1-1 (3-1 voor AZ bij elkaar dus)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef borisz het volgende:
Steersel wat gaan de klappers doen in het Oosten?
Of in NL
Steer wat gaat AZ doen in de Europa League vanavond?
We kijken het rechtstreeks want ik na BBC2 maar niet op de DVD-recorder vinden en programmeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef borisz het volgende:
Zo Rick Stein staat geprogrammeerd voor vanavond.
Ja, helaas alweer de laatste aflevering.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Laatste aflevering alweer van rick stein in spanje?
Wat ga je trainen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
moet trainen, geen tv dus. Hopelijk houden we het een beetje droog
Afgezakte onderbroekengeur?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etat Libre d'Orange - Fat Electrician![]()
Beste parfumnaam ooit
Gek genoeg niet, een normale vetiver/vanille geur. Etat Libre staat voornamelijk bekend om een andere geur:quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, het ruikt meer als een mengeling van bloed, kots en melk. Ik moest kokhalzen iig. Maar ben van plan het nog wel een keer te gaan dragen.Buitenshuis
Ik had idd wajang margarine in mijn hoofd, mijn 2e natuur is al lactosevrij voor golfer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga jij je eens heel erg schamen!
Margarine is net zo vet als roomboter, maar bevat kunstmatig geharde vetten en is daarmee veel ongezonder. Bovendien is boter lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |