quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, Dit! Dit wordt een prachtvraag! Echt waar! Hij komt er zo aan, maar tjongejonge, wat wordt het een schoonheid. Zo een waar we nog lang over napraten, waar elke meet op teruggekomen wordt (weet je nog, toen Sam die vraag stelde?)
Waar Sam later zijn kleinkinderen over vertelt, met een zweempje vochtigheid in zijn ooghoeken.
Die vraag, komt er nu aan!
Ok, iets minder koffie voor jou voortaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, Dit! Dit wordt een prachtvraag! Echt waar! Hij komt er zo aan, maar tjongejonge, wat wordt het een schoonheid. Zo een waar we nog lang over napraten, waar elke meet op teruggekomen wordt (weet je nog, toen Sam die vraag stelde?)
Waar Sam later zijn kleinkinderen over vertelt, met een zweempje vochtigheid in zijn ooghoeken.
Die vraag, komt er nu aan!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, iets minder koffie voor jou voortaan
Dat zijn ze ALLEMAAL!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb enige moeite om eruit te halen welke film dat is dragon
Damn, die wilde ik ook doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef DragonFodder het volgende:
En Hop
Kwantiteit boven kwaliteit
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef DragonFodder het volgende:
En Hop
Kwantiteit boven kwaliteit
[ afbeelding ]
^Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef picodealion het volgende:
Oh moest het een specifiek moment zijn? Dit is voor mij zo'n beetje de samenvatting van alle Michael Bay films.
Tja ik vroeg wel om een moment uit een Bay filmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef picodealion het volgende:
Oh moest het een specifiek moment zijn? Dit is voor mij zo'n beetje de samenvatting van alle Michael Bay films.
Pearl Harborquote:
Nice!quote:
Idd, dat had ik met opzet niet gedaan. Normaal zet ik overal teksten bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef Gillingham het volgende:
Scheids, men gebruikt het alfabet!
Verder wel de mooiste overigens.
Maak maar een top 3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik stik hier zowat in mijn cola![]()
Nou even kijken aan wie ik het punt moet geven, vind het nu al moeilijk
Ik vind Spanje er ook niet al te jofel uitzien. Beetje een softenon-landje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Madagascar en Saudie-Arabië vergeten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeldquote:
Ook dat nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Dopekoe het volgende:
Ook nieuw zeeland is bij jou verdwenen
Het is nacht op aarde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Sorry, meneer Bay.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardig
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeld
... Starscream aanzien voor een KKK lidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Niet het SC, want daar zit ik nu in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
FMT - Slowchat #38 - Naast mooie films nu ook mooie boeken!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zitten
Lol!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.
Jouw paint is wel een stuk beter dan de mijne hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef Asap het volgende:
[..]
... Starscream aanzien voor een KKK lid
Nog een stukje Groenland, stukje Australië en de Noord- en Zuidpool.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zitten
Ik wist het! De Aarde een bol... Bah! Leugens!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog een stukje Groenland, stukje Australië en de Noord- en Zuidpool.
En wat nou globe? Pannenkoek zul je bedoelen.
Oh je bedoelt dat je vindt dat we hier teveel kletsen? Zeg dat dan gewoon, in plaats van met retorische vragen je punt te proberen te makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet het SC, want daar zit ik nu in.
Wat is het punt dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat je vindt dat we hier teveel kletsen? Zeg dat dan gewoon, in plaats van met retorische vragen je punt te proberen te maken.
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skullquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.![]()
[ afbeelding ]
Requiem for a Dream iig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skull
Oeh, The Smurfs, dat is een goeie. Maar nee...het is Cookie Monster.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skull
Toch Indiana Jones.quote:
Alleen als alle landen erop staan.quote:
Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, The Smurfs, dat is een goeie. Maar nee...het is Cookie Monster.
Koelkast....koekjes...snap je 'm? Nee, ik ook niet.
Cookie Monsterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is er iemand die het wel snapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?
Hehe, die monolith is strak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef Gillingham het volgende:
2001: Planet of the Odyssey
[ afbeelding ]
Was dat de opdracht dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
We zijn hartstikke serieus aan het painten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
persiflage is satire !quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie: had misschien wel gewonnen als Koekiemonster een eigen film had gehad
En het is niet eens een short.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Haha, ik vond het al zo leuk toen ik dacht dat het een Jack-in-a-Box was. (Ja, ik verwar Jack Nicholson met Nicholas Cagequote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kevin Spacey, Jack Lemmon
en Alec Baldwin
in ....?
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
Ja dus toch Pacino.![]()
Ik weet welke film denk ik maar ik kan er niet op komen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Verder ken ik alleen Johnny Deppuit Scissorhands.
Maar natuurlijk. De andere acteurs die ik zocht waren Alan Arkin en Jonathan Pryce.quote:
Trivia van welke filmquote:During the entire scene inside the toy shop, Olivia never utters a single word, staying true toearlier line, "And not a word out of you. Is that clear?"
quote:realized a life-long dream with this film. He had always wanted to be the voice of a character in a
film.
quote:The clock tower scene is the first major use of computer animation (the clock's gears) in a feature-length animated film. The same scene was also the first time traditionally animated characters were put inside a computer-generated background.
quote:The box that Olivia sits down on to cry is "Gaston's Liver Pills", a reference to the father of one of the artists.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef DragonFodder het volgende:
De speurneuzen? Ken de engelse titel niet zogauw
Ja dat was goed geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
O! The great mouse detective? Of zoiets?
Da's rap!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik kan deze specifiek frame niet plaatsen, maar gezien de beeldkwaliteit toch een poging op Tarkovsky's Stalker.
quote:
D'oh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoeft ie RS's naam niet eens te noemen
quote:
Ik ook niet...quote:
Stand Augustus 2011:quote:
Hij is wel redelijk alleen en verder vooral wat gekkiesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
die the last man on earth die niet zo heet?
Je hebt de goede in gedachtequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kan er even niet op de titel komen van degene die ik bedoel. Is met Heston...
Nee het is zo'n I Am Legend verfilming.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:27 schreef Gillingham het volgende:
Charlton Heston?
Planet of the Apes? (natuurlijk kent Sam die wel)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah ik wist dat het me altijd aan een game deed dneken.
The Omega Man
Wie zoek ikquote:Alfred Hitchcock was reputed to have said that one ofnicknames was "The Walking Overcoat." This moniker was given to
because he used to rehearse in a floor-length overcoat, no matter what the season of the year was.
quote:His performance as Hans Beckert inwas ranked at #94 on Premiere Magazine's list of 100 Greatest Film Performances of All Time (April, 2006 issue).
quote:In the early 1990s, his famous accent was parodied yet again in the cartoon show "Mega Man" (1994) as the robot henchman Cutman (possibly a wordplay on Sydney Greenstreet's Gutman in.
Ik heb pas 2 klassiekers gezien héquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat hij nog niet geraden is valt me veel meer tegen
Hele goede filmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 klassiekers gezien hé
Straks One Flew Over the Cuckoo's Nest
quote:According to Vincent Price, when he andwent to view Bela Lugosi's body during Bela's funeral,
, upon seeing Lugosi dressed in his famous Dracula cape, quipped, "Do you think we should drive a stake through his heart just in case?"
quote:His image fromwas unwittingly used on the German poster for the anti-semitic propaganda film, Der ewige Jude (1940), as an example of a typical Jew.
Volgens mij ook niet....quote:
Ik wilde het al bijna opgevenquote:
Net zo snel als mijn vraag zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
Deze moet ook snel te doen zijn:
Da's 2. Nog 1 te gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef picodealion het volgende:
Nosferatu: Eine Symphonie des Grauens
ik niet. als het dat is wat ik zeg, dan kom ik niet meer op de naamquote:
Ook niet.quote:
Klinkt als Babel.quote:
Haha, nee joh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
hij is vernoemd naar the Beatles (hij zou zo in de band kunnen zitten..)
Beetje wel.quote:
Ik heb 'm zelf ook niet gezien. Niks van deze regisseur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb geen idee. Volgens mij kijken wij hele andere films
quote:
quote:he was named Atom to mark the completion of Egypt's first nuclear reactor
Knockin on heaven's door!quote:
Je bedoelt Hugo Weaving ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:53 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch die politieagent uit The Matrix?
Eerste plaatjequote:
De weggever dan maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Film heeft bijna de exact zelfde titel als een bekende Nederlandse film.
One down, one to go.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:15 schreef DragonFodder het volgende:
Zie ik Paul Reiser, Mickey Rourke en Kevin Bacon?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:23 schreef Gillingham het volgende:
De regisseur heeft o.a. nog een twee films gedaan met Hoffman en DeNiro, een andere hele bekende film met één van die beide mannen in de hoofdrol en een Vietnamfilm.
Dat is één.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:37 schreef DragonFodder het volgende:
Kan alleen Sleeprs bedenken, maar daar weet ik de regisseur net zomin van.
Dat is twee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:38 schreef DragonFodder het volgende:
Oh, nieuwe plaatjes. Middelste: bandits?![]()
Goed beredeneerd. Ik zocht de titel Diner van Barry Levinson.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:40 schreef DragonFodder het volgende:
Eerste plaatje: rain man? Want bekende film waar dan ook hoffman inzit.
Nee, de vader van Mira.quote:
Zo'n initialenvraag is toch niet zeker te weten als nog niks geraden is?quote:
Idd, maar ik dacht dat met deNiro de stukjes wel op hun plek zouden vallen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:02 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo'n initialenvraag is toch niet zeker te weten als nog niks geraden is?
Hoewel Robert de Niro vrij obvious is...
Bien sûr!quote:
Komop koe, die ken je ook wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:46 schreef Dopekoe het volgende:
Get smart met Steve Carell, Dwayne Johnson en Bill Murrey en nog een vrouw wiens naam ik niet onthouden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |