1-1 (3-1 voor AZ bij elkaar dus)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
Steersel wat gaan de klappers doen in het Oosten?
Of in NL
Steer wat gaat AZ doen in de Europa League vanavond?
We kijken het rechtstreeks want ik na BBC2 maar niet op de DVD-recorder vinden en programmeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Zo Rick Stein staat geprogrammeerd voor vanavond.
Ja, helaas alweer de laatste aflevering.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Laatste aflevering alweer van rick stein in spanje?
Wat ga je trainen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
moet trainen, geen tv dus. Hopelijk houden we het een beetje droog
Afgezakte onderbroekengeur?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etat Libre d'Orange - Fat Electrician![]()
Beste parfumnaam ooit
Gek genoeg niet, een normale vetiver/vanille geur. Etat Libre staat voornamelijk bekend om een andere geur:quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het ruikt meer als een mengeling van bloed, kots en melk. Ik moest kokhalzen iig. Maar ben van plan het nog wel een keer te gaan dragen.Buitenshuis
Ik had idd wajang margarine in mijn hoofd, mijn 2e natuur is al lactosevrij voor golfer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga jij je eens heel erg schamen!
Margarine is net zo vet als roomboter, maar bevat kunstmatig geharde vetten en is daarmee veel ongezonder. Bovendien is boter lekkerder.
Kan ze meteen vergelijken met the real deal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan kom je een lekker wijf tegenis het meteen klaar als je meurt als de pest
En uien erbij, da's HEERLIJK mals. Zo maakt m'n moeder ze.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:54 schreef Anne het volgende:
Ik ga zometeen schouderkarbonade klaar maken, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Mijn gedachte:
Croma in de pan, het vuur hoog en dichtschroeien/bruin bakken.
Daarna (kokend) water erbij, deksel op de pan en een uurtje laten sudderen.
Goed idee, op die manier?
Ik wil hem eigenlijk graag mals hebben van binnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou de schouderkarbonade lekker knapperig houden dus uit de pan en dan jus maken
Ja, de medicatie slaat goed aan. De afgelopen nacht weer eens kunnen slapen, slechts 1 keer wakker geworden met een hoestbui. Nog geen labresultaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had idd wajang margarine in mijn hoofd, mijn 2e natuur is al lactosevrij voor golfer.
Gaat het al wat beter met je?
Kwart ringenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk graag mals hebben van binnen. Zodat ie ook zo van het bot afvalt
.
En Stereotomy, ui, gewoon gesneden? ringen? hele uien?
Ze zijn trouwens al wel gemarineerd..
Het gaat dan vooral om hoeveel je ervan eet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwart ringenEn idd gemarineerd met bijv. een zakje silvo of huismerk, reeds erg lekker.
Met zulke karbonades ben ik opgegroeid. Mijn ouders hielden ook niet van kipfilet, m'n moeder schraapte altijd het vlees van poten en kipkarbonades af. Daarom ook altijd schouderskarbonade en nooit haas- of ribkarbonade, laatste zijn wat magerder.
Wel als gevolg pa = driedubbele bypass en ik overgewicht grootste gedeelte van m'n leven, maar 't was wel lekker eten.
Ja en nee, als je je kinderen calorierijk voedsel aanleert, wordt het voor hen later moeilijker om caloriearm voedsel te waarderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat dan vooral om hoeveel je ervan eet.
Van gewoon matig, goed en gevarieerd eten wordt je niet dik, dat wordt je door snoepen, frisdrank, snacken en te weinig bewegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en nee, als je je kinderen calorierijk voedsel aanleert, wordt het voor hen later moeilijker om caloriearm voedsel te waarderen.
Ken genoeg mensen die goed en gevarieerd eten, en daar kun je prima dik van worden. Hangt ervan af hoe goed je interne hongermeter is afgesteld, bij sommigen (zoals bij mij) staan die veel te hoog afgesteld ten opzichte van de energie die ik nodig heb.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van gewoon matig, goed en gevarieerd eten wordt je niet dik, dat wordt je door snoepen, frisdrank, snacken en te weinig bewegen.
je bent echt gek hequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het ruikt meer als een mengeling van bloed, kots en melk. Ik moest kokhalzen iig. Maar ben van plan het nog wel een keer te gaan dragen.Buitenshuis
aaah ik lees soms wel ergere dingen dan datquote:
Ja, in de binnenlanden waar ze nog van die veenhopen hebben en in plaggenhutten leven heb je meer last van muggen en ander steekspul dan aan de kust met het altijd frisse zeewindje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word hier gewoon compleet lek gestoken
ben ik blij dat ik in Duitsland woon. daar hebben we gebouwen van steen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, in de binnenlanden waar ze nog van die veenhopen hebben en in plaggenhutten leven heb je meer last van muggen en ander steekspul dan aan de kust met het altijd frisse zeewindje.
Was er al een beetje bang voor na het bekijken van de site en het consept en de ervaringen van FFT.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:47 schreef borisz het volgende:
Nou. Ehh *Burp* dan maar. Viel een beetje tegen.. Voortaan maar weer Sumo of Shabu Shabu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |