
Dat gebeurt ook, al die aandelen die gedumpt worden worden net zo hard opgekocht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Wokkel het volgende:
Jullie weten het he?
Kopen als het bloed door de straten loopt.
Vind je het gek. Grote klappers boven de 2% verliesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Media berichten groot over de beurzen, dus de rally naar boven kan beginnen.
2008-2009 was dit elke dag zo, dus dat zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:43 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Media berichten groot over de beurzen, dus de rally naar boven kan beginnen.
dan zou ik nog maar ff wachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:39 schreef Wokkel het volgende:
Jullie weten het he?
Kopen als het bloed door de straten loopt.
als je hun H1 2011 persbericht leest, begrijp je dat het dividend verlaagd gaat worden. In het persbericht staat dat ze een hoog dividend gaan uitkeren, maar een positieve kasstroom willen overhouden. Hun kasstroom (gebaseerd op H1) over 2011 zal naar verwachting niet hoog genoeg zijn het huidige dividend te handhaven. Ik heb het berekend op max. 300M is ongeveer 0,70 per aandeel. Da's ongeveer 6% rendement op huidige koers..... (dat lijkt realistischer)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef Mercer het volgende:
Veolia staat wel erg laag, bijna 10% dividend nu.![]()
http://www.google.com//fi(...)ine&q=EPA:VIE&ntsp=0
Noem even een reeks namen dan maak ik een pollquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, ik zit al te wachten op PPT-posts
Pooltje maken wie de eerste maakt?
Op de bodem kopen is onmogelijk. Kijk naar Logica, stond vanmorgen 19% in de min, nu nog -15%.quote:
En als het niet bagger is, gaan we onzettend groen de dag uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Parijs tikt 3.2% verlies aan dus we zijn hier nog bespaard. Als het banencijfer echt bagger is dan vliegt Parijs echt paar hordes naar beneden.
Parijs staat nog maar minder dan 1% in de minquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Parijs tikt 3.2% verlies aan dus we zijn hier nog bespaard. Als het banencijfer echt bagger is dan vliegt Parijs echt paar hordes naar beneden.
Dat zou een opsteker zijn aan het eind van de weekquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
En als het niet bagger is, gaan we onzettend groen de dag uit.
0.79% zie ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Parijs staat nog maar minder dan 1% in de min
tuurlijk kan dat niet. maar komop. het bloed loopt (nog) niet door de straten hoor. overdrijven is ook een vak. beurzen kunnen nu eenmaal niet altijd stijgen. waar een 'op' is, is ook een 'neer'quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op de bodem kopen is onmogelijk. Kijk naar Logica, stond vanmorgen 19% in de min, nu nog -15%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |