Deel 1 staat hierquote:Wellicht zijn er Fokkers die deze zomer eigenlijk niet op vakantie kunnen, maar wel willen kamperen? Onze woonboerderij ligt op een rustige plaats net over de Duitse grens, in de regio Boxmeer/Nijmegen en heeft de beschikking over een rustig veld met kampeermogelijkheid en voldoende privacy.
Nou, eigenlijk niet. Ik raak er serieus een beetje van ontroerd. Natuurlijk heb je een grote tuin en is het allemaal niet zo erg ingewikkeld, maar jullie doén het wel allemaal.quote:
I know, maar dat neemt niet weg dat je je ook de moeite had kunnen besparen en had kunnen besluiten de wereld de zenuwen te laten krijgen. You didn't en dat is mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Ja nou ja, we kunnen het doen en we vinden het fijn om te doenWij hebben het hier heerlijk en we vinden het leuk als we anderen daar een beetje van mee kunnen laten genieten.
Yup. En jij rijd regelmatig half Nederland door voor FHF en daar heb ik nou net weer geen zin in.. (mede omdat (grof geschat) ik al zo'n 2 miljoen KM door Nederland heb gereden de afgelopen jaren..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Ik raak er serieus een beetje van ontroerd. Natuurlijk heb je een grote tuin en is het allemaal niet zo erg ingewikkeld, maar jullie doén het wel allemaal.
Heeeee, heel de wereld mag van mij de zenuwen krijgen, maar DJMO, AH en aanhang niet..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I know, maar dat neemt niet weg dat je je ook de moeite had kunnen besparen en had kunnen besluiten de wereld de zenuwen te laten krijgen. You didn't en dat is mooi
En Bibi, Conflict, Biancavia, FamB, en de terugbrengtaxi (waarvan ik de naam hier nooit heb gezien dus waarvan ik niet weet of ze het prettig vind als ik dat hier neerzet) ook niet..quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Heeeee, heel de wereld mag van mij de zenuwen krijgen, maar DJMO, AH en aanhang niet..
Geen idee wat er in die grote tas zitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cola, colaHad AH niet eens een kratje bier op de scoot meegenomen
![]()
![]()
Pislauw bier wat na een paar honderd kilometer op de scooter spuit als een brandblusser bij het openmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee wat er in die grote tas zit
Tegen wie heb je het nuquote:
plaatselijke bui. hier is geen druppel gevallen.quote:
Ik heb een camera gesignaleerd. Buiten. Toen het ging regenenquote:
ik heb vandaag de foto's gekregen van qltel en rewimo, en aangezien ik slecht kon kiezen staat hier een set van 105 foto's van onze vakantie. Geeft wellicht een impressie van wat AH en vriendin te wachten staatquote:
de meest mooie/leuke heb ik er uit gepiktquote:
Aangezien jullie allebei getrouwd zijn is het technisch gesproken zelfs polygamiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef qltel het volgende:
Graag! Maar plegen we dan geen bigamie?
Geert en ik zijn vrienden voor het leven geworden in die weekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef DJMO het volgende:
de meest mooie/leuke heb ik er uit gepikten steeds als ik Geert zie lachen moet ik aan jou denken; hij was zo gek met jou
ze is een kéi met (kleine) kinderenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
* Oognip kijkt foto's
Dat omaschap zal je goed staan, Rewimo
Nog éven wachten hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
* Oognip kijkt foto's
Tuigje!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:04 schreef Rewimo het volgende:
We zullen een touwtje aan de deurknop binden, dan kun je dat afrollen en zo je weg terugvinden
Kweenie. Ik denk dat het wel meevalt hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef qltel het volgende:
Graag! Maar plegen we dan geen bigamie?
Lees eens door joh. Het is polygamiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Kweenie. Ik denk dat het wel meevalt hoor
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat vertellen we natuurlijk nietquote:
Oom Christan deed ook goede zaken. Wat is dat ook een lekkertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Oognip het volgende:
* Oognip kijkt foto's
Hij was vreselijk lief tegen die twee kleintjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
Oom Christan deed ook goede zaken. Wat is dat ook een lekkertje
Hij kijkt er ook heel lief bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Hij was vreselijk lief tegen die twee kleintjes![]()
Maar hij wil geen broertje
We hadden inderdaad ook geen broertje-plannenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
Hij kijkt er ook heel lief bij
Bof jij ff dat ie geen broertje hoeft
Hij wilde zo graag stoer doen, maar oh wat wilde hij graag Geert op schootquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oom Christan deed ook goede zaken. Wat is dat ook een lekkertje
Hier staat iequote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:39 schreef DJMO het volgende:
Hij wilde zo graag stoer doen, maar oh wat wilde hij graag Geert op schooten de eerste avond, Jan z'n toetje voeren, je kon me opvegen! Was daar geen filmpje van Rewimo? Moet jij als 't goed is nog hebben
Ja heb je sms gehad. Kijk maar wanneer je het langs brengt. Al snap ik nog steeds niet helemaal waarom jullie niet gewoon meteen langs ons gereden zijn. Scheelde toch weer gedoe...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:43 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
![]()
Conflict, had jij m'n sms gisteren nog gehad?
Ja, eigenlijk wel, maar er staat nog een tent in de weg. En daar kan ik moeilijk overheen maaien..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef Conflict het volgende:
Leuk die foto's, ik mistte alleen foto's van jullie aankomst
qtel, wordt het niet eens tijd om je grasmaaier te starten?
Tent afbreken en opnieuw opzetten hoort toch bij kamperen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar er staat nog een tent in de weg. En daar kan ik moeilijk overheen maaien..
Surequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Breaking news: vanavond slapen ze in de tent
Sliepen ze daar afgelopen nacht niet ook dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Breaking news: vanavond slapen ze in de tent
wel Kleve bezoeken, en dan niet hier even iets komen drinken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Jup vanaaf in de tent
Bordje achtung hund hangt er al![]()
![]()
Vandaag even kleve aangedaan en terug weg even verdwaald ,maar de weg weer terug gevonden.
Ik en miss ah genieten hier met volle teugen
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:22 schreef calimerocomplex het volgende:
Serieus? Dan wil ik best wel koken hoor ofzo![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt hier best uit de voeten jaGenoeg te zien hier in de omgeving. Fietsen kan ook, we hebben nog een extra fiets staan, geeft je ook wat meer bewegingsvrijheid.
Owwwwwwquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Nee, maar LK was bezorgd dat ie weggewaaid was
Ik maak me niet zo snel zorgen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat dus
Elies was vast bang dat ik jullie kwam mishandelen vereren met mijn aanwezigheid
Aha, AH! Waar blijven al die foto's??quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef asfalthooligan het volgende:
En vandaag is het jammer genoeg slecht weer miss ah en c zitten achter de wii dus daar hebben we de eerste uren geen kind aan
Met hangop als toetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk en AH en din, veilige en voorspoedige terugreis
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ja, dan gaan wij lekker weg in eigen landquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Beetje boel.
Jullie gasten hebben telkens potterdikkie een leven als God in Frankrijk![]()
Wat heerlijk dat jullie binnenkort zelf ook mogen gaan genieten![]()
Gaan jullie zelf nou volgende week?
Nee, we maken met z'n allen jullie alle drie verlegen maar C is natuurlijk wel de beste gastheer van jullie drietjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maak me even verlegenIk doe het niet in mijn eentje hè
sorry,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maak me even verlegenIk doe het niet in mijn eentje hè
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
( en Lotje kan heel goed op konijnen passen![]()
)
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb nu maar 1 antwoord : BURPPPPPPPPPPPPPPP![]()
![]()
Gatverpielekes wat was dat lekker en fijn om voor het eerst sinds dik 2 jaar weer uit eten te gaan en ook gewoon een toptent .
Pfff r en q het is omdat we terug moeten ,maar anders(is wat te verwend samen met miss ah )
waar zijn jullie geweest? mogelijk ook een optie voor mij om een keer te gaan eten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..
* qltel heeft ook wat teveel gegeten..
Haus Huck in Goch (bei het Steintor). Buffet is alleen op dinsdag. Maar zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef z80 het volgende:
waar zijn jullie geweest? mogelijk ook een optie voor mij om een keer te gaan eten.
HHH ziet er héél vervaarlijk uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat fazanten, hazen en konijnen, laat stáán egels nou echt onder de indruk zouden zijn van een volgevreten haarbal als den deze, tóch.
[ link | afbeelding ]
Die blaft wat, hobbelt er achteraan en blijft met al dat haar vasthangen in de struiken
Ze kijkt ook heel erg gevaarlijk![]()
![]()
Die krijgt alleen race-poten als ze een poesje ziet, jaagt die nogal op met de snelheid van een lui-paard (let op het streepje) en komt dat weer kwispelend huiswaarts maar enkel omdat ze niet in bomen kan klimmen , de held![]()
sst hehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..
* qltel heeft ook wat teveel gegeten..
In september komt Calimero-nogietswatiknuvergetenben kamperenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:39 schreef komrad het volgende:
voor tha family
even een nieuwsgierigheidsvraagje (en ik heb ivm mijn eigen vakantie niet helemaal kunnen volgen) : komen er nog meer fok!kers langs of is het vakantieseizoen bij jullie gesloten
Nou maar hopen dat dat niet in de papieren gaat lopen, maar die vakantie neemt niemand jullie af!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:44 schreef asfalthooligan het volgende:
ong 600 km in totaal.
morgen eerst maar naar de dealer met de scooter loopt niet helemaal zoals het moet
was 210 heen 213km terug en een dikke 177 km in duitsland gereden.
Koppeling of vario heeft wt problemen .
Had soms amper vermogen of trekkracht bij een heuvel op of brug
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef asfalthooligan het volgende:
de foto,s
http://s80.photobucket.co(...)tie/#!cpZZ1QQtppZZ20
Ah, stukje de grens over dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
nee wildpark biotop anholt in isselburg
En dt viel mee papa bear
miss ah is vandaag naar huisarts geweest ivm de hevige pijn in der knie
weefsel is op 1 of andere manier gekneust en der kniebanden zijn weer terug bij af iets waar ze al lng mee loopt
Leuke foto's Hoolie!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef asfalthooligan het volgende:
de foto,s
http://s80.photobucket.co(...)tie/#!cpZZ1QQtppZZ20
En vanzelfsprekend met de tent uitgevouwen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:18 schreef Rewimo het volgende:
Waarbij aangetekend moet worden dat Christan zijn pop-uptent niet gewoon makkelijk door de achterdeur naar binnen bracht, maar zeer moeizaam via de kamer en de gang. Waarna hij met tent en al strandde in de keuken
Heldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:20 schreef qltel het volgende:
En vanzelfsprekend met de tent uitgevouwen..![]()
Waarna er 2 met die tent nog steeds uitgevouwen door de gang (langs de achterdeur) naar de schuur gestrompeld zijn, om daar half op de trap te stranden. waarna ik de tent met 1 handige beweging invouwde en hem alleen de trap op heb gedragen..
Des te verbazingwekkender dat jullie hem niet naar boven kregen met z'n tweeen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Mijn heldHet is ook wel een enorme tent hè. Een 1-persoons pop-uptentje van hooguit 2 kilo
[ afbeelding ]
Goch bestaat nog..quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:56 schreef Sally het volgende:
Hey
Zit nu in Portugal en hoorde van de (kleine) aardbeving in\rond Goch. Moest meteen aan qtel en Rewimo denken en hun mooie kampeerplekkie...
Hoe ist daar??
Kan even voorlopig niet lezen gaan paardrijden zo, mss vanavond weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |