1-1 (3-1 voor AZ bij elkaar dus)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
Steersel wat gaan de klappers doen in het Oosten?
Of in NL
Steer wat gaat AZ doen in de Europa League vanavond?
We kijken het rechtstreeks want ik na BBC2 maar niet op de DVD-recorder vinden en programmeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Zo Rick Stein staat geprogrammeerd voor vanavond.
Ja, helaas alweer de laatste aflevering.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Laatste aflevering alweer van rick stein in spanje?
Wat ga je trainen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
moet trainen, geen tv dus. Hopelijk houden we het een beetje droog
Afgezakte onderbroekengeur?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etat Libre d'Orange - Fat Electrician![]()
Beste parfumnaam ooit
Gek genoeg niet, een normale vetiver/vanille geur. Etat Libre staat voornamelijk bekend om een andere geur:quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het ruikt meer als een mengeling van bloed, kots en melk. Ik moest kokhalzen iig. Maar ben van plan het nog wel een keer te gaan dragen.Buitenshuis
Ik had idd wajang margarine in mijn hoofd, mijn 2e natuur is al lactosevrij voor golfer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga jij je eens heel erg schamen!
Margarine is net zo vet als roomboter, maar bevat kunstmatig geharde vetten en is daarmee veel ongezonder. Bovendien is boter lekkerder.
Kan ze meteen vergelijken met the real deal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan kom je een lekker wijf tegenis het meteen klaar als je meurt als de pest
En uien erbij, da's HEERLIJK mals. Zo maakt m'n moeder ze.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:54 schreef Anne het volgende:
Ik ga zometeen schouderkarbonade klaar maken, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Mijn gedachte:
Croma in de pan, het vuur hoog en dichtschroeien/bruin bakken.
Daarna (kokend) water erbij, deksel op de pan en een uurtje laten sudderen.
Goed idee, op die manier?
Ik wil hem eigenlijk graag mals hebben van binnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou de schouderkarbonade lekker knapperig houden dus uit de pan en dan jus maken
Ja, de medicatie slaat goed aan. De afgelopen nacht weer eens kunnen slapen, slechts 1 keer wakker geworden met een hoestbui. Nog geen labresultaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had idd wajang margarine in mijn hoofd, mijn 2e natuur is al lactosevrij voor golfer.
Gaat het al wat beter met je?
Kwart ringenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk graag mals hebben van binnen. Zodat ie ook zo van het bot afvalt
.
En Stereotomy, ui, gewoon gesneden? ringen? hele uien?
Ze zijn trouwens al wel gemarineerd..
Het gaat dan vooral om hoeveel je ervan eet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwart ringenEn idd gemarineerd met bijv. een zakje silvo of huismerk, reeds erg lekker.
Met zulke karbonades ben ik opgegroeid. Mijn ouders hielden ook niet van kipfilet, m'n moeder schraapte altijd het vlees van poten en kipkarbonades af. Daarom ook altijd schouderskarbonade en nooit haas- of ribkarbonade, laatste zijn wat magerder.
Wel als gevolg pa = driedubbele bypass en ik overgewicht grootste gedeelte van m'n leven, maar 't was wel lekker eten.
Ja en nee, als je je kinderen calorierijk voedsel aanleert, wordt het voor hen later moeilijker om caloriearm voedsel te waarderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat dan vooral om hoeveel je ervan eet.
Van gewoon matig, goed en gevarieerd eten wordt je niet dik, dat wordt je door snoepen, frisdrank, snacken en te weinig bewegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en nee, als je je kinderen calorierijk voedsel aanleert, wordt het voor hen later moeilijker om caloriearm voedsel te waarderen.
Ken genoeg mensen die goed en gevarieerd eten, en daar kun je prima dik van worden. Hangt ervan af hoe goed je interne hongermeter is afgesteld, bij sommigen (zoals bij mij) staan die veel te hoog afgesteld ten opzichte van de energie die ik nodig heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van gewoon matig, goed en gevarieerd eten wordt je niet dik, dat wordt je door snoepen, frisdrank, snacken en te weinig bewegen.
je bent echt gek hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het ruikt meer als een mengeling van bloed, kots en melk. Ik moest kokhalzen iig. Maar ben van plan het nog wel een keer te gaan dragen.Buitenshuis
aaah ik lees soms wel ergere dingen dan datquote:
Ja, in de binnenlanden waar ze nog van die veenhopen hebben en in plaggenhutten leven heb je meer last van muggen en ander steekspul dan aan de kust met het altijd frisse zeewindje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word hier gewoon compleet lek gestoken
ben ik blij dat ik in Duitsland woon. daar hebben we gebouwen van steen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, in de binnenlanden waar ze nog van die veenhopen hebben en in plaggenhutten leven heb je meer last van muggen en ander steekspul dan aan de kust met het altijd frisse zeewindje.
Was er al een beetje bang voor na het bekijken van de site en het consept en de ervaringen van FFT.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
Nou. Ehh *Burp* dan maar. Viel een beetje tegen.. Voortaan maar weer Sumo of Shabu Shabu
Jammer!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
Nou. Ehh *Burp* dan maar. Viel een beetje tegen.. Voortaan maar weer Sumo of Shabu Shabu
Consept?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:52 schreef golfer het volgende:
Was er al een beetje bang voor na het bekijken van de site en het consept en de ervaringen van FFT.
Jammer joh.
aah jammer! wat viel er tegen? de service of het eten, of allebei..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
inderdaad, wat een charmeur.. die lookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een charmeur en wat groot alweer !
Het eten, aan de service lag het zeker niet. Positieve uitzondering waren de ossenhaaspuntjes en de ossenhaas op broodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah jammer! wat viel er tegen? de service of het eten, of allebei..
Concept ook.quote:
eerst komt dreumes hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een peuter alweer
dagaatechtsnel
ooh ik had het precies andersomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Het eten, aan de service lag het zeker niet. Positieve uitzondering waren de ossenhaaspuntjes en de ossenhaas op brood
Zoals ik al eerder zei: klotentent.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ik had het precies andersom
wat vond je niet zo lekker dan? ossenhaaspuntjes had ik nog niet eens geprobeerd. vond turkse brod met aioli/tapenade al lekker en de garnalen- en kaaskroketjes met sherry.
heb overigens iedere middag en avond deze week al gebeld maar ze nemen niet op. het gaat door naar voicemail en daar zeggen ze dat als je wilt reserveren je je naam en tijd moet achterlaten en dan is het goed. mooie boel, heeft geen zin denk om te bellen en mailen kon ook al niet
ook denk wel ietsjes duurder daarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:06 schreef golfer het volgende:
Rick Stein liet net op de BBC even zien hoe met het CONCEPT van echte tapasbars in Sevilla is en hoe het eigenlijk ontstaan is en hoort.![]()
Dat is toch wel iets anders dan wij hier in NL kennen, laat staan zo'n franchise-winkel als waar Boris en FFT hebben gegeten.
dat is leuk Memo, je krijgt een dooie musquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Memo of je sate wilde eten met die deal die nu uitverkocht is
Dat valt eigenlijk nog best wel mee. Maar alles is vers en ter plekke gemaakt en de bedoeling van die bars in Spanje is dat je van de ene naar de andere loopt. Elke tapasbar heeft zo zijn eigen specialiteiten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
ook denk wel ietsjes duurder daar
Meestal wel en in ieder geval stukken goedkoper dan hier.quote:en bv de pizza's in Italie blijven toch ook wel de pizza's hier overrulen
Gert Jan Drögequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef borisz het volgende:
Glamourland op best24. Zo leuk om te zien
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
overigens.... ik ben bang dat het klaar is met de skihut. ik ga morgen naar De Lier maar waarschijnlijk komen daar ook ineens meiden van een heel ander bureau. het is echt heel erg wat er vnv ineens allemaal is gebeurd.
denk je dat je alle hufterigheid wel eens hebt meegemaakt maar het verhaal van vnv doet in de hoogste regionen mee.
straks maar proberen rustig en lekker te slapen en dan pieker ik morgen wel weer verder.
Saté van een dooie mus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is leuk Memo, je krijgt een dooie mus
lijkt me geweldig om tapas te eten in Spanje. heb dat ook wel eens op tv gezien. heerlijk bereide champignons, droge worstsoorten etc. idd heel anders maar wil dat wel eens proberen. Jammer dat Spanje niet om de hoek zitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog best wel mee. Maar alles is vers en ter plekke gemaakt en de bedoeling van die bars in Spanje is dat je van de ene naar de andere loopt. Elke tapasbar heeft zo zijn eigen specialiteiten.
Maar goed, alleen al in het centrum van Sevilla zitten er 140.
[..]
Meestal wel en in ieder geval stukken goedkoper dan hier.
Jaquote:
dankjequote:
uitverkochte satequote:
Nee er gaat echt niks boven die stem en die intonatiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Ja![]()
Het is hilarisch om die TV te zien. GJ Droge in Tailand met een een of andere 'prins'.
Jort is er niets bij
Probeer maar te slapen en dan morgen er eens rustig over nadenken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje
7 jaar skihut..
nee genoeg stress nu voor vnv.. nu even relaxen
Typisch Koreaans ook, saté.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
overigens, had ik al verteld over de keer dat ik op Schiphol een sateschotel bestelde en de ober begon te lachen en zei dat hij niet anders had verwacht vanwege mijn uiterlijk? nee? nou ja dat dus
Oh de prins was Prince de Lignac ofwel Bram van Leeuwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee er gaat echt niks boven die stem en die intonatie
er is een cafe; apres skihut in rotterdam. dat is zo snel gegroeid (inmiddels heeft de eigenaar 7 uitgaansgelegenheden op zijn naam) dat ze een on tour show daarvan hebben gemaakt met een dj, een zanger en 2 danseressen. en die tour staan 'wij' dus op.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik moet dit denk ik niet vragen, maar wat is de skihut? Skihut dansen? Is dat zo SBS als het klinkt, of nog erger?
fijn dat je dit zo even komt melden danquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Piet die steer even uitlegt hoe gewichtstoe- en afname werkt en FFT die maar doorlummelt over die skihutbusiness.
Oh boy, it's good to be back.
Ach soquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
er is een cafe; apres skihut in rotterdam. dat is zo snel gegroeid (inmiddels heeft de eigenaar 7 uitgaansgelegenheden op zijn naam) dat ze een on tour show daarvan hebben gemaakt met een dj, een zanger en 2 danseressen. en die tour staan 'wij' dus op.
Ik verheug me op je kwaliteitsbijdragen op culquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Piet die steer even uitlegt hoe gewichtstoe- en afname werkt en FFT die maar doorlummelt over die skihutbusiness.
Oh boy, it's good to be back.
Jammer dat je niet reageert op de post van steer. Die een waarheid als een koe is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
fijn dat je dit zo even komt melden dan
ik lig en ga proberen te slapen. trustenkus aan degenen die nog wakker zijn
Ik op het moment dat je ingelezen bent en weet waar ieders expertise ligt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik verheug me op je kwaliteitsbijdragen op cul
je hoeft niet iedere keer zo wanhopig te laten zien dat jij het allemaal veel beter doet en ik te min ben voor je. ik doe waar ik vroeger van heb gedroomd en een passie is; optreden. voor meerdere bedrijven waarvan de skihut het langst en er zat zo'n geschiedenis aan vast dat ik daar mee zat ja. dat jij gestopt bent met dansen hoef je niet op mij af te reageren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet reageert op de post van steer. Die een waarheid als een koe is.
En verder wat golfer zegt. Zoek een andere, en als ik dat aan mag vullen, echte, carriere.![]()
Slaap lekker!
Heb ik wat verkeerd gezegd dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik op het moment dat je ingelezen bent en weet waar ieders expertise ligt.![]()
Dat je nou met je mallotige hoofd vol medicijnen hier uit het niets even om aandacht komt dreinen, wil natuurlijk niet zeggen dat we allemaal maar onmiddellijk in katzwijm afdrijven, heer Verdriet. Het is een beetje geven en nemen in deze slowchat. Jij leest je in en wij aaien virtueel over jouw zieke bolletje.
Ik vind van niet. Maar ik ben het wel eens met dat bijlezen en expertise. En je komt nog eens grappige dingen tegen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 06:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb ik wat verkeerd gezegd dan?
Sjongejonge.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen.
Raar teruglezen hier.
What a night...
Goed. Ik sla vandaag over, ok?
Jup.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:23 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig is Tara vrij en gaat L logeren
Ow leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet of ik leuke kleren ga kopen, maar ik ga vanmiddag met een vriendin naar een heule grote kringloopwinkel!
Ik heb een hekel aan kleren kopen, maar met die vriendin gaat het heel goed! Laatst een mooi jasje gekocht waar ze mee aankwam en ik krijg er steeds complimentjes over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow leuk
Ik hoef niet naar een kringloopwinkel
Ik had aan iemand verteld dat ik broekjes zocht voor F-je. Krijg twee uur later smsje van iemand die we allebei kennen. Jij zocht broekjes? Ik heb
4 mexx broekjes voor 10,-En ze zijn zo leuk!
(F-je was in één week uit 8 broeken gegroeid...)
Ow, leuk is dat hè? Dat mensen dan precies kunnen bedenken wat leuk bij je is!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kleren kopen, maar met die vriendin gaat het heel goed! Laatst een mooi jasje gekocht waar ze mee aankwam en ik krijg er steeds complimentjes over.
Ja, dat is super. En ze heeft zelf een heel andere smaak, dus ze komt ook met dingen waar ikzelf niet aan zou beginnen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, leuk is dat hè? Dat mensen dan precies kunnen bedenken wat leuk bij je is!
Misschien gaan wij vandaag ook nog wel even naar de kringloop, met maar één kind kunnen dat soort dingen
Bij mij is het gevaar dan dat het fantastisch staat en ik het nooit aandoequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dat is super. En ze heeft zelf een heel andere smaak, dus ze komt ook met dingen waar ikzelf niet aan zou beginnen.
Ik heb de afgelopen dagen met 2 jonge moeders samengewerkt en als je inderdaad hoort hoe snel ze uit kleding/schoenen groeien is dat niet grappigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow leuk
Ik hoef niet naar een kringloopwinkel
Ik had aan iemand verteld dat ik broekjes zocht voor F-je. Krijg twee uur later smsje van iemand die we allebei kennen. Jij zocht broekjes? Ik heb
4 mexx broekjes voor 10,-En ze zijn zo leuk!
(F-je was in één week uit 8 broeken gegroeid...)
Ik begrijp het, maar het zijn over het algemeen dingen waar ik zelf ook echt verliefd op ben. Of het is he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij mij is het gevaar dan dat het fantastisch staat en ik het nooit aandoe
Ja, ik ben er in ieder geval wel over uit dat ze lekker goedkope kleertjes krijgenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:49 schreef freecell het volgende:
Welnee
Zelfs wij redden het prima
Mijn ouders hadden één inkomen, een herenhuis, 7 kinderen en opa woonde erbij in. Dat kon ook prima, nooit iets te kort gekomen.
Het enige wat kinderen nodig hebben is nabijheid, liefde, kleren en eten. En aan kleren kan je héél goedkoop komen, ja ook aan leuke kleren.
En eten is het eerste halfjaar helemaal gratis en iig tot ze 3 zijn merk je financieel niet echt iets van dat eten
Mee eens. Wij hadden genoeg speelgoed enzo, maar wat ik me vooral herinner is een zak oude sleutelhangers en dingen samen doen. Koken of de auto wassen, die dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:49 schreef freecell het volgende:
Het enige wat kinderen nodig hebben is nabijheid, liefde, kleren en eten.
Je kan een kind zeker de eerste twee jaar meer dan volledig financieren uit de kinderbijslag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, ik ben er in ieder geval wel over uit dat ze lekker goedkope kleertjes krijgen
Waarschijnlijk zouden we het ook wel redden maar ik zou het nu wel heel eng vinden, met 1 inkomen.
Ow nou dan kan het wel hahahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan een kind zeker de eerste twee jaar meer dan volledig financieren uit de kinderbijslag.
En dan hoef je niet eens heel goedkope kleren te hebben
gelukkig nog van 0u tot 5.30u gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:19 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen.
Raar teruglezen hier.
What a night...
22:00 F-je wakker
23:30 wij naar bed, dus hij ook weer
0:00 laat maar, hij bij ons in bed
het bed uitgezweet en gedommeld tot 4:00
F-je hoesten hoesten hoesten en hoesten tot 5:30
5:30 f-je wákker! Prikt in oog, trekt aan neus.
6:00 f-je uit bed geklommen en spelen in onze kamer (niet handig)
6:30 Leander wakker van het gespeel.
Goed. Ik sla vandaag over, ok?
ach jee.. sterkte voor F.!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup.
En ik ga dus met F-je mee middagslapen
Maar ik ga wél zo de dokter bellen voor F. Hij is al een week of 4 ziekig (en wit en rode randjes om de ogen en huilenhuilenhuilen) en nu heeft hij een hoest waar een roker jaloers op zou zijn en allemaal sinds hij gestopt is met de AB onderhoudsdosering.
Dus straks even de HA bellen, longen laten checken (hij heeft het wat benauwd ook) en vragen of weer aan de AB misschien toch handiger is...
agent beslist dat en gisteren was ze het zo zat dat ze zei dat ze denkt uit haarzelf op te stappen voordat we worden gedumpt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:45 schreef Sarabi het volgende:
Morningweekend
Wat ontzettend vervelend FFTis het nu al duidelijk of je er mee stopt?
why? te veel kleren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij mij is het gevaar dan dat het fantastisch staat en ik het nooit aandoe
Begrijpelijk.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
agent beslist dat en gisteren was ze het zo zat dat ze zei dat ze denkt uit haarzelf op te stappen voordat we worden gedumpt.
ik had het op tv al gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Begrijpelijk.....
Oja mocht je het nog leuk vinden, een linkje naar het hele optreden van HGT
Maar deze dans was gewoon een foute keuze zo te zien
Van 0-4 gedommeld en van 4-5:30 was ik echt wel wakker hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig nog van 0u tot 5.30u gehad
Nee, te weinig, maar als dingen niet bij mijn stijl passen, trek ik ze gewoon niet aan, al staat het geweldigquote:
aah ja dat is wel heel erg weinig ja. ik ga ook nog even kijken of ik misschien nog even kan slapen, of anders rusten nu (laatste zal t wel wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Van 0-4 gedommeld en van 4-5:30 was ik echt wel wakker hoorMet een kokhalzend hoestend kind naast je zit je wel rechtop
ok apartquote:[..]
Nee, te weinig, maar als dingen niet bij mijn stijl passen, trek ik ze gewoon niet aan, al staat het geweldig
Wel jammer, want ze hebben een paar dansen die echt wel beter bij HGT passen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had het op tv al gezienzag er leuk uit en ze hoefden het niet zo af te branden maar echt spectaculaire buikdansshow was het niet, wel voor op feesten waar niemand kan buikdansen. dan is het al gauw goed
Nou, dat zal ook wel niet best zijn als je de afgelopen maanden ziet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:04 schreef borisz het volgende:
Jup. We openen op 292,6 punten -2,4%. Daarnaast is het wachten op het Amerikaanse banencijfers om 14.30.
Mens, ik deed in de vérste verte niet wat jij doet, dus dat is niet eens een vergelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 03:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hoeft niet iedere keer zo wanhopig te laten zien dat jij het allemaal veel beter doet en ik te min ben voor je. ik doe waar ik vroeger van heb gedroomd en een passie is; optreden. voor meerdere bedrijven waarvan de skihut het langst en er zat zo'n geschiedenis aan vast dat ik daar mee zat ja. dat jij gestopt bent met dansen hoef je niet op mij af te reageren.
Succes Steer!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen allemaal
Deadline halen en dan alvast beginnen aan een nieuw stukje scriptie. Dan vanavond film en salsa.
/dagboek
5 juli was officieel m'n laatste dagquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Succes Steer!. Hoe lang moet je nu officieel eigenlijk nog?
Ik beleg niet. Maar vind Finance, beurs etc na accounting wel de leukste tak van sport in de economiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
@ borisz: beleg jij? Wij volgens mij niet (Arty misschien, geen idee), maar ik zou er wel eens aan willen beginnen. Er zijn toch van die huisvrouwenbeleggingsclubjes?
Goedemorgen allemaal!
Freedom.
Reageer jij ook op beursnieuws zoals deze gast? Godverdegodver AEXquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik beleg niet. Maar vind Finance na accounting wel de leukste tak van sport in de economie. Ik doe alsof ik er een beetje verstand van heb
, nou ja heb er diverse vakken in gehad dus moet ook doen alsof ik er een beetje verstand van heb
.
tja...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Reageer jij ook op beursnieuws zoals deze gast? Godverdegodver AEX
Volgens mij welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:44 schreef Stereotomy het volgende:
Is beleggen voor de normale mensch niet zoiets als gokken bij het paardrennen
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:44 schreef Stereotomy het volgende:
Is beleggen voor de normale mensch niet zoiets als gokken bij het paardrennen
Daar gaat mijn Jaguarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef borisz het volgende:
Maar goed het punt is dat in Amerika en in Europa geen leiderschap wordt getoond en alles lekker naar de toekomst wordt geschoven. Die boemerang vliegt met dubbele snelheid terug straks.
Paniekzaaien zijn ze goed inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef borisz het volgende:
Maar goed het punt is dat in Amerika en in Europa geen leiderschap wordt getoond en alles lekker naar de toekomst wordt geschoven. Die boemerang vliegt met dubbele snelheid terug straks. en het codewoord is ook ANGST.
[..]
Ja zoiets.![]()
Hopelijk volgetankt, want met deze beurs kan ik de benzine natuurlijk niet betalen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dude wilt vast die van hear wel een avondje uitlenen.
Niet alles is emotie en sentiment. De markt heeft gewoon al meegenomen dat Griekenland hun schulden nooit gaat terugbetalen. Dan kan je beter de helft van de schulden nu kwijtschelden dat Griekenland een serieuze poging krijgt om er bovenop te komen dan lekker te laten modderen met een beetje verlenging van de leningen en een lagere rente.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Paniekzaaien zijn ze goed in. Maar moeite doen om de angst af te nemen bij je bevolking, dat doen ze dan weer niet. Hoe is de link eigenlijk tussen de beurs met de economie van een land? Is die er wel of is de beurs echt puur emotie/sentiment handel?
Corporate Financequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik beleg niet. Maar vind Finance, beurs etc na accounting wel de leukste tak van sport in de economie. Ik doe alsof ik er een beetje verstand van heb
, nou ja heb er diverse vakken in gehad dus moet ook doen alsof ik er een beetje verstand van heb
.
Is het je ook opgevallen ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 07:28 schreef Isabeau het volgende:
AnneX, voor advies over afvallen krijg je hier meer advies & respons. In het slanktopic hebben ze het vooral over leuke kleren kopen en persoonlijke dingetjes (zoals in elke slowchat).
Zullen we het over voetbal hebben?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Wat een moeilijk onderwerp zeg, zo vroeg op de dag
Dat is een beetje te simpel gezegd. Iedereen had al een aantal jaar geleden kunnen zien dat de Grieken nooit de schuld konden af betalen en dat er problemen zouden komen. Daarom was de rente op de staatsleningen ook zo leuk. Je vraagt een risicopremie, dan moet je natuurlijk ook in de waarde van de lening dit risico meenemen. En dat heeft men grotendeels nagelaten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet alles is emotie en sentiment. De markt heeft gewoon al meegenomen dat Griekenland hun schulden nooit gaat terugbetalen. Dan kan je beter de helft van de schulden nu kwijtschelden dat Griekenland een serieuze poging krijgt om er bovenop te komen dan lekker te laten modderen met een beetje verlenging van de leningen en een lagere rente.
Relatie tussen beurs en economie van een land is er wel maar... moet mij daar even meer op inlezen waar ik nu geen tijd voor heb.
een advies... je bedoelt die 'zoek een echte carriere'? dat was een nogal nare opmerking, geen advies. als jij de kinderen zat was dan zeg ik toch ook niet 'laat ze in die speeltuin en loop weg' en wordt vervolgens boos omdat jij niet naar mijn adviezen luistert?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mens, ik deed in de vérste verte niet wat jij doet, dus dat is niet eens een vergelijk.
Ik ben je gezeur gewoon zat, omdat je nooit iets onderneemt tegen de situaties waarin je je bevindt. Steek de hand eens in eigen boezem, in plaats van altijd maar te klagen en alle adviezen in de wind te slaan of te negeren. Zodra iemand ietwat kritisch is, maak jij het persoonlijk. "Ja maar jij hebt wat tegen mij". Volgens mij schiet je daar zelf niets mee op. That's all.![]()
pfoeh jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Wat een moeilijk onderwerp zeg, zo vroeg op de dag
Nah vind ik ook niet zo interessant meer helaasquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal hebben?
Steer Kies maar wat. Mogelijke tegenstanders AZ.
Hannover 96 (GER)
FC Vaslui (ROU)
AC Omonia (CYP)
FC Thun (SUI)
Aalesunds FK (NOR)
FC Zestafoni (GEO)
En de boeren(PSV) hebben keuze uit
CD Nacional (POR)
FC Sion (SUI)
PFC Litex Lovech (BUL)
SV Ried (AUT)
FK Rabotnicki (MKD)
WKS Śląsk Wrocław (POL)
Bezoekjes naar onze ouders staan op het programmaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pfoeh jawat ga je eigenlijk doen dit weekend?
ik ga er nu maar uit; dat in bed hangen is ook niet alles
Pfff. Iets West Europees met uitzondering van Hannover 96 dan maar. Die klinken erg Duits.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Zullen we het over voetbal hebben?
Steer Kies maar wat. Mogelijke tegenstanders AZ.
Hannover 96 (GER)
FC Vaslui (ROU)
AC Omonia (CYP)
FC Thun (SUI)
Aalesunds FK (NOR)
FC Zestafoni (GEO)
AZ heeft ooit tegen Litex Lovech gespeeld en gewonnen. Denk dat PSV makkelijkere tegenstanders heeft dan AZ.quote:En de boeren(PSV) hebben keuze uit
CD Nacional (POR)
FC Sion (SUI)
PFC Litex Lovech (BUL)
SV Ried (AUT)
FK Rabotnicki (MKD)
WKS Śląsk Wrocław (POL)
ja ik zie wat kattenfoto's op facebook voorbij komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bezoekjes naar onze ouders staan op het programmaverder weinig
Ben nu een beetje in huis bezig en verder vooral veel knuffelen met de katten
Jij nog wilde plannen?
Goed dat je inderdaad gewoon gaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik zie wat kattenfoto's op facebook voorbij komen
en lekker... hoeven jullie zeker niet te koken
ik weet nog niet voor vandaag of ik nou wel of niet naar De Lier ga. ws ga ik daar naartoe en doe alsof mn neus bloedt want ik ben geboekt en wil niet een dag van tevoren afgezegd worden, want wil gewoon betaald krijgen. als ik daar andere meiden zie zal ik heel verbaasd doen en dan zien we wel waar het eindigt. ben behoorlijk benieuwd wie er zijn gestuurd.
verder ga ik lekker tennis kijken in Alphen en zondag komt een vriendin naar mn app kijken en gaan we daarna naar de pannenkoekenboerderij(en ik lust geen pannenkoeken haha maar er is gelukkig ook iets anders)
ik weet niet, pannenkoeken en poffertjes hou ik niet van ook al ziet het er zo lekker uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed dat je inderdaad gewoon gaatzo kort van te voren kunnen ze het niet afzeggen
Alleen vandaag eten we mee, morgen bij mijn ouders gaan we pas laat.
Hoe kan je nou geen pannenkoeken lusten?en weet je al wanneer je voor het eerst in je appartement gaat slapen?
denk niet dat jij dat zou doen gezien je ervaringen tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Ben de succesverhalen op de site van de Cambridge consulent van mijn nichtje aan het lezen, moet ik maar niet doen
Straks ga ik nog serieus overwegen om daar ook mee te beginnen
nee, ik zou het niet echt doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk niet dat jij dat zou doen gezien je ervaringen toch
en elk dieet heeft succesverhalen.. Sonja Bakker bv
quote:Gaypride staat voor de deur!
Weet je waarom homo's zo veel van mode weten?
Omdat ze jaren in de kast hebben gezeten...
Ben ook niet echt dol op pannenkoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet niet, pannenkoeken en poffertjes hou ik niet van ook al ziet het er zo lekker uit
denk dat ik het wat melig vind ofzo..
ik ga daar slapen als mijn gordijnen erin hangen. ik word ongeveer over 1,5 week gebeld dat ze klaar zijn denk ik. dan kunnen we ze ophangen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben ook niet echt dol op pannenkoeken. Zal ze wel mee-eten, maar zelf nooit klaarmaken
.
Je waagt het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Ben de succesverhalen op de site van de Cambridge consulent van mijn nichtje aan het lezen, moet ik maar niet doen
Straks ga ik nog serieus overwegen om daar ook mee te beginnen
Dan krijgen we over 1,5 jaar te lezen dat het er dubbel weer aan zitquote:
met stroop gaat nog wel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:14 schreef Vork het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Met kaas en stroop, of de volgende dag, koud als ontbijt
das 2x goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je waagt het niet![]()
Mijn gewicht gaat btw weer gestaag omlaagI
omlaaggaande getalletjes
Behalve als het mijn banksaldo betreft
Hoe komt het dan dat dit niet op de juiste manier wordt aangepakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat is een beetje te simpel gezegd. Iedereen had al een aantal jaar geleden kunnen zien dat de Grieken nooit de schuld konden af betalen en dat er problemen zouden komen. Daarom was de rente op de staatsleningen ook zo leuk. Je vraagt een risicopremie, dan moet je natuurlijk ook in de waarde van de lening dit risico meenemen. En dat heeft men grotendeels nagelaten.
Zie hetzelfde met een BP na die olieramp. Het aandeel kelderde in. Dit terwijl iedereen uit de industrie wist dat het slechts een kwestie van tijd was dat een dergelijk ongeval bij BP zou gebeuren (denk ook aan Texas City refinery). BP maakte een hogere ROI voor de aandeelhouders dan een Shell, een dergelijk hoge ROI komt voort uit een ander risicoprofiel. Dat moet je dan meenemen in je waardebepaling, en niet alleen kijken naar de huidige opbrengst.
Teveel eigenbelang ipv het belang van je volk?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat dit niet op de juiste manier wordt aangepakt?
De verkeerde mensen op de verkeerde plek?
Goed Pee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je waagt het niet![]()
omlaaggaande getalletjes
En zie hier de reden waarom de lol van FoK er voor mij grotendeels af is. Jij, FFT.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
een advies... je bedoelt die 'zoek een echte carriere'? dat was een nogal nare opmerking, geen advies. als jij de kinderen zat was dan zeg ik toch ook niet 'laat ze in die speeltuin en loop weg' en wordt vervolgens boos omdat jij niet naar mijn adviezen luistert?
kritisch is ok maar jij bent dat altijd want geef nou zelf toe; op gewone posts van mij reageer je niet (die schijn je niet te kunnen lezen). en als je mij echt kent dan ga ik heus niet stoppen met dansen, ook al is dat een advies van jou. het zit wel wat ingewikkelder in elkaar dan zomaar bij ieder stom iets direct weg te lopen.
wel grappig dat je eerst blij bent dat je afvalt en daarna blij bent als de weegschaal hoger aangeeftquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed Pee!
Ik woog vanochtend weer 64 kg en zie veel definitie tussen schouderspieren en biceps/triceps. Op naar de 65 kg
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom de lol van FoK er voor mij grotendeels af is. Jij, FFT.
en je komt speciaal even op fok omdat te meldenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom de lol van FoK er voor mij grotendeels af is. Jij, FFT.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klusje klaar - even bijlezen - / Krakke's modequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:14 schreef Vork het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Met kaas en stroop, of de volgende dag, koud als ontbijt
ìk beloof het, zal het niet doenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je waagt het niet![]()
omlaaggaande getalletjes
ik ben echt niet onaardig FC, soms zoals men zegt zelfs 'te lief' maar idd.. je hebt me nog niet gezien. Lein heb ik wel gezien (2x) en vond haar een aardig leuke meid en vraag me af waar deze post dan ineens vandaan komt. ik wijt het maar aan het feit dat ze wel vaker zulke dingen ineens post (over welk onderwerp dan ook).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vind jou erg lief en FFT ken ik niet IRL, dus ik heb neiging om dan sneller jouw post logisch te vinden (sue me, ik ben ook maar een mens)
Maar hier had FFT toch gewoon gelijk?
Inderdaad, FFT kan best eens het heft in eigen handen nemen en misschien wat assertiever zijn en minder slachtoffer-rol, maar Dude geeft haar inderdaad geen adviezen, die geeft stoten onder de gordel vermomd als adviezen...
had ook niet gedacht dat jij daaraan zou beginnen hoorquote:
Sowieso een smerige gewoonte.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet even onthouden de katten niet aan mijn vingers te laten likken als die nog naar vleeswaren ruiken
Want dan bijten ze dus gewoon
Wat? Vleeswaren eten of katten aan je vingers laten likken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sowieso een smerige gewoonte.
Ook als je weet dat ze 5 minuten eerder hun kont gewassen hebben met diezelfde tong/mond?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat? Vleeswaren eten of katten aan je vingers laten likken?
Ze mogen zelfs aan mijn mond likken, I'm such a dirty girl
Ik vind het echt kut wat we hier in Maastricht meer dan 10 EUR voor 10 gemeentelijke afvalzakken moeten betalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Net als dat ik van anderen hier hun afvalposts totaal niet interessant vind.
Maastrichtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut wat we hier in Maastricht meer dan 10 EUR voor 10 gemeentelijke afvalzakken moeten betalen.
mja tis kleaute maar ik gebruik 1 zak per week, dus dan valt t eigenlijk best mee, prop wel alles erinquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut wat we hier in Maastricht meer dan 10 EUR voor 10 gemeentelijke afvalzakken moeten betalen.
Na 23 jaar katten gehad te hebben weet ik dat welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook als je weet dat ze 5 minuten eerder hun kont gewassen hebben met diezelfde tong/mond?
Nou ja, ze zijn hier ook heiligquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na 23 jaar katten gehad te hebben weet ik dat wel
Liever dat dan wat ik heb, een flink vast bedrag plus een bedrag per vuilniszak, zodat het vrijwel niets brengt om minder afval te produceren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn hier ook heilig. Maar het is inderdaad niet het meest frisse wat ze doen
.
Ach ja, door het hele huis lopen na de kattenbak is ook niet fris
Ik zit te wachten op het moment dat ze hier in Amersfoort gaan registreren per zak. Ik moet de container al open doen met een pas. Dus de registratie lijkt een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Liever dat dan wat ik heb, een flink vast bedrag plus een bedrag per vuilniszak, zodat het vrijwel niets brengt om minder afval te produceren.
Oeh, was dat vandaag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
Wat een gekat weer over-en-weer.
Iedereen gelijktijdig ongesteld?![]()
Lein, mocht je nog mee-lezen: succes met de solli vandaag!
in een patroon...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:14 schreef AnneX het volgende:
Hé wow, wordt het fel inenen...
Ofschoon ik het deels eens ben met Dude : FFT zit in een patroon en lijkt zélf nix eraan te veranderen.
Ms. dat de gordijnen at last verandering zullen brengen.
Volgende klus ...
dankjewel Memo. heeft je broer al iets op facebook geschreven bij je? of heb je nog op een andere manier contact gehad misschien?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben het wellicht ook niet met fft eens en hoe zij dingen aanpakt maar ze is volwassen dus het interesseert me verder niet en als ik die posts over skihut niet interessant vind, lees ik erover heen. Net als dat ik van anderen hier hun afvalposts totaal niet interessant vind. Maar iemand persoonlijk sneren dat jij de reden bent dat diegene niet meer op fok post, zegt meer over diegene, lees gewoon over de posts van mensne heen die je niet interessant genoeg vind/
nee verder niet maar goed het is ietsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewel Memo. heeft je broer al iets op facebook geschreven bij je? of heb je nog op een andere manier contact gehad misschien?
je raakt er denk een soort ook aan gewend. alhoewel mensen zonder huisdieren het echt vies vinden. als ik een hond iemands gezicht zie likken en diegene laat dat toe denk ik ieeeeellllllquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaadach ze zijn geweldig
Ik vind de kinderen op mijn werk een stuk viezer
succes Lein, ik duim nog steeds voor je dat je de baan krijgtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
Wat een gekat weer over-en-weer.
Iedereen gelijktijdig ongesteld?![]()
Lein, mocht je nog mee-lezen: succes met de solli vandaag!
nee ik zei ook énquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:27 schreef freecell het volgende:
FFT: assertief en lomp is niet persé hetzelfde natuurlijk
Tussen de klusjes door: bedacht ik mij zojuist dat velen van ons in een "patroon" leven slash zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in een patroon......
dat op mezelf gaan brengt geen verandering. en sorry dat ik niet zo assertief en lomp uit de hoek kan komen als sommigen van jullie.
Plus prima schrijfstijl en grammatica.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tussen de klusjes door: bedacht ik mij zojuist dat velen van ons in een "patroon" leven slash zitten.
Soms maakt de buitenwereld dat duidelijk en is er nog iets aan te veranderen...
Overigens vind ik het erg grappig om te lezen hoe jij juist als je in de "hoek "wordt gezet assertief en to the point kunt reageren.
En dan denk ik : verdomd het zit erin en het komt er nog wel eens uit.
Leuk! In de sportschool denk ik bij het optillen van gewichten op de vloer altijd wat tegen mij gezegd is: je rug is een glijbaan!quote:Oh en Steer : gewoon werken ook nog, al is het minimaal in de vakantieperiode.
zie je, ik kan het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tussen de klusjes door: bedacht ik mij zojuist dat velen van ons in een "patroon" leven slash zitten.
Soms maakt de buitenwereld dat duidelijk en is er nog iets aan te veranderen...
Overigens vind ik het erg grappig om te lezen hoe jij juist als je in de "hoek "wordt gezet assertief en to the point kunt reageren.
En dan denk ik : verdomd het zit erin en het komt er nog wel eens uit.
Dus ga ik weer klussen ipv andere dingen.
HH patroon![]()
Oh en Steer : gewoon werken ook nog, al is het minimaal in de vakantieperiode.
Men kijkt niet verder dan een paar seconden verder. en het zijn mensen zonder enig verstand van de industrie waarin ze beleggen. Plus nog heel veel andere redenen. Luister Kees de Kort en lees Fooled by Randomnessquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat dit niet op de juiste manier wordt aangepakt?
De verkeerde mensen op de verkeerde plek?
huh? hahaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plus prima schrijfstijl en grammatica.
en wat houdt dat precies in?quote:[..]
Leuk! In de sportschool denk ik bij het optillen van gewichten op de vloer altijd wat tegen mij gezegd is: je rug is een glijbaan!
Nou dat, en de vuilniszakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef AnneX het volgende:
Betaal je alleen voor de vuilniszakken ?
Wat dacht je van 66 euro per maand om in deze polder te wonen.
dankjewel, lief van jequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
FFT, je hoeft je niet te verdedigen of te verantwoorden.
Je weet intussen zelf prima hoe je in elkaar zit en gaat daar ook steeds beter mee om.
En ja, je bent ook steeds volwassener aan het worden.![]()
quote:En dansen kan je toch niet, dus kap daar nou maar mee en geef de 10 jaar jongere meisjes nou eens een kans.
wat vreemd dat bij jou het quoten niet wil lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:43 schreef AnneX het volgende:
Leuk! In de sportschool denk ik bij het optillen van gewichten op de vloer altijd wat tegen mij gezegd is: je rug is een glijbaan!
en omdat kwooten weer traag etc. loopt.
Dat is dus niet alleen in de sportschool.
Zover de symboliek.![]()
Schrijven jij ! en data analyseren.
oooh zo.... lukt dat? kun je ver naar beneden met je rug? je handen op de grond zetten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rechte rug ipv bolle rug houden bij het bukken.
Nope, maar zijn trends wel. daarom ook macro-econoom.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
D-H : nou heeft Kees de Kort het ook niet altijd even duidelijk met zijn comment achteraf.
We kopen en betalen onze eigen vuilniszakken die vervolgens in een container van ons gaan en daarvoor mogen wij in Bloemendaal per 240-liter restafvalcontainer ¤ 298,64 per jaar betalen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:45 schreef AnneX het volgende:
Betaal je alleen voor de vuilniszakken ?
Wat dacht je van 66 euro per maand om in deze polder te wonen.
Dan heb je je rug altijd bolquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oooh zo.... lukt dat? kun je ver naar beneden met je rug? je handen op de grond zetten?
Dat lukt me niet bewust.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef AnneX het volgende:
Rechte rug ipv bolle rug houden bij het bukken.
En...en...en... hoe doe je dat : door de lage buikspieren aan te spannen als "in
ritssluiting" .
ooh ja en dan recht naar voren toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan heb je je rug altijd bol
Zelfs ik
Nee, door je knieën gaan ipv je rug buigen
ooh dat is tof! ze zitten er al ff he..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:59 schreef golfer het volgende:
Ah, wat lief: een ansichtkaart van LieLie en vriend uit Sicilië.
quote:
Einde van een tijdperk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:17 schreef FutureFairytale het volgende:
agent belde; heeft net zo'n ruzie gehad met die ene eigenaar dat we de hele tour kwijt zijn. ze ging uit haar dak toen hij zei dat hij nog nooit zulke klotedanseressen had gezien dus Golfer, je hebt gelijk
nou dat was het dan.
Ik zou niet gaan. Je pijnigt jezelf alleen maar met kijken gaan.quote:nu twijfel ik of ik vnv even ga kijken wat voor niveau er staat.
ik durf het niet te zeggen maar kan wel janken. 7 jaar skihut zo boem weg ineens. probeer het nu een beetje te laten bezinken. aan de ene kant vind ik het jammer dat agent zo uit haar dak ging omdat de vervanging voor alleen vnv zou gelden, aan de andere kant geef ik haar groot gelijk. zo'n ongelooflijke kwal die van die dingen zegt, daar wil je ook niks meer mee.quote:
sowieso zie ik het in Langeraar. nou ja.... ik kan vnv wel koken nu ik niet hoef te dansenquote:[..]
Ik zou niet gaan. Je pijnigt jezelf alleen maar met kijken gaan.
hopelijk slaap je vannacht weer wat bij! paracetamolletje genomen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is een tamelijk serieus probleem als je helemaal niet kan hollen.
AnneX: ik ben niet te genieten en heb koppijn, verder gaat het wel.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:34 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat rondje winkels, apotheek en bieb doen.
Nee, gewoon Quasimodoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef AnneX het volgende:
Heb een bolle rug, geen holle
Als in kyfotische onderrug ?
= short voor schrijven jij.
Zo noem je je fokking stadion toch nietquote:The team plays its home matches at the 7,680 capacity Keine-Sorgen Arena.
Je draagt veel op je schouders.../psychosomatisch-wise...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, gewoon Quasimodo
Althans, dat idee heb ik altijd. Het vrouwtje zei dat het enorm meeviel. Maar in m'n nakie loop ik altijd rechtop. Of zou het toch psychosomatisch zijn?
voortaan maar naakt lopen dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, gewoon Quasimodo
Althans, dat idee heb ik altijd. Het vrouwtje zei dat het enorm meeviel. Maar in m'n nakie loop ik altijd rechtop. Of zou het toch psychosomatisch zijn?
quote:Ik draai vanavond op een Afrikaans thema feest.
Er is geen eten en het drinken staat 6 km verderop.
Gewoon lekker een filmpje op je recorder bekijken? Of moet je persé uitgaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
straks gaan zusje en ik ook naar nichtje toe en blijven daar vnv eten samen met zwager. daarna kijk ik wel waar ik 's avonds naartoe ga.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
dacht ik post te hebben is het van de vorige bewoner tijdschrift hockey.nl
Hear hear. Ik doe niet anders afgelopen week. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
FFT, gewoon eens rustig avondje thuis?
Ik ook die volgordequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hear hear. Ik doe niet anders afgelopen week. HeerlijkHoewel.... vanavond Super 8 kijken in Pathe en morgen Green Lantern
Gezelligquote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Moet iemand al de hele dag bellen. Wilde ik ff gezegd hebben![]()
Romantischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GezelligDan gaan we virtueel samen naar de bios
Neequote:
Heb jij ook een PUC trouwens?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeWel gezellig
Zullen we een chat op de iPhone opzetten, Steer? Dan kunnen we een soort van ouwehoeren voor de film begint. Schijnt iedereen te doen tegenwoordig. Ook tijdens de film btw
Ook een optie natuurlijk (en geeneens onterecht maar dat om andere redenen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
Die italianen zijn ook goed bezigZe worden mogelijk in status verlaagd dus wat doen ze......ze vallen de kredietbeoordelaars maar binnen
http://www.nu.nl/economie(...)ij-moodys-en-sp.html
Yupquote:
Ahh leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVia ING Rentepunten. Voor 4 maanden that is. En omdat ik zag dat er alweer een paar toffe films aankomen volgend jaar heb ik nog zo'n voucher besteld
Dus volgend jaar nog een keertje
Ik vind het wel onterecht! Ze maken er zelf een zooitje van en proberen dat af te wimpelen op een aantal bedrijven. Of althans....die suggestie wekken ze nu!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ook een optie natuurlijk (en geeneens onterecht maar dat om andere redenen)
Yupquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh leuken ja er komen nu wel weer meer leuke films in de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |