en even leuk denk ikquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en even leuk denk ikga over een paar jaart met mijn aankomende kleindochter, dat is mijn plan dus
dat is echt heel erg leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
IK WEEET HET AL!!
HET WORD DISNEYLAND!
succesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Even iTunes opruimen.. Word ik rustig van
Ik ook.. En Ron maakt er ook nog eens zo'n zootje vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
succes![]()
Vind het zo'n kutprogramma
ik vind het knap dat je dat kanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.. En Ron maakt er ook nog eens zo'n zootje vanNu even rustig alles opruimen en info toevoegen enzo
Je mag Ron lenenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je dat kan
Wanneer kom je het mij uitleggen
http://maps.google.nl/map(...)11522058779011237628quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Godver
Ze geven gewoon nergens in Spijkenisse Streetdance lessen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Kids vanaf drie jaar, dat ben je toch wel?
Ga godverdomme gewoon solliciteren!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk een uitkering aan gaan vragen als je per 1 november ontslag heb
ten eerste: wat klote!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk een uitkering aan gaan vragen als je per 1 november ontslag heb
ja ook datquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga godverdomme gewoon solliciteren!
dat vraag ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga godverdomme gewoon solliciteren!
Waarom per 1 november?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vraag ik niet
En als ik zwanger ben (je weet het niet), nemen ze je niet echt aan
En solliciteren heb ik al gedaan, maar ze vragen wanneer ik kan beginnen, en als ik dan zeg 1 november, vinden ze dat raar en wijzen ze me af
Al 4 keer gebeurd nu
En doe alsjeblieft niet zo achterlijk, IK ben totaal niet te lui om te werkenEn wil per 1 november zo snel mogelijk weer aan de slag
Ik ben ontslagen per 1 novemberquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
ten eerste: wat klote!![]()
Je kan het beste denk ik ongeveer 1 maand van tevoren de aanvraag doen, het duurt namelijk wel even voordat ze eea afgehandeld hebben. Een eventueel voorschot zijn ze 4 weken na aanvraag verplicht om aan je te geven (mits ze geen vermoedens hebben dat eea geen toekenning gaat worden).
Is je contract afgelopen zeker?
ik heb je trouwens een DM gestuurd.. heb je die ontvangen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen per 1 novemberNu vrijgesteld van werk
Ik mag van mijn werkgever NU geen andere baan nemen, ivm regeltjes enzoDus ik heb nu even geen poot om op te staan
![]()
Ik moet echt gewoon per 1 november werk hebben, en ga in september verder met sollicteren, dan kan ik ook gewoon makkelijker zeggen dat ik een opzegtermijn heb van 1 maand
Hoe vaak heb ik dat nou al uitgelegd hier? Soms vraag ik me echt af om jullie hier wel luisteren als ik wat zegquote:
En je kan niet gewoon uitleggen hoe het zit? Neem aan dat ze het dan niet raar vinden..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag van mijn werkgever NU geen andere baan nemen, ivm regeltjes enzoDus ik heb nu even geen poot om op te staan
![]()
Ik moet echt gewoon per 1 november werk hebben, en ga in september verder met sollicteren, dan kan ik ook gewoon makkelijker zeggen dat ik een opzegtermijn heb van 1 maand
Nee we luisteren nooit naar miranda..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik dat nou al uitgelegd hier? Soms vraag ik me echt af om jullie hier wel luisteren als ik wat zeg
Lees mijn reactie op MissJ maar
Ik denk dat het er mee om gaat dat er nu op elke baan heeeel veel mensen solliciteren omdat er werk tekort is, dus dan gaan ze heel bot gezegd niet tot november wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En je kan niet gewoon uitleggen hoe het zit? Neem aan dat ze het dan niet raar vinden..
Ja dat vinden ze dan wel raarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En je kan niet gewoon uitleggen hoe het zit? Neem aan dat ze het dan niet raar vinden..
Nou ja dit dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee om gaat dat er nu op elke baan heeeel veel mensen solliciteren omdat er werk tekort is, dus dan gaan ze heel bot gezegd niet tot november wachten.
Bij de Hema werd ik ook afgewezen omdat ik een weekje later pas kon beginnen.. Maar dan in het grote mens zeg maar
Jeetje wat rot zeg! hopelijk vind je snel een andere baan!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Mijn gevoel zegt steeds dat het goed komt, en mijn gevoel heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelatenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeetje wat rot zeg! hopelijk vind je snel een andere baan!
het is belangrijk de moed er in te houdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt steeds dat het goed komt, en mijn gevoel heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelaten
Je hebt groot gelijk, lekker van genieten!quote:Eerst maar genieten van mijn vakantie en dan lekker solliciteren
Heb er gewoon zin in
quote:Hoewel ik het thuiszitten nog lang niet zat ben hoor
graag gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt steeds dat het goed komt, en mijn gevoel heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelaten
Eerst maar genieten van mijn vakantie en dan lekker solliciteren
Heb er gewoon zin in
Hoewel ik het thuiszitten nog lang niet zat ben hoor
En MissJ
Nee niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
pfff ik twijfel.... gaan slapen of Monopoly afluisteren
Ben eigenlijk best moe. Zo druk dagje gehad met die spanningen enzo
En is het bij jullie ook zo benauwd?
Ik ga denk ik zo even de hond uitlatenquote:
Ja denk dat ik dat maar ga doen, morgen half 9 de wekker en half 10 sportschoolquote:
Trusten Heksiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
dag fijne mensjes ben weg slaap lekker all
Trusten en kusjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |