Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, The Smurfs, dat is een goeie. Maar nee...het is Cookie Monster.
Koelkast....koekjes...snap je 'm? Nee, ik ook niet.
Cookie Monsterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is er iemand die het wel snapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?
Hehe, die monolith is strak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef Gillingham het volgende:
2001: Planet of the Odyssey
[ afbeelding ]
Was dat de opdracht dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
We zijn hartstikke serieus aan het painten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
persiflage is satire !quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie: had misschien wel gewonnen als Koekiemonster een eigen film had gehad
En het is niet eens een short.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Haha, ik vond het al zo leuk toen ik dacht dat het een Jack-in-a-Box was. (Ja, ik verwar Jack Nicholson met Nicholas Cagequote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kevin Spacey, Jack Lemmon
en Alec Baldwin
in ....?
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
Ja dus toch Pacino.![]()
Ik weet welke film denk ik maar ik kan er niet op komen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Verder ken ik alleen Johnny Deppuit Scissorhands.
Maar natuurlijk. De andere acteurs die ik zocht waren Alan Arkin en Jonathan Pryce.quote:
Trivia van welke filmquote:During the entire scene inside the toy shop, Olivia never utters a single word, staying true toearlier line, "And not a word out of you. Is that clear?"
quote:realized a life-long dream with this film. He had always wanted to be the voice of a character in a
film.
quote:The clock tower scene is the first major use of computer animation (the clock's gears) in a feature-length animated film. The same scene was also the first time traditionally animated characters were put inside a computer-generated background.
quote:The box that Olivia sits down on to cry is "Gaston's Liver Pills", a reference to the father of one of the artists.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:39 schreef DragonFodder het volgende:
De speurneuzen? Ken de engelse titel niet zogauw
Ja dat was goed geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:43 schreef DragonFodder het volgende:
O! The great mouse detective? Of zoiets?
Da's rap!quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik kan deze specifiek frame niet plaatsen, maar gezien de beeldkwaliteit toch een poging op Tarkovsky's Stalker.
quote:
D'oh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hoeft ie RS's naam niet eens te noemen
quote:
Ik ook niet...quote:
Stand Augustus 2011:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |