abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 10:42:18 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100306413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Om de 'tering naar de nering te zetten' zijn we net terug van de camping aan de Costa Brava. Normaal gesproken gaan we altijd naar een appartement. We hebben dus wel degelijk wat ingeleverd hoor.
:D :D wat een redenering. Ik snap wel dat jij in de problemen komt met deze gedachtengang :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 10:42:43 #52
16180 crew  CoolGuy
pi_100306423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:21 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Welke starter kan een huis kopen zonder tophypotheek?

En is aflossen wel zo'n goed idee?
Je schuld is toch minder waard dan 10, 20 of 30 jaar geleden?
Ik kon dat en heb dat dus ook gedaan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:43:30 #53
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100306436
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die hoofdprijs betalen zullen we wel houden in de druk bevolkte gebieden in NL met het strikte ruimtelijke ordenings beleid. Maar voor wat minder kun je wel in groningen of zuidlimburg gaan wonen. Alleen je werk zit dan wat verderop. :D
Wat dat betreft wordt het hoog tijd om alle sociale huurwoningen op te doeken in de gebieden waar wel veel werkgelegenheid is. Het is belachelijk dat steuntrekkers gesubsidieerd in hartje Amsterdam wonen, terwijl de werkenden elke dag in de file staan om daar te komen. Bijstand? Prima, maar dan in Groningen!
censuur :O
pi_100306505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat dat betreft wordt het hoog tijd om alle sociale huurwoningen op te doeken in de gebieden waar wel veel werkgelegenheid is. Het is belachelijk dat steuntrekkers gesubsidieerd in hartje Amsterdam wonen, terwijl de werkenden elke dag in de file staan om daar te komen. Bijstand? Prima, maar dan in Groningen!
Ben ik het helemaal mee eens. Misschien dat we dan ooit nog eens afkomen van de PvdA dictatuur hier :) ]
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 10:46:30 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_100306506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Toen wij die hypotheek afsloten heeft de bank 'maatwerk' geleverd. Hierdoor konden we een hogere hypotheek krijgen om de woning van onze dromen te kopen. Alleen hadden we niet gerekend op deze crisis. Ons inkomen is nauwelijks gestegen met als gevolg dat we niets hebben afgelost, nu we ook nog eens een hogere rente moeten betalen dreigen we onder water te komen.
Ja, dus jullie wilden persé dat huis, en daar wilden jullie ook niet vanaf wijken. De bank heeft toen met een mooie (lees: klote) constructie 'ja' gezegd op jullie hypotheekvraag, en jullie waren toen al niet meer bezig met de risico's, wat ontzettend dom is, want als je er 'vanuit gaat dat het inkomen wel gaat stijgen' dan dringt zich automatisch de vraag op 'wat nou als dat niet gebeurd?'.

maar die vraag hebben jullie niet gesteld, en nu pakt het allemaal anders uit, en dan ineens loop je tegen de gevolgen aan van je eigen domme keuzes. En dan 'om de tering naar de nering te zetten' naar een camping in spanje gaan, ipv een appartement. Beter had je gewoon thuis kunnen blijven. Dát is de tering naar de nering zetten :') 8)7

Ik snap volledig dat jullie in deze situatie zitten. Leuk is het niet, dat snap ik, maar wel volkomen logisch met jullie manier van handelen.
pi_100306514
quote:

[..]

Het probleem daarvan is dat het ghetto vorming in de hand werkt, wijken (of zelfs steden) met alleen maar kansarmen geven niet echt een goed klimaat om een nieuwe generatie kansen te geven.
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 10:47:59 #57
16180 crew  CoolGuy
pi_100306538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

OOhh, is het Xeno zijn kloon.

Waarom is Xeno eigenlijk gebanned?
Doorposten met een kloon tijdens een ban volgens mij. En onze nieuwe discussiepartner is net geregistreerd en heeft alleen in dit topic gereageerd. Rarara, wie zal 't zijn :')
pi_100306580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Doorposten met een kloon tijdens een ban volgens mij. En onze nieuwe discussiepartner is net geregistreerd en heeft alleen in dit topic gereageerd. Rarara, wie zal 't zijn :')
huizenmarktzaadbal :D
pi_100306603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Om de 'tering naar de nering te zetten' zijn we net terug van de camping aan de Costa Brava. Normaal gesproken gaan we altijd naar een appartement. We hebben dus wel degelijk wat ingeleverd hoor.
Wat een flauwe fakerij zeg.

Dat 'are you for real' kan je uit je onderschrift weghalen, we zien het zo ook wel.
pi_100306617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een kloon zijn alle extra inlognamen die een gebruiker heeft naast zijn main usernaam
technisch klopt dit niet, klonen is het maken van een identieke kopie, terwijl, als deze user een alter-ego is van de user xenobinol (wat ik niet denk trouwens, en wat een beetje flauw is dat jullie dit tegen elke nieuwe poster die jullie niet aanstaat zeggen) hij juist probeert iemand anders te zijn.

maar technisch beter in deze context is de term Alt, afgeleid van alter-ego
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:55:13 #61
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_100306748
quote:

[..]

Ik vind de situatie zo als hij nu is ook prima. Alle alloch- dan wel autochtone tokkies in de grote steden waar hun kinderen gezellig proletarisch winkelen bij de c1000 alle fatsoenlijke mensen in de periferie waar hun kinderen gezellig met technisch lego spelen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 10:56:20 #62
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100306778
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:46 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Het probleem daarvan is dat het ghetto vorming in de hand werkt, wijken (of zelfs steden) met alleen maar kansarmen geven niet echt een goed klimaat om een nieuwe generatie kansen te geven.
Goed punt, dan stoppen we de kindertoeslag ook in die buurten.
't Is niet alsof grote steden als Amsterdam nou zo bruisen van de kansarmen die hoogopgeleide kinderen produceren.
pi_100306869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

't Is niet alsof grote steden als Amsterdam nou zo bruisen van de kansarmen die hoogopgeleide kinderen produceren.
Ze meteen afschrijven? vind ik wel een erg harde/cynische kijk op de wereld.

Wat ik in mijn omgeving (goede buurt) zie is dat de kinderen van die paar 'kansarmen' die er wonen wel de kans krijgen om bij buurtgenoten of vriendjes ontwikkeling op te doen.

Denk aan hele simpele dingen als een boek lenen of bij een vriendje met een microscoop spelen. Dat geeft veel meer impuls dan zien hoe je buurt genoten bespreken welke 'klus' ze kunnen gaan doen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:01:43 #64
324665 meth77
to do or not to do
pi_100306923
quote:

[..]

Wat dat betreft wordt het hoog tijd om alle sociale huurwoningen op te doeken in de gebieden waar wel veel werkgelegenheid is.
De overheid moet de werkgelegenheid beter spreiden over Nederland

Alle ministeries en ambassades weg uit Den Haag en verplaatsen naar Zwolle
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:03:25 #65
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100306965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:01 schreef meth77 het volgende:

[..]

Dus iemand die een winkel in Scheveningen wil beginnen, moet verplicht verhuizen naar Maastricht?
pi_100306997
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:01 schreef meth77 het volgende:

[..]

Alle ministeries en ambassades weg uit Den Haag en verplaatsen naar Zwolle
Ah lekker effectief, met als eindresultaat dat Den Haag geen werkgelegendheid meer heeft en zwolle het nieuwe den haag is geworden.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:04:28 #67
324665 meth77
to do or not to do
pi_100307001
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Kunen we beter heel nederland indelen in klassen
dus 10 verschillende groepen met hekken ertussen
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:05:42 #68
324665 meth77
to do or not to do
pi_100307037
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:04 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Ah lekker effectief, met als eindresultaat dat Den Haag geen werkgelegendheid meer heeft en zwolle het nieuwe den haag is geworden.
Alleen de minsteries en ambassades weg en het personeel mee, dat schept lucht en woningen in de stad
Het is onzin dat alle ambtenaren in de randstad moeten werken, dat kan ook best elders
pi_100307064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:05 schreef meth77 het volgende:

[..]

Alleen de minsteries en ambassades weg en het personeel mee, dat schept lucht en woningen in de stad
Maar de overheid probeert al te spreiden, waarom denk je dat het cjib in leeuwarden zit? Echt niet alleen omdat er dan minder mensen boos heen rijden.

Probleem is dat ze het bedrijfsleven niet mee krijgen.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:07:37 #70
324665 meth77
to do or not to do
pi_100307090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:06 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Maar de overheid probeert al te spreiden, waarom denk je dat het cjib in leeuwarden zit? Echt niet alleen omdat er dan minder mensen boos heen rijden.
Goedzo, moeten ze met de andere ambtenaren ook doen
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:08:54 #71
324665 meth77
to do or not to do
pi_100307124
quote:

[..]

Hoeft ook niet, gewoon zeer goedkope grond aanbieden voor grote bedrijven in noord Nederland
pi_100307129
Er zijn wmb maar 2 groepen; de haves en de have nots.
pi_100307145
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

huizenmarktzaadbal :D
Die is niet gebanned :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:12:53 #74
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100307232
quote:

[..]

_O_
pi_100307247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:50 schreef Artimunor het volgende:

[..]

technisch klopt dit niet, klonen is het maken van een identieke kopie, terwijl, als deze user een alter-ego is van de user xenobinol (wat ik niet denk trouwens, en wat een beetje flauw is dat jullie dit tegen elke nieuwe poster die jullie niet aanstaat zeggen) hij juist probeert iemand anders te zijn.
Het is wel opvallend dat er sommige users zijn die zich soms speciaal voor dit topic registreren. De normaal postende garde hier heeft vaak ook wel in ander topics gereageerd, ipv alleen maar in dit topic.
pi_100307326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:50 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat een flauwe fakerij zeg.

Dat 'are you for real' kan je uit je onderschrift weghalen, we zien het zo ook wel.
Ik had die zonnestralen echt even nodig om op te laden hoor! Het hele jaar werk ik hard voor ons huis en de bank, dus die vakantie is iets wat ik niet ga schrappen.

Die ondertiteling is een grapje die slaat op mijn inlognaam :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:16:14 #77
324665 meth77
to do or not to do
pi_100307330
quote:
14s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:09 schreef Scorpie het volgende:
Er zijn wmb maar 2 groepen; de haves en de have nots.
kan er wel 10 groepen van maken
De Have erg veel en werkt ook niet, De have wat maar moet toch nog werken, De have haast niets, , de bistandmensen,
pi_100307401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:16 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik had die zonnestralen echt even nodig om op te laden hoor! Het hele jaar werk ik hard voor ons huis en de bank, dus die vakantie is iets wat ik niet ga schrappen.

Elke stel met een tophypotheek heeft daarin toch ook de de financiering van een zonnebank meegenomen. :D
pi_100307455
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Elke stel met een tophypotheek heeft daarin toch ook de de financiering van een zonnebank meegenomen. :D
Er gaat toch niets boven de echte zon? Lekker bruinen op het strand met een glas sangria erbij.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_100307515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:19 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Er gaat toch niets boven de echte zon? Lekker bruinen op het strand met een glas sangria erbij.
Exact, daar heeft een mens gewoon recht op!
pi_100307577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef lutser.com het volgende:

De hard werkende mens in ieder geval wel!
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:23:51 #82
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100307611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:19 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Je kansen op huidkanker over 30-40 jaar vergroten dus?
pi_100307683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:23 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je kansen op huidkanker over 30-40 jaar vergroten dus?
Van die 3 maal 2 weken per jaar in de zon liggen?
pi_100307709
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:21 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Idd vooral met te weinig zonnebrand op het strand liggen bakken om je kans op huiskanker buitenproportioneel te laten oplopen. ^O^

Ik hoop voor hun dat ze een goede overlijdensrisico verzekering bij het speciale hypotheek pakket hebben afgesloten, mocht 1 van de 2 dan voortijdig overlijden zijn ze ook van de molensteenhypotheek rond hun nek af.
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 11:28:53 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_100307810
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:16 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Die ondertiteling is een grapje die slaat op mijn inlognaam :)
Precies de redenering die je in eerste instantie in deze situatie heeft gekregen. :) moet je zelf weten, gewoon lekker op de huidige voet doorgaan, vooral geen échte concessies willen doen, dan zal die molensteen om je nek vast wel lichter worden :')

Als je serieus bent dan ben je echt niet zo'n helder licht.
pi_100307846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:26 schreef Basp1 het volgende:

Idd vooral met te weinig zonnebrand op het strand liggen bakken om je kans op huiskanker buitenproportioneel te laten oplopen. ^O^

Ik hoop voor hun dat ze een goede overlijdensrisico verzekering bij het speciale hypotheek pakket hebben afgesloten, mocht 1 van de 2 dan voortijdig overlijden zijn ze ook van de molensteenhypotheek rond hun nek af.
Natuurlijk hebben we een overlijdensrisico verzekering, anders kwamen we niet in aanmerking voor de NHG. Wat heeft dat zonnebaden eigenlijk met huidkanker te maken, jullie doen net of je per definitie dood gaat aan zonnebaden. Volgens mij is het gewoon de hoeveelheid blootstelling die in hoge mate bijdraagt aan de schadelijkheid, ik lig heus niet de hele dag te bruinen hoor.
pi_100307925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef CoolGuy het volgende:

Precies de redenering die je in eerste instantie in deze situatie heeft gekregen. :) moet je zelf weten, gewoon lekker op de huidige voet doorgaan, vooral geen échte concessies willen doen, dan zal die molensteen om je nek vast wel lichter worden :')

Als je serieus bent dan ben je echt niet zo'n helder licht.
Als we stoppen met consumeren dan weten we zeker dat er geen economisch herstel gaat komen. Het is gewoon in ons eigen belang dat we ons vooral niet bang laten maken door al het slechte nieuws.
pi_100307959
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:32 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Als we stoppen met consumeren dan weten we zeker dat er geen economisch herstel gaat komen. Het is gewoon in ons eigen belang dat we ons vooral niet bang laten maken door al het slechte nieuws.
Investeren bedoel je?
pi_100307974
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:29 schreef ComplexConjugate het volgende:
Natuurlijk hebben we een overlijdensrisico verzekering, anders kwamen we niet in aanmerking voor de NHG. .
NHG hoeft niet perse een overlijdensrisico verzekering te hebben, maar dan moet je wel al wat eigen geld meegebracht hebben. 8-)

BIj de koop van jullie droomhuis hebben jullie toch wel eerst een grote verbouwing doorgevoerd omdat het niet de keuken van je dromen was, de badkamer niet de valdouche had, enz.. Terwijl deze dingen die jullie verbouwd hadden ook pas 3 jaar in het huis stonden omdat voor jullie er net zo'n type mensen in woonden die teveel naar de indoctrinerende huizen programma's keken. :D
pi_100308001
quote:

[..]

Maar waarom kom je nou hier dit topic laten ontsporen.

Als je niks zinnigs te melden hebt kan je toch weer terug naar dat strand van je?
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 11:37:33 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_100308091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:32 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Of je bent een enorme troll, of je gebruikt nu een excuus om je achter te verschuilen. In het geval dat dat laatste waar is.

Hoeveel heb je aan die redenering 'niet bang laten maken' als je straks je lasten door die gestegen rente niet meer kunt betalen. Wat ga je dan zeggen? Dat je lekker op t strand lag Sangria te zuipen terwijl je op dat moment al wist dat je een probleem had met het kunnen betalen van je vaste lasten. Denk je echt dat je dat verkocht krijgt? :')
pi_100308101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te melden hebt kan je toch weer terug naar dat strand van je?
Omdat zijn main nog steeds gebanned is natuurlijk ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_100308109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:34 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ik kom in dit topic om mijn ongenoegen te uiten over de huiverigheid van banken om bestaande hypotheken over te sluiten. Jij noemt dat een topic laten ontsporen?
pi_100308137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het is wel opvallend dat er sommige users zijn die zich soms speciaal voor dit topic registreren. De normaal postende garde hier heeft vaak ook wel in ander topics gereageerd, ipv alleen maar in dit topic.
in principe is dat niet zo gek eigenlijk, voor oriënteren op de huizenmarkt doet men vaak goed onderzoek, tegenwoordig online, helemaal in deze tijd met veel onzekerheden wil men hier ook graag discussie over voeren, veel lezen alleen mee met dit topic, en na een tijdje, als ze een paar vragen hebben, iets mee willen delen, of hun ergernis omtrent bepaalde dingen willen uiten, dan registreren ze en maken een post.
pi_100308185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of je bent een enorme troll, of je gebruikt nu een excuus om je achter te verschuilen. In het geval dat dat laatste waar is.

Hoeveel heb je aan die redenering 'niet bang laten maken' als je straks je lasten door die gestegen rente niet meer kunt betalen. Wat ga je dan zeggen? Dat je lekker op t strand lag Sangria te zuipen terwijl je op dat moment al wist dat je een probleem had met het kunnen betalen van je vaste lasten. Denk je echt dat je dat verkocht krijgt? :')
Het idee achter geld lenen om te kunnen consumeren is dat de inflatie een deel van de schuld laat verdwijnen. Bij een continue groeiende economie zullen ook de salarissen stijgen zodat je de gemaakte schulden kan aflossen. Of zie jij een fout in deze redenatie?
pi_100308212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Het idee achter geld lenen om te kunnen consumeren is dat de inflatie een deel van de schuld laat verdwijnen. Bij een continue groeiende economie zullen ook de salarissen stijgen zodat je de gemaakte schulden kan aflossen. Of zie jij een fout in deze redenatie?
De fout in die redenatie is sinds 2008 redelijk aangetoond denk ik. Het plafond naar boven bijstellen blijkt niet eeuwig houdbaar ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_100308213
quote:

[..]
Het is gewoon in ons eigen belang dat we ons vooral niet bang laten maken door al het slechte nieuws.
dit is waar, demoralisatie is de voorloper van destabilisatie, waarna altijd een crisis komt

dit houd niet in dat we mateloos moeten blijven consumeren
pi_100308287
quote:
Ik ga me vast voorbereiden op meer huursverhoging volgend jaar. ;(

Oh, nee. Wacht.... *O*
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_100308293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:41 schreef Whuzz het volgende:

[..]

De fout in die redenatie is sinds 2008 redelijk aangetoond denk ik. Het plafond naar boven bijstellen blijkt niet eeuwig houdbaar ;)
Volgens mij is het plafond naar boven bijstellen de enige houdbare optie. Het alternatief is het systeem te laten klappen en dat is volgens mij voor niemand een aantrekkelijk alternatief.
Uiteraard moet je je wensen bijstellen naar de hoogte van je inkomen, maar met lenen zelf is niets mis. Leningen aangaan is het fundamentele principe waar dit economische systeem op gestoeld is.
pi_100308349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:33 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Investeren bedoel je?
Investeren is toch ook een vorm van consumptie? Dat je goederen en diensten koopt om daarmee geld te gaan verdienen doet daar toch niets aan af?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')