De jongens die ik ken hebben het toevallig wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jonas Kolkka, Sammi Hypia, Petri Pasanen.
Hoe zo te veel klinkers? Als je dat wil zou ik naar IJsland gaan.
Die namenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Jonas Kolkka, Sammi Hypia, Petri Pasanen.
Hoe zo te veel klinkers? Als je dat wil zou ik naar IJsland gaan.
Matige voetballers inderdaad.quote:
Ik ga denk ik niet naar Legoland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook naar Legoland?
En ik verwacht aan het eind wel een mooi verslag met foto's
En dan Jari Litmanen niet eens noemenquote:
Dankjewel Koetjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan Jari Litmanen niet eens noemen.
Tegenwoordig heet het Nederlands elftal in mijn ogen:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht vroegah dat iedereen die in Nederland voetbalde Nederlands was. Was een schok toen Jari Fins bleek te zijn.
Detecteer ik hier nu een bepaalde afschuw?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet het Nederlands elftal in mijn ogen:
"Adoptieland"
"Tweedegraadsgeneratieland"
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik had er toch wel een jari tussen verwacht
hey allemaal btw
Het zijn maar een paar voorbeelden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan Jari Litmanen niet eens noemen.
Als allochtoon geniet ik hier optimaal van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Detecteer ik hier nu een bepaalde afschuw?
ja kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
Is Miranda er nog? Ze stuurt namelijk spam op Twitter via DM
Volgend jaar februari/maart gaan we dus een weekend door als Finnen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
finse namen http://www.sci.fi/~kajun/finns/alllast.htm
yeah dat idee kreeg ik ook jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
niet alleen bij ajaxquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Zeroku het volgende:
Negerland is misschien een betere naam voor ons elftal.
nee. Maar als je een land hebt als Nederland en je komt geen ene naam als "Piet, Jan, Klaas, Henk en Tom" tegen dan vraag ik het me toch afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja..... En dan Jari vergetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zijn maar een paar voorbeelden.
Ik bedoelde Oranjequote:
nee maarten, klaas-jan. wesley. dirk, mark ed zie je idd niet in t nl elftalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Maar als je een land hebt als Nederland en je komt geen ene naam als "Piet, Jan, Klaas, Henk en Tom" tegen dan vraag ik het me toch af
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee maarten, klaas-jan. wesley. dirk, mark ed zie je idd niet in t nl elftal
Je snapt dat Nederland een land is die al jaren bestaat uit ''buitenlanders''. Eerst waren het vooral Europeanen die hier heen kwamen, en die dus ook blank waren en relatief normale namen hadden. Laatste decennia is het vooral Marokko en Turkije, en daarvoor van onze koloniën, Suriname enzo. Ik zie het niet als een vloek, ik zie het als een verrijking van het land. Die mensen moeten natuurlijk Nederlands leren, en zich aanpassen, dat staat vast. Maar door hekken om een land te plaatsen ga je in tegen alles waar dit land ooit voor gestaan heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
nee. Maar als je een land hebt als Nederland en je komt geen ene naam als "Piet, Jan, Klaas, Henk en Tom" tegen dan vraag ik het me toch af
Jong wat weet ik er vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee maarten, klaas-jan. wesley. dirk, mark ed zie je idd niet in t nl elftal
Piet Velthuizen, Klaas-Jan Hunterlaar, Dirk Kuyt,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
in Nederland.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
Döner bestellen via Gmail... dat dit kan!
Tuurlijk tuurlijk... Maar Nederland was vroegah zo lekker kneuterig en kleinschalig en zo lekker ydillisch. Maar dat is reeds overleden... Niet erg, maar de tendens is wel érg snel verandert in tegenstelling tot wat ik hier in Kroatië zie en in Slovenië netzo. Ik schrik me de tering als ik hier een neger zie lopen(!!!) Maar wij hebben het ook zo goed in Nederland (of: hadden het zo goed)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je snapt dat Nederland een land is die al jaren bestaat uit ''buitenlanders''. Eerst waren het vooral Europeanen die hier heen kwamen, en die dus ook blank waren en relatief normale namen hadden. Laatste decennia is het vooral Marokko en Turkije, en daarvoor van onze koloniën, Suriname enzo. Ik zie het niet als een vloek, ik zie het als een verrijking van het land. Die mensen moeten natuurlijk Nederlands leren, en zich aanpassen, dat staat vast. Maar door hekken om een land te plaatsen ga je in tegen alles waar dit land ooit voor gestaan heeft.
Trustenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Weltrusten allemaaal
trusten caquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Weltrusten allemaaal
Trusten c_a'tjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me bedje opzoeken
Weltrusten allemaaal
SAYS WHOquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Piet Velthuizen, Klaas-Jan Hunterlaar, Dirk Kuyt,
Hoe Nederlandser wil je het hebben dan?
piet in combinatie met t nl elftal is natuurlijk ook weer onzin tegenwoordig hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Piet Velthuizen, Klaas-Jan Hunterlaar, Dirk Kuyt,
Hoe Nederlandser wil je het hebben dan?
Jij komt uit Groningen, daar wonen toch bijna geen allochtonen? Vind je het dan gek dat je er van schrikt. Ik ben opgegroeid in een dorp waar best wat Marokkanen woonde, en dus ben ik er ook gewend aan geraakt. Mensen zijn bang voor het onbekende, dat is altijd. Als je kennis zou maken met die mensen zou je ervaren dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk... Maar Nederland was vroegah zo lekker kneuterig en kleinschalig en zo lekker ydillisch. Maar dat is reeds overleden... Niet erg, maar de tendens is wel érg snel verandert in tegenstelling tot wat ik hier in Kroatië zie en in Slovenië netzo. Ik schrik me de tering als ik hier een neger zie lopen(!!!) Maar wij hebben het ook zo goed in Nederland (of: hadden het zo goed)
Okee dan Jelle ten Rouwelaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
piet in combinatie met t nl elftal is natuurlijk ook weer onzin tegenwoordig he
Nu hebben we Raphael, tres hip.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
piet in combinatie met t nl elftal is natuurlijk ook weer onzin tegenwoordig he
Wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |