quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, Dit! Dit wordt een prachtvraag! Echt waar! Hij komt er zo aan, maar tjongejonge, wat wordt het een schoonheid. Zo een waar we nog lang over napraten, waar elke meet op teruggekomen wordt (weet je nog, toen Sam die vraag stelde?)
Waar Sam later zijn kleinkinderen over vertelt, met een zweempje vochtigheid in zijn ooghoeken.
Die vraag, komt er nu aan!
Ok, iets minder koffie voor jou voortaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, Dit! Dit wordt een prachtvraag! Echt waar! Hij komt er zo aan, maar tjongejonge, wat wordt het een schoonheid. Zo een waar we nog lang over napraten, waar elke meet op teruggekomen wordt (weet je nog, toen Sam die vraag stelde?)
Waar Sam later zijn kleinkinderen over vertelt, met een zweempje vochtigheid in zijn ooghoeken.
Die vraag, komt er nu aan!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, iets minder koffie voor jou voortaan
Dat zijn ze ALLEMAAL!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb enige moeite om eruit te halen welke film dat is dragon
Damn, die wilde ik ook doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef DragonFodder het volgende:
En Hop
Kwantiteit boven kwaliteit
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:55 schreef DragonFodder het volgende:
En Hop
Kwantiteit boven kwaliteit
[ afbeelding ]
^Dit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef picodealion het volgende:
Oh moest het een specifiek moment zijn? Dit is voor mij zo'n beetje de samenvatting van alle Michael Bay films.
Tja ik vroeg wel om een moment uit een Bay filmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:00 schreef picodealion het volgende:
Oh moest het een specifiek moment zijn? Dit is voor mij zo'n beetje de samenvatting van alle Michael Bay films.
Pearl Harborquote:
Nice!quote:
Idd, dat had ik met opzet niet gedaan. Normaal zet ik overal teksten bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef Gillingham het volgende:
Scheids, men gebruikt het alfabet!
Verder wel de mooiste overigens.
Maak maar een top 3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik stik hier zowat in mijn cola![]()
Nou even kijken aan wie ik het punt moet geven, vind het nu al moeilijk
Ik vind Spanje er ook niet al te jofel uitzien. Beetje een softenon-landje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Madagascar en Saudie-Arabië vergeten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeldquote:
Ook dat nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Dopekoe het volgende:
Ook nieuw zeeland is bij jou verdwenen
Het is nacht op aarde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Sorry, meneer Bay.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardig
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeld
... Starscream aanzien voor een KKK lidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Niet het SC, want daar zit ik nu in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
FMT - Slowchat #38 - Naast mooie films nu ook mooie boeken!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zitten
Lol!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.
Jouw paint is wel een stuk beter dan de mijne hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef Asap het volgende:
[..]
... Starscream aanzien voor een KKK lid
Nog een stukje Groenland, stukje Australië en de Noord- en Zuidpool.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ben sowieso erg benieuwd wat er volgens jou op het niet-zichtbare deel van de globe moet zitten
Ik wist het! De Aarde een bol... Bah! Leugens!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog een stukje Groenland, stukje Australië en de Noord- en Zuidpool.
En wat nou globe? Pannenkoek zul je bedoelen.
Oh je bedoelt dat je vindt dat we hier teveel kletsen? Zeg dat dan gewoon, in plaats van met retorische vragen je punt te proberen te makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet het SC, want daar zit ik nu in.
Wat is het punt dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat je vindt dat we hier teveel kletsen? Zeg dat dan gewoon, in plaats van met retorische vragen je punt te proberen te maken.
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skullquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.![]()
[ afbeelding ]
Requiem for a Dream iig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skull
Oeh, The Smurfs, dat is een goeie. Maar nee...het is Cookie Monster.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Smurfs & Indiana Jones & The Kingdom of the Crystal Skull
Toch Indiana Jones.quote:
Alleen als alle landen erop staan.quote:
Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, The Smurfs, dat is een goeie. Maar nee...het is Cookie Monster.
Koelkast....koekjes...snap je 'm? Nee, ik ook niet.
Cookie Monsterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is er iemand die het wel snapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cookie monster had zijn koekjes op de verkeerde plek teruggezet en is nu boos dat indy ze opeet, dus blaast hij de koelkast op ?
Hehe, die monolith is strak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:04 schreef Gillingham het volgende:
2001: Planet of the Odyssey
[ afbeelding ]
Was dat de opdracht dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
We zijn hartstikke serieus aan het painten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Baszh het volgende:
Ik moet nu wel bijna vandoor, die van gill is goed gevonden maar vind hem niet echt grappig
persiflage is satire !quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:15 schreef DragonFodder het volgende:
Wyccie: had misschien wel gewonnen als Koekiemonster een eigen film had gehad
En het is niet eens een short.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:13 schreef wyccie het volgende:
En ik heb achteraf pas opgezocht of er wel een film was. (Sesame Street: C is for Cookie Monster, 2010)
Haha, ik vond het al zo leuk toen ik dacht dat het een Jack-in-a-Box was. (Ja, ik verwar Jack Nicholson met Nicholas Cagequote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
Kevin Spacey, Jack Lemmon
en Alec Baldwin
in ....?
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:
- Een acteur uit The Departed en Pearl Harborquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef picodealion het volgende:
Ja dus toch Pacino.![]()
Ik weet welke film denk ik maar ik kan er niet op komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |