Slaap lekker!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef MissJ het volgende:
mensjens ik ga ook slapen, truste allemaal!
trustenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:10 schreef MissJ het volgende:
mensjens ik ga ook slapen, truste allemaal!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aiiaaiaaaiaaaaaaaaaiiiiiiii!
[ afbeelding ]
Stuur maar door, er is nog plaats!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog crème brûlée? ik heb over
Mijn internetclit is zojuist vergroot met 23 inches, wollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah~!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Okay nieuwe pc met 23 inch beeldscherm
Man ik kan me een partij fappen op jullie nu
Jij kan fappen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Met mijn clit jaquote:
Whehehehe, maar ik ben blij, nou ja jij had het vorige week dus je weet hoe het voelt, je kan niks meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn internetclit is zojuist vergroot met 23 inches, wollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah~!
Nein maar echt ja! Niet alleen fok, maar alles gaat dan aan je voorbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Met mijn clit ja
[..]
Whehehehe, maar ik ben blij, nou ja jij had het vorige week dus je weet hoe het voelt, je kan niks meer
Slaap lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
Maar goed morgen half 6 op dus ik ga slapen
Dat bedoel ik, wat een drama, maar off nuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nein maar echt ja! Niet alleen fok, maar alles gaat dan aan je voorbij.
Trustenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef Kally het volgende:
Maar goed morgen half 6 op dus ik ga slapen
Ook in 3D?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, ik kan fokken op m'n 3ds met de laatste update
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:37 schreef Kally het volgende:
Ja, wat heb je daar nou weer aanquote:
Dat is wel netjes!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
krijg wel 20 gratis games, omdat ik em in april gekocht heb, en ze nu ineens de prijs gaan verlagen
Dat meot te te regelen zijn...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, maar het is alsnog een beetje traag, want hij pakt niet de mobiele lay-out
quote:
quote:
Jij hebt het ook al.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:59 schreef Lutte het volgende:
Is Miranda er nog? Ze stuurt namelijk spam op Twitter via DM
Inderdaad waarom zou je daar heen gaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Retourtje Finland kost maar 179!! Omdat niemand daar heen wil natuurlijk!
Das minder dan Denemarkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Retourtje Finland kost maar 179!! Omdat niemand daar heen wil natuurlijk!
Omdat Finland.... ik wil er ook ooit eens naartoequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom zou je daar heen gaan?
Maar wel lekkere jongens met namen met teveel klinkers en heel goedkope alcohol!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Finland heeft dan ook geen Legoland. Scheelt machtig in de prijs.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wel lekkere jongens met namen met teveel klinkers en heel goedkope alcohol!
Jonas Kolkka, Sammi Hypia, Petri Pasanen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wel lekkere jongens met namen met teveel klinkers en heel goedkope alcohol!
Ja maandag vertrek ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |