Nee, we maken met z'n allen jullie alle drie verlegen maar C is natuurlijk wel de beste gastheer van jullie drietjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maak me even verlegenIk doe het niet in mijn eentje hè
sorry,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maak me even verlegenIk doe het niet in mijn eentje hè
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
( en Lotje kan heel goed op konijnen passen![]()
)
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:36 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb nu maar 1 antwoord : BURPPPPPPPPPPPPPPP![]()
![]()
Gatverpielekes wat was dat lekker en fijn om voor het eerst sinds dik 2 jaar weer uit eten te gaan en ook gewoon een toptent .
Pfff r en q het is omdat we terug moeten ,maar anders(is wat te verwend samen met miss ah )
waar zijn jullie geweest? mogelijk ook een optie voor mij om een keer te gaan eten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..
* qltel heeft ook wat teveel gegeten..
Haus Huck in Goch (bei het Steintor). Buffet is alleen op dinsdag. Maar zeker de moeite waardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef z80 het volgende:
waar zijn jullie geweest? mogelijk ook een optie voor mij om een keer te gaan eten.
HHH ziet er héél vervaarlijk uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat fazanten, hazen en konijnen, laat stáán egels nou echt onder de indruk zouden zijn van een volgevreten haarbal als den deze, tóch.
[ link | afbeelding ]
Die blaft wat, hobbelt er achteraan en blijft met al dat haar vasthangen in de struiken
Ze kijkt ook heel erg gevaarlijk![]()
![]()
Die krijgt alleen race-poten als ze een poesje ziet, jaagt die nogal op met de snelheid van een lui-paard (let op het streepje) en komt dat weer kwispelend huiswaarts maar enkel omdat ze niet in bomen kan klimmen , de held![]()
sst hehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat was royaal eten voor die 7,49. Volgens mij heb ik jou 4x een bord vol zien scheppen aan het buffet..
* qltel heeft ook wat teveel gegeten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |