Nice!quote:
Idd, dat had ik met opzet niet gedaan. Normaal zet ik overal teksten bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef Gillingham het volgende:
Scheids, men gebruikt het alfabet!
Verder wel de mooiste overigens.
Maak maar een top 3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik stik hier zowat in mijn cola![]()
Nou even kijken aan wie ik het punt moet geven, vind het nu al moeilijk
Ik vind Spanje er ook niet al te jofel uitzien. Beetje een softenon-landje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ben Madagascar en Saudie-Arabië vergeten.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef wyccie het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeldquote:
Ook dat nog.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Dopekoe het volgende:
Ook nieuw zeeland is bij jou verdwenen
Het is nacht op aarde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:10 schreef Gillingham het volgende:
En wat de wateren betreft heb je enkel de Zwarte Zee afgebeeld.
Sorry, meneer Bay.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
Al met al wel een beetje slordig Wyccie! De rest van de paints zijn veel accurater. Net als de films van Bay: totaal geloofwaardig
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Wel geniaal dat je StarScream ook hebt afgebeeld
... Starscream aanzien voor een KKK lidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een brandend lid van de Ku Klux Klan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |