Dus? Dat is toch juist de grap waar iedereen zijn geld mee probeert te verdienen? Up of down maakt niet uit, als het maar beweegt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:53 schreef simmu het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat niet. maar komop. het bloed loopt (nog) niet door de straten hoor. overdrijven is ook een vak. beurzen kunnen nu eenmaal niet altijd stijgen. waar een 'op' is, is ook een 'neer'
Ik loop pas binnen als de koersen diep gecrasht zijn, shorten durf ik niet aan. Zowiezo door te kopen op een lage p/e-schiller maar ook door enkele ondernemersplannen uit te werken.quote:
FAZ, TZAquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Walkerr het volgende:
Welke aandelen houden jullie in de gaten om in te stappen?
Ik kijk zelf naar wat vastgoed en bodemonderzoekers
AM staat laag, misschien wat december calls oppakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:40 schreef Walkerr het volgende:
Welke aandelen houden jullie in de gaten om in te stappen?
Ik kijk zelf naar wat vastgoed en bodemonderzoekers
Royce Tostramsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:16 schreef Sokz het volgende:
Waarom laten ze bij rtl Z juist nu Royce Tostrams een commentaar geven
Ja die had het gelijk weer over de niveaus 230 - 240 .. Man heb ik ongeveer 2 jaar niet gehoord op Rtl Z en nu het iets slechter staat halen ze zo iemand er weer uit.quote:
Zou je bedrijven als Royal Dutch Shell gratis op kunnen pikken, ideaal ofniet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
miscchien een simpele vraag ,maar wat als de AEX op 0 staat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |