SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sinds wanneer is zuigen en trollen volgens de regels?
Een duidelijk voorbeeld hoe belangrijk het is om jezelf te zijn! Echt zonde!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vroeg ooit een meisje mee naar de bioscoop (ik was 16 ofzo).
Haar vriendin was overigens veel leuker, maar ik dacht nooit dat ik haar zou kunnen krijgen.
Vraagt ze of haar vriendin mee mag? Ik dacht, nou ja moet dan maar.
Later bleek dus dat die vriendin mij leuk vond, ik had het nooit gemerkt.![]()
Is verder niets geworden, helaas.
Hij meent het ook echt, dat is het aparte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.
Dat vooral.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij meent het ook echt, dat is het aparte.
Je valt mensen aan dat bevalt me niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag anders... maar goed, jullie doen liever aan symptoonbestrijding dan het aanpakken van de oorzaak... want zeg nu zelf, wat draagt die suffe strontvlieg nu bij aan dit topic?
maar goed, geef mij maar notes, en laat die onzin van strontvlieg maar staan.
alles voor de kijkcijfers he?
Nee hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef debeterebob het volgende:
" Heloef al sinds je 10e op zoek naar een vriendin?
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tering, wat kun jij een onzin uitkramen zeg
Hij is net een predikant in de kerk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.
Nee dat heb ik niet gezegd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
7 jaar op zoek zei je net....
wat mij niet bevalt is dat hij het brengt als een autist die niet anders kan dan zijn boekjes hem opdragen en dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Crutch het volgende:
Je valt mensen aan dat bevalt me niet.
Het ging goed totdat jij weer weer kwam klagen.
Maar het is vast al gezegd, maar je bent fucking 17, ik bedoel ik ben 20 en ik heb echt niet het gevoel dat ik binnen een maand iemand moet scoren haha.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet gezegd.
Ik zei alleen dat ik geen zin had om 7 jaar te wachten.
Het is inderdaad vreemd advies, het lijkt regelrecht tegen je instinct in te gaan omdat je dan meteen uit je gemakszone moet gaan. Het is ook maar een klein groepje dat echt vrouwen aantrekt. Het gros van de "competitie" maakt fout na fout met zelf validatie en wachten op reactie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij praat wel over versieren, dat ik het alsnog meestal vreemd advies vind neemt niks weg.
Voorheen heette dit topic: Versieren op latere leeftijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar Crutch wat brengt iemand als jou in dit topic dan? *fobo check doet
20 dollar als je nou ff je mond houd met dat autist geroep....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat mij niet bevalt is dat hij het brengt als een autist die niet anders kan dan zijn boekjes hem opdragen en dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook...
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef minibeer het volgende:
True, maar hij heeft vaak wel een punt. Hoe hij het brengt is dan weer heel wat anders.
Het heeft geen haast maar bij 24 vind ik het toch te laat worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar het is vast al gezegd, maar je bent fucking 17, ik bedoel ik ben 20 en ik heb echt niet het gevoel dat ik binnen een maand iemand moet scoren haha.
doe nou maar iets positiever en ga op de voor jou interessante posts in, dit is maar vermoeiend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?
Ik niet, pas als ik 40 wordt maak ik me zorgen, maar dan ga ik gewoon op visvakantie naar Thailandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft geen haast maar bij 24 vind ik het toch te laat worden.
"dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook..." geeft juist aan dat hij een autist is. tering echt snugger ben je niet he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Raggingbull het volgende:
20 dollar als je nou ff je mond houd met dat autist geroep....
Ik heb dat idee wel van meer users. Hij probeert in ieder geval mensen te helpen, en dat stel ik wel op prijs. Ik bedoel maar, hij is niet degene die mensen aanvalt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tja, als je maar genoeg tegeltjeswijsheden en ander onzin uitkraamt zit er altijd wel iets van waarheid tussen... hoe simpel kan je zijn?
Ik ben bijzonder snugger ik heb et namelijk zelf. Ik noem elke persoon die zich hier meld en zegt dat hij ziek is toch ook geen kanker patient?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
"dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook..." geeft juist aan dat hij een autist is. tering echt snugger ben je niet he?
Ik geloof dat Ragginbull ook een lichte vorm van autisme heeft en dat hij het niet zo op prijs stelt dat je andere mensen uitscheldt voor autist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef Lynthy het volgende:
[..]
"dat hij niet opstaat voor welk gegrond tegenargument dan ook..." geeft juist aan dat hij een autist is. tering echt snugger ben je niet he?
Je kunt ook altijd nog een film makenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik niet, pas als ik 40 wordt maak ik me zorgen, maar dan ga ik gewoon op visvakantie naar Thailand
Zo lang is mijn leuter ook weer niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog een film maken
Sorry kan er gewoon niet tegen als mensen een ander voor nop uitmaken voor autist. Als ze zelf amper weten wat het is. En wat het betekent voor iemand.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef debeterebob het volgende:
Wel grappig hoe een leuk topic om kan slaan in een flamewar...
En daarna geen werk meer hebben, omdat een van je leerlingen die film heeft gezien. (Niet dat ik docent wordt, maar toch)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo lang is mijn leuter ook weer niet.
Maar ja ik val niet op Thais.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En daarna geen werk meer hebben, omdat een van je leerlingen die film heeft gezien. (Niet dat ik docent wordt, maar toch)
He wat dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij hebben we t over andere filmsIk mis iets.
Nee, nu rust.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef debeterebob het volgende:
Wel grappig hoe een leuk topic om kan slaan in een flamewar...
Oh.quote:
Je moet maar zo zien, er wordt gereageerd op een stereotype, en niet op de mens zelf. Of autisme zelf.. Want het enige wat blijft hangen is een rainmen type.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry kan er gewoon niet tegen als mensen een ander voor nop uitmaken voor autist. Als ze zelf amper weten wat het is. En wat het betekent voor iemand.
Gewoon uitzetten die PC, nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef minibeer het volgende:
Kut, ik wilde gaan studeren maar dit topic leidt me elke keer af
Ja dat zegt iedereen maar mag ik dat dan nog wel even zelf ondervinden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Raggingbull het volgende:
Heloef geloof me seks lijkt heel wat je hebt het 1x gedaan en het stelt veel minder voor dan jij nu van droomt.
Tuurlijk. Ondervinding is de beste leermeester.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen maar mag ik dat dan nog wel even zelf ondervinden.
Rainman wat een baas is dat. Die maakte fortuin met zijn autismequote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien, er wordt gereageerd op een stereotype, en niet op de mens zelf. Of autisme zelf.. Want het enige wat blijft hangen is een rainmen type.
Ik wil gaan slapen maar het gesnurk houdt mij wakkerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:12 schreef minibeer het volgende:
Kut, ik wilde gaan studeren maar dit topic leidt me elke keer af
Ja ik moet alleen elke keer dingen opzoeken enzo. Ik heb de hoop al opgegevenquote:
Maar de gewone manier waarop mensen hier geholpen worden is toch ook aanzetten tot activiteit? Ik snap niet wat er mis is met het advies van de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk ben ik irritant, ik hamer voor zelfverrijking en een pro-actieve levensstijl. Vermoeiender kan iemand niet zijn, maar dit is de ware sleutel tot succes met alles in je leven.
Benzin haalt zijn posters weg, mylifeisgray neemt actie en spreekt iemand snachts aan om 12 uur in de regen (wat ik zeer knap vind en dat een nieuw bouwsteen is voor hem), en verder is newbie114 zeer goed bezig met zijn "projecten", voor dit soort succes verhalen doe ik het voor!! Mensen helpen is leuk
Zwak, heel zwak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen elke keer dingen opzoeken enzo. Ik heb de hoop al opgegeven
Ik zou daar maar mee oppassen, want je zit op het randje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk ben ik irritant, ik hamer voor zelfverrijking en een pro-actieve levensstijl. Vermoeiender kan iemand niet zijn, maar dit is de ware sleutel tot succes met alles in je leven.
Er zitten goede adviezen tussen maar ook hele slechte die iemand juist op het verkeerde pad kunnen brengen, waardoor diegene zelfs in een spiraal van negativiteit kan komen. Net als dat feromonen verhaal en gel in je haren etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar de gewone manier waarop mensen hier geholpen worden is toch ook aanzetten tot activiteit? Ik snap niet wat er mis is met het advies van de gemiddelde fokker.
Dat is een stukje uiterlijke verzorging. Als jij er gewoon verzorgd uit ziet vinden vrouwen al een pluspunt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zitten goede adviezen tussen maar ook hele slechte die iemand juist op het verkeerde pad kunnen brengen, waardoor diegene zelfs in een spiraal van negativiteit kan komen. Net als dat feromonen verhaal en gel in je haren etc.
Ik ben anders ook gestopt met gel in mijn haar. Neem dit advies ter harte mensen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is een stukje uiterlijke verzorging. Als jij er gewoon verzorgd uit ziet vinden vrouwen al een pluspunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wax hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb nog steeds gel in me haar.
Jezelf goed verzorgen moet niet gezien worden als een pluspunt, maar als een normaal iets in je leven. Het is een logisch gevolg van je (nieuwe) persoonlijkheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is een stukje uiterlijke verzorging. Als jij er gewoon verzorgd uit ziet vinden vrouwen al een pluspunt.
Waar valt dit nu onder? On of offtopicquote:
present.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar valt dit nu onder? On of offtopic
Ik houd van een nonchalante bos haar zonder gel, iets langer graag
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Raggingbull het volgende:
Gemillimeterd^^
Maar sowieso manne zeg es eerlijk wij kiezen toch ook voor die vrouw die er wel verzorgd uit ziet? inplaats van die halve holbewoner?
Ik ook.quote:
Er verzorgd uit zien is wat ander dan jou "aantrekkelijkheid creeren". Met er verzorgd uit zien bedoelen we gewoon geen zwerver look.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf goed verzorgen moet niet gezien worden als een pluspunt, maar als een normaal iets in je leven. Het is een logisch gevolg van je (nieuwe) persoonlijkheid.
Mensen proberen "aantrekkelijkheid te crëeeren" omdat ze denken dat het een bonuspunt is. Het enige wat je moet doen is zorgen dat je geen minpunten krijgt. En zelfs met minpunten kan je veel betere avonden hebben dan wanneer je er opper best uit ziet. Bijvoorbeeld dat je niet weet dat je een chocolade vlek bij je mond hebt, maar alsnog meer succes hebt dan een avond waarbij je opper netjes was.
ja tuuk. Bij mij is uiterlijk niet zo belangrijk in principe. Ik vind veel vrouwen mooi, maar er is echt een ondergrens en sommige koppen spreken me niet echt aan. Maar al met al vind ik zeg 25% van de vrouwen op uiterlijk wel prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Raggingbull het volgende:
Gemillimeterd^^
Maar sowieso manne zeg es eerlijk wij kiezen toch ook voor die vrouw die er wel verzorgd uit ziet? inplaats van die halve holbewoner?
Dat is logisch, dan hoeven we er niet over te pratenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Er verzorgd uit zien is wat ander dan jou "aantrekkelijkheid creeren". Met er verzorgd uit zien bedoelen we gewoon geen zwerver look.
Haha nee soms zie je van die jongens met enorme baard vreselijke gele tanden etc. dan is er gewoon verzorgd uit zien toch wel een plus punt. Tuurlijk er zijn grenzen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is logisch, dan hoeven we er niet over te praten
quote:
Een zwart-wit contrast geven verduidelijkt te zaak meestal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen zwerverlook heb je toch al snel hoor. De types die ik op mijn werk tegen kom.. Dat is nog niet eens de grens.
Ik vind fris zijn toch net wat belangrijker. Kleding, haarstijl, zelfs de oogkleur is een kwestie van smaak. Maar een smerige zweetgeur bijv haak ik toch echt af (tenzij iemand daar écht niet van bewust is, dan kan een subtiele hint om andere deo te gebruiken nog wel werken)
Af en toe een blauwtje lopen is niet erg moet alleen niet tevaak gebeuren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:30 schreef firefly3 het volgende:
Ik had een keer een lekker geurtje op, maar dat ging tegen me werken:
Een meid zei dat ik lekker rook.
Ik ging er net iets teveel op in, waardoor ik mezelf begon te kwalificeren/valideren dat ik vaak lekker ruik![]()
Hier dus een goed voorbeeld waarom een geurtje bijvoorbeeld niet een bonus punt is, het kan net zo goed tegen je werken en hard. Je moet niet afhankelijk worden van je geurtjes, kleding, de mensen om je heen of zelfs locatie waar je bent.
nee, zulke kenmerken zie ik als -1 (dat is afstotelijk). Mensen denken dat ze aantrekkingskracht kunnen wekken ermee omdat ze dingen als bonus zien. Dus dat ze bijvoorbeeld gouden tanden nemen, of een tattoo, of een kledingstuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha nee soms zie je van die jongens met enorme baard vreselijke gele tanden etc. dan is er gewoon verzorgd uit zien toch wel een plus punt. Tuurlijk er zijn grenzen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
nee, zulke kenmerken zie ik als -1 (dat is afstotelijk). Mensen denken dat ze aantrekkingskracht kunnen wekken ermee omdat ze dingen als bonus zien. Dus dat ze bijvoorbeeld gouden tanden nemen, of een tattoo, of een kledingstuk.
Mits je niet afstotelijk bent, begin je gewoon bij stap 0.
Het bang worden dat je een blauwtje loopt vergroot de kans dat je een blauwtje loopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Af en toe een blauwtje lopen is niet erg moet alleen niet tevaak gebeuren.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zelf redelijk vaak bezig met mijzelf een nieuwe look aan te meten. Kantoorstyle, sexy, sporty, toch in de hoop beter in mijn vel te komen. Maar dat knoppie moet toch echt in mijn hoofd om, niet in mijn garderobekast
Precies!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben zelf redelijk vaak bezig met mijzelf een nieuwe look aan te meten. Kantoorstyle, sexy, sporty, toch in de hoop beter in mijn vel te komen. Maar dat knoppie moet toch echt in mijn hoofd om, niet in mijn garderobekast
Ik heb pluizig haar dat maar niet wil groeien. Ben wel jaloers op haar prachtige blonde lokken (en strakke figuurquote:
En er geen waarde aan hechten is ook wel belangrijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het bang worden dat je een blauwtje loopt vergroot de kans dat je een blauwtje loopt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En er geen waarde aan hechten is ook wel belangrijk.
Strak figuur is voor op de catwalk en voor in de film.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb pluizig haar dat maar niet wil groeien. Ben wel jaloers op haar prachtige blonde lokken (en strakke figuur)
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Strak figuur is voor op de catwalk en voor in de film.
Voor jezelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Strak figuur is voor op de catwalk en voor in de film.
quote:
Wat is t verschilquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij zegt altijd: Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Heeft ie soms wel gelijk in.
Ze kakkelen te veel en eten allebei zaad.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kakkelen te veel en eten allebei zaad.
Eigenlijk is er geen verschil.
Ik eet geen zaad. Ontvang het wel graagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op Crutch he, die man is ook moderator natuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, ik hoor hier mannen moeite hebben waarvan ik denk.. Wut?? Why?
Dus daar zit ook weinig verschil in
Ah wanner kwam je langs? Schikt de 7de?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik eet geen zaad. Ontvang het wel graag![]()
Ow..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar goed, ik hoor hier mannen moeite hebben waarvan ik denk.. Wut?? Why?
Dus daar zit ook weinig verschil in
Wordt eerst maar eens meerderjarigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah wanner kwam je langs? Schikt de 7de?
Zal ik je een gevulde envelop sturenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik eet geen zaad. Ontvang het wel graag![]()
Ow..
Ik ben al legaal hoor. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wordt eerst maar eens meerderjarig
Touchequote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wordt eerst maar eens meerderjarig
Macht doet t niet voor mij. Maar als dat Crutch is in zijn fobo mag die er zeker wezenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op Crutch he, die man is ook moderator natuurlijk
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:52 schreef minibeer het volgende:
Ik ga naar bed trusten en succes met de zaad donaties
Nou FOK! is door de jaren ook bewezen als een succesvolle datingsite.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Macht doet t niet voor mij. Maar als dat Crutch is in zijn fobo mag die er zeker wezen
Niet specifiek hier in t topic, die 'hier' van mij is misschien misleidend. Maar op t forum, of daar buiten. Ik heb een hekel aan eerste indrukken, dus die negeer ik altijd. En ik heb maar wat vaak ervaren dat er onder een onzeker en schuchter uiterlijk toch hele leuke mannen verscholen zitten.
Doelde er meer op dat hij hier toch aanwezig MOET zijn, en dit topic is toevallig actief, maar dat hoeft de reden niet te zijn. Wel weet ik dat ik die discussies hier wel snel zat ben soms. Als het om persoonlijke aanvallen gaat e.d.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Macht doet t niet voor mij. Maar als dat Crutch is in zijn fobo mag die er zeker wezen
Niet specifiek hier in t topic, die 'hier' van mij is misschien misleidend. Maar op t forum, of daar buiten. Ik heb een hekel aan eerste indrukken, dus die negeer ik altijd. En ik heb maar wat vaak ervaren dat er onder een onzeker en schuchter uiterlijk toch hele leuke mannen verscholen zitten.
Vraag _Fonz maarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou FOK! is door de jaren ook bewezen als een succesvolle datingsite.
Oh dank je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou twee van mij vrienden kan ik het ook vragen.quote:
Das een grap.quote:
Maar ter beeldvorming zitten die vrienden van jou ook in deze reeksen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou twee van mij vrienden kan ik het ook vragen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Das een grap.
Ik ben aan het einde van de maand alleen thuis en dit wordt net wel even overdreven.
Nee ze zit in het radio topic hebben elkaar daar ontmoet, toen gingen ze op msn elkaar ontmoet voila.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ter beeldvorming zitten die vrienden van jou ook in deze reeksen?
Ik zie het probleem niet, kunnen we toch gewoon langskomen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Das een grap.
Ik ben aan het einde van de maand alleen thuis en dit wordt net wel even overdreven.
Zou het ideale moment zijn om te neuken.quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, kunnen we toch gewoon langskomen?
Ik mis even de link. Op dit moment vind ik het wel gezellig. Ik ben hier ook niet binnen gevallen met de intentie om iemand door de mand te laten vallen en heb dat ook redelijk proberen duidelijk te maken. En op dit moment wil ik ook nog wel even blijven plakken. Ik volg de discussies en aanvallen zelden, gewoonweg de tijd niet om dat bij te houdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat hij hier toch aanwezig MOET zijn, en dit topic is toevallig actief, maar dat hoeft de reden niet te zijn. Wel weet ik dat ik die discussies hier wel snel zat ben soms. Als het om persoonlijke aanvallen gaat e.d.
Het was ook geen verkapte versierpoging hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh dank je.![]()
Maar even ter verduidelijking.
Ik heb geen moeite met versieren. Dat betekent niet automatisch dat ik altijd succes heb met versieren, maar ik mag niet klagen.
Heb mijn uiterlijk wel redelijk mee. Mag wel iets van mijn bierbuikje af, maar oké.
Momenteel ben ik ook niet single.
Ah, da's dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het was ook geen verkapte versierpoging hoor
Zit vast een leuke fokker tussen als je eerst bier gaat drinkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou het ideale moment zijn om te neuken.
Maar tsja dat zit er niet in.
snap em zelf ook niet meer, dingen staan los van elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mis even de link. Op dit moment vind ik het wel gezellig. Ik ben hier ook niet binnen gevallen met de intentie om iemand door de mand te laten vallen en heb dat ook redelijk proberen duidelijk te maken. En op dit moment wil ik ook nog wel even blijven plakken. Ik volg de discussies en aanvallen zelden, gewoonweg de tijd niet om dat bij te houden
Als wij beiden vrijgezel zijn tegelijkertijd kan ik gerust nog eens een poging wagen hoorquote:
Ok, dacht al dat het mijn insomnia was hahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
snap em zelf ook niet meer, dingen staan los van elkaar
Mja, moeten.. Als er iets uit de hand loopt kunnen jullie een TR plaatsen. Dan zie ik meteen dat er iets aan de hand is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat hij hier toch aanwezig MOET zijn, en dit topic is toevallig actief, maar dat hoeft de reden niet te zijn. Wel weet ik dat ik die discussies hier wel snel zat ben soms. Als het om persoonlijke aanvallen gaat e.d.
Ik heb een leuke fokker gezien van mijn leeftijd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zit vast een leuke fokker tussen als je eerst bier gaat drinken
He wat heb ik gemist?quote:
Om vervolgens te zeggen je ziet er lief uit?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben benieuwd naar een foto heloef
ja want ze schrijft veel leuke kop-opmailtjes schijntquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Om vervolgens te zeggen je ziet er lief uit?
Aw, koetsiekoetsie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Om vervolgens te zeggen je ziet er lief uit?
Wil je er ook een?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja want ze schrijft veel leuke kop-opmailtjes schijnt
Ja maar jij bent een man dat maakt niet uit.quote:
Dat hoef ik ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ja want ze schrijft veel leuke kop-opmailtjes schijnt
Ik stuur je wel een linkje, maar oh wee als je liegt he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef lekker ding!!
Klinkt toch niet oprecht zonder bewijs materiaal..
google is je vriendquote:
Mjah... heloef ls ze dat es zouden zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef lekker ding!!
Klinkt toch niet oprecht zonder bewijs materiaal..
Ja echt, lekker ding. Maar bijlmer..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
google is je vriend
[ afbeelding ]
Doe maar de harde waarheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Wil je de harde waarheid, of iets wat in t midden ligt? (ik kan zooo moeilijk hard zijn..)
Ik kom uit Gaasperdam maar dat terzijde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja echt, lekker ding. Maar bijlmer..
Je laat je nu op uiterlijk valideren?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe maar de harde waarheid.
Dat softe gedoe is ook niks.
Nee, ze is benieuwd hoe ik er uit zie dat mag. Maar dan moet ze niet gaan zeggen dat ik beter uit zie dan ze eigenlijk denkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je laat je nu op uiterlijk valideren?
Je hebt een vriendin zo erg kan het niet zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:15 schreef Raggingbull het volgende:
neeeh... die afgang laat ik mezelf bespaard
Je moet ouder worden volgens haar. Succes daarmeequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ze is benieuwd hoe ik er uit zie dat mag. Maar dan moet ze niet gaan zeggen dat ik beter uit zie dan ze eigenlijk denkt.
Hoho vrouwen kijken naar het innerlijk... althans de meestequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin zo erg kan het niet zijn.
Ik ben eerlijk. Ik zou nu niet voor je vallen. Je bent ook niet mijn type. Maar je hebt wél wat weg van de jongere versie van iemand die ik wel heel leuk vond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ze is benieuwd hoe ik er uit zie dat mag. Maar dan moet ze niet gaan zeggen dat ik beter uit zie dan ze eigenlijk denkt.
Merk ik anders verdomd weinig van.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hoho vrouwen kijken naar het innerlijk... althans de meeste
weet je wat leuke meisjes zijn! ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Raggingbull het volgende:
Gemillimeterd^^
ook lovely (nu beter bekend als die 100 miljoenste postmaakster) vond ik voor de 100 miljoenste post al leuk, check haar topics die elke man wild maakt:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef summer2bird het volgende:
Enorm bedankt ....censorcensor
censor.......De avonden zijn het ergst. Dan voel ik me zo alleen. (herkenbaar!)
doe ik het wel goed, stel ik niemand teleur enzo (ahh, dit bewijst dat ze een goede ziel heeft, ze wil zo graag leuk zijn)
............censor...
Sorry
....censor....
wat een droomvrouwquote:[quote]Op maandag 25 oktober 2010 01:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Vooraf lak ik m'n nagels ter bescherming, zo worden ze minder vies en als ik ze beschadig, vangt de lak de eerste klap op. Dank voor het meedenken.
Iedereen bedankt voor de tips!
Ik hoef toch niet meteen op te volgen wat een vrouw zegt. Ik zou wel gek zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet ouder worden volgens haar. Succes daarmee
Daarom vind ik internet zo heerlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hoho vrouwen kijken naar het innerlijk... althans de meeste
Ja lenzen wou ik twee jaar geleden al maar bleek niet mogelijk omdat ik ze zelf niet kon in doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef, ik denk dat jij lenzen nodig hebt en dat je wat ouder moet worden. Maar je hebt wel 'potentie', ik zou je nou niet direct de stempel 'knuffelbeer' opplakken.
Ach ik heb wel meer foto's mar dan krijg je echt verkeerde foto's van mij te zienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daarom vind ik internet zo heerlijk
Een foto is toch maar een moment. Ik heb ook alleen mijn meest positieve foto's in mijn fobo staan
Zit. Poot. Doe je dat braaf?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet meteen op te volgen wat een vrouw zegt. Ik zou wel gek zijn.
Dat je dan eerste het innerlijk kan checken bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daarom vind ik internet zo heerlijk
Een foto is toch maar een moment. Ik heb ook alleen mijn meest positieve foto's in mijn fobo staan
Het was een geintjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet meteen op te volgen wat een vrouw zegt. Ik zou wel gek zijn.
Precies. Al kan dat ook schijn zijn. Prik er vrij snel door heen (meestal)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat je dan eerste het imnerlijk kan checken bedoel je.
Ik heb wel braaf anderhalf uur achter een vrouw gelopen maandag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zit. Poot. Doe je dat braaf?
Voordeel is wel dat ouder worden vanzelf gaat
Maar een man mag wel een beetje geleefd hebben
Ik vind het overigens lastig te zeggen van een foto. Ik val voor innerlijk en uitstraling (nee niet de macho-soort, zelfs het muurbloempje heeft iets)
En nog kon je niet verhelpen dat ze onderuit gingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel braaf anderhalf uur achter een vrouw gelopen maandag.
Ik zei nog het is geen goed plan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En nog kon je niet verhelpen dat ze onderuit ging
Daar was ze dan ook snel van af, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei nog het is geen goed plan.
Ik kan er niks aan doen dat het kind lijd aan grootheidswaanzin.
quote:Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
heb je een kindje dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:23 schreef Cassandra87 het volgende:
What to do? Nog 3 uurtjes 'slapen' voor zover t gaat met dat gebrul naast mij, of wakker blijven. Volgens mij is een korte periode soezen ook killing..
Nee een snurkende vent, we hebben een nieuw bed, volgens mij ligt ie nu anders, vreselijk. Heb snurkspray gehaald, kijken of t werkt, maar hij wil t niet proberen. Ik vind t zielig om m op dit tijdstip wakker te stompenquote:
Hey dat nummer gaat over mij.quote:
was jij nou die meid uit 87 die een vriendje had met uwv-uitkering, en met sextraumas?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee een snurkende vent, we hebben een nieuw bed, volgens mij ligt ie nu anders, vreselijk. Heb snurkspray gehaald, kijken of t werkt, maar hij wil t niet proberen. Ik vind t zielig om m op dit tijdstip wakker te stompen
Volgens mij drink jij teveel koffiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was jij nou die meid uit 87 die een vriendje had met sextraumas?
Zou kunnen, ik kan mezelf niet echt inschatten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef volgens ben jij qua karakter meer een schatje dan qua uiterlijk. Kan dat?
zoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
terug van waar? houdt ze weer van je?
nee. ik drink geen koffie, daar ben ik te onvolwassen voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij drink jij teveel koffie
Ja nu wil ik verdorie ook weten wat er aan de hand is?quote:
Je quote de verkeerde vriend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik drink geen koffie, daar ben ik te onvolwassen voor.
maar echt waar, er zijn iets van 3 users zoals jou, en ik haal jullie altijd door elkaar.
en gewoonmezelf87 ben je al niet.
en die van de vriend met sextraumas dus ook niet.
maar ik bedenk wel weer waar jij ookalweer voor mij om bekend stond
Escaleren is de weg naar succes met vrouwen voor jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kan mezelf niet echt inschatten.
Ik post wel vaker in dergelijke topics als deze, wellicht daarvanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik drink geen koffie, daar ben ik te onvolwassen voor.
maar echt waar, er zijn iets van 3 users zoals jou, en ik haal jullie altijd door elkaar.
en gewoonmezelf87 ben je al niet.
en die van de vriend met sextraumas dus ook niet.
maar ik bedenk wel weer waar jij ookalweer voor mij om bekend stond
Het liepe gewoon al een paar dagen klote.. echt helemaal fout vanavond een gesprek van 5 uur gehad maar we zijn er weer uit gekomen saampjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu wil ik verdorie ook weten wat er aan de hand is?
Mooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het liepe gewoon al een paar dagen klote.. echt helemaal fout vanavond een gesprek van 5 uur gehad maar we zijn er weer uit gekomen saampjes
Ja ik voelde de bui al hangen...quote:
Laat je niet meer leiden door emoties en maak je minder zorgen om het eind resultaat. Hierdoor zal ze dichter bij je blijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:34 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het liepe gewoon al een paar dagen klote.. echt helemaal fout vanavond een gesprek van 5 uur gehad maar we zijn er weer uit gekomen saampjes
dat voelt zo ongemakkelijk (en wordt het dan ook)als je dat nog nooit gedaan hebt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Escaleren is de weg naar succes met vrouwen voor jePak haar hand vast, streel haar, knuffel haar, zoen haar etc.
Want klinkt dat zweverig! Maar tussen de regels door heb je wel een puntquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat je niet meer leiden door emoties en maak je minder zorgen om het eind resultaat. Hierdoor zal ze dichter bij je blijven.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laat je niet meer leiden door emoties en maak je minder zorgen om het eind resultaat. Hierdoor zal ze dichter bij je blijven.
Inderdaad, op het begin ongemakkelijk, maar als je het gewend bent zul je versteld staan van wat je allemaal kan doen bij een vrouw die je nog maar een paar seconde kent en wat voor positieve resultaten je er allemaal uit krijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt zo ongemakkelijk (en wordt het dan ook)als je dat nog nooit gedaan hebt.
Als je beide onervaren bent kan het ook wel weer iets hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat voelt zo ongemakkelijk (en wordt het dan ook)als je dat nog nooit gedaan hebt.
Ok, als ik een man een paar seconde ken en hij begint te strelen en te zoenen, krijgt hij een ding van me en dat is een knietjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, op het begin ongemakkelijk, maar als je het gewend bent zul je versteld staan van wat je allemaal kan doen bij een vrouw die je nog maar een paar seconde kent en wat voor positieve resultaten je er allemaal uit krijgt.
Hoe vaker je het doet, hoe gewoner het is voor je en hoe makkelijker het gaat. Je moet haar wel leuk vinden, als je haar niet leuk vind en haar aanraakt voelt ze dat ook aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
als ik daar "Smooth" in wil worden, wat raad jij dan aan?
is het slim om zoveel mogelijk meisjes binnen grenzen te gaan betasten die ik nog niet zo goed ken? gewoon een meer touchy persoon worden?
Ja maar dus ik schets even een scenario.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als je beide onervaren bent kan het ook wel weer iets hebben
Veel acties worden gedaan op basis van emoties wanneer je een emotionele band hebt met iemand. Zorg ervoor dat ze je niet verdrietig maakt in de tijden dat ze je nodig hebt, en dat je nog steeds de juiste beslissingen kunt nemen.quote:
wat moet ik dan gaan doen? laatste keer toen dacht ik, oke iets kino, doe het dan anders is het straks vreemd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, op het begin ongemakkelijk, maar als je het gewend bent zul je versteld staan van wat je allemaal kan doen bij een vrouw die je nog maar een paar seconde kent en wat voor positieve resultaten je er allemaal uit krijgt.
Haha relax ander kun je jezelf zo weer quotenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat moet ik dan gaan doen? laatste keer toen dacht ik, oke iets kino, doe het dan anders is het straks vreemd.
en toen deed ik het op de verkeerde. niet dat ik klappen kreeg, maar het was wel een nutteloze actie die die enige aantrekkingskracht van de meid waar ik het wel van had liet weggaan
edit! en niet zo snel allemaal ik schrijf zo wat bij(ja dom van me moet ik maar niet nu al posten)
kijk marquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:43 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Haha relax ander kun je jezelf zo weer quoten
Vrouwelijke emoties zijn als een volumeknop. Om in 1x te zoenen en te strelen is als een alles of niets verhaal, dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn. Vrouwen over het algemeen houden ervan als het opgebouwd wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, als ik een man een paar seconde ken en hij begint te strelen en te zoenen, krijgt hij een ding van me en dat is een knietje
Ik ben ooit een keer wezen stappen, iemand ontmoet, later nog eens wezen afspreken, thuis. Gebeurde niets. Ik durfde niet, hij was te netjes om initiatief te nemen. Later per sms recht voor zn raap gezegd dat als hij interesse had, hij best 'mee naar boven' had kunnen komen. Volgende dag was t wel raak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dus ik schets even een scenario.
Ik ben in een cafe of waar dan ook en op een gegeven moment zie ik een leuk meisje en dat spreek ik aan.
We praten wat en dan moet ik ook al heeft ze niet echt aangegeven dat ze al geïnteresseerd haar gewoon gaan aanraken?
Ik hoop dat ik iemand zoals jou tref.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer wezen stappen, iemand ontmoet, later nog eens wezen afspreken, thuis. Gebeurde niets. Ik durfde niet, hij was te netjes om initiatief te nemen. Later per sms recht voor zn raap gezegd dat als hij interesse had, hij best 'mee naar boven' had kunnen komen. Volgende dag was t wel raak.
Ik heb wel relaties en scharrel gehad maar ben nog steeds te onervaren om een passend antwoord te geven hoor
Ik heb dat wel meerdere malen gehad hoor. Maar dan moet ik echt wel iets op hebben, dan kan t me niet zoveel schelen. Maar nuchter.. Moet ik toch echt iets voor iemand voelen of op zijn minst meer dan geinteresseerd zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwelijke emoties zijn als een volumeknop. Om in 1x te zoenen en te strelen is als een alles of niets verhaal, dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn. Vrouwen over het algemeen houden ervan als het opgebouwd wordt.
Face to face durf ik t ook nog niet. Per msn of sms komt een afwijzing minder hard aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand zoals jou tref.
Ik durf echt niks te doen straks bij vrouwen op het begin.
En kom niet met subtiele hints want dat betreft ben ik een lompe boer.
Tis heel simpel geef haar een kusje. Als ze terug kust en haar mond open doet doe jij dat ook... verder gewoon langzaam met je handen vanaf haar buik naar haar benen naar de binnen kant van de benen langzaam omhoog tadaaa.... tenminste zo doe ik et nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand zoals jou tref.
Ik durf echt niks te doen straks bij vrouwen op het begin.
En kom niet met subtiele hints want dat betreft ben ik een lompe boer.
Inderdaad, als de muziek wat hard aan staat en ik wil in haar oor praten bijvoorbeeld, trek ik haar (zachtjes) naar me toe.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar dus ik schets even een scenario.
Ik ben in een cafe of waar dan ook en op een gegeven moment zie ik een leuk meisje en dat spreek ik aan.
We praten wat en dan moet ik ook al heeft ze niet echt aangegeven dat ze al geïnteresseerd haar gewoon gaan aanraken?
Zoenen en echt ver strelen doe ik als er aantrekkingskracht is tussen beiden. Maar dat kan soms zelfs binnen 30 seconden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meerdere malen gehad hoor. Maar dan moet ik echt wel iets op hebben, dan kan t me niet zoveel schelen. Maar nuchter.. Moet ik toch echt iets voor iemand voelen of op zijn minst meer dan geinteresseerd zijn
Eerlijkheid is goed toch.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:49 schreef Cassandra87 het volgende:
En soms moet je je kop hard stotenOp de hogere school vond ik een jongen heel erg leuk. Mee wezen stappen, onder t mom van, we zien wel. Hoe langer hoe leuker ik hem vond. Dus aan t einde van de avond fluister ik in zijn oor, ik begin je écht ontzettend leuk te vinden. Zijn response? Tsja, eh, ik jou niet.
Ook goed
Echte chemistry? Bestaat dat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoenen en echt ver strelen doe ik als er aantrekkingskracht is tussen beiden. Maar dat kan soms zelfs binnen 30 seconden zijn.
Ik wist wel waar ik aan toe wasquote:
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik voor de zekerheid nog een keer langs lopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Echte chemistry? Bestaat dat?
Nog nooit meegemaakt. Ganz geil!
ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwelijke emoties zijn als een volumeknop. Om in 1x te zoenen en te strelen is als een alles of niets verhaal, dan moet je wel heel zeker van je zaak zijn. Vrouwen over het algemeen houden ervan als het opgebouwd wordt.
Als mijn eerste keer zo wordt afgesproken word het een 10 seconden spektakel inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Nadeel is overigens wel dat een volgende keer afspreken erg beladen wordt
Dat sowieso, donker, geen bril, moe, ik wil dan nog wel eens wat missenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Of moet ik voor de zekerheid nog een keer langs lopen?
Mijn eerste keer was rampzalig. De 5 daarop volgende jaren overigens ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Als mijn eerste keer zo wordt afgesproken word het een 10 seconden spektakel inderdaad.
Ik moet zo echt gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat moet ik dan gaan doen? laatste keer toen dacht ik, oke iets kino, doe het dan anders is het straks vreemd.
en toen deed ik het op de verkeerde. niet dat ik klappen kreeg, maar het was wel een nutteloze actie die die enige aantrekkingskracht van de meid waar ik het wel van had liet weggaan
edit! en niet zo snel allemaal ik schrijf zo wat bij(ja dom van me moet ik maar niet nu al posten)
Ik zie hetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk.
in 1 keer iets teveel gaat en voelt helemaal niet goed.
deze post zocht ik
Als versieren niet zo makkelijk gaat #126: Testosteron & meet.
Jij had 5 jaar waardeloze seks?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was rampzalig. De 5 daarop volgende jaren overigens ook
ja oke, maar dan niet zielig erover doen he.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had.. Geen spetterende sex. Maar als je geen vergelijkingsmateriaal hebt weet je niet beter. Althans ik niet. Nu wel
Ik doe ook niet zielig. ík heb veel geleerd van mijn ervaringen, positief en negatief.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke, maar dan niet zielig erover doen he.
ik had alleen betaalde seks, en dat heeft me duizenden euros gekost voor wat jij in een week kon krijgen.
en het was niet leuk, en alles wat meer.
en toen ineens leek het net of een meisje me leuk vond, en ik wist niet wat me overkwam!
en dat heeft me 8400 euro gekost (voor een kwartiertje ofzo)
Maar dan even de gouden tip wat moet een vent sowieso niet doen in bed?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik doe ook niet zielig. ík heb veel geleerd van mijn ervaringen, positief en negatief.
afwachtend zijn. ( in de zin van geen escalatie doen naar helemaal niets toe. en aan de andere kant van de kamer verlegen wachten, om stilletjes te melden dat je het niet weet, en hoe dat "seksen" dan moet.)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan even de gouden tip wat moet een vent sowieso niet doen in bed?
Direct aan de kut en tiete zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan even de gouden tip wat moet een vent sowieso niet doen in bed?
Dat zou ik dan weer niet erg vinden. Ik heb liever een oprechte maagd dan iemand die niet zichzelf isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
afwachtend zijn. ( in de zin van geen escalatie doen naar helemaal niets toe. en aan de andere kant van de kamer verlegen wachten, om stilletjes te melden dat je het niet weet, en hoe dat "seksen" dan moet.)
Zoet? Tis eerder zout...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zeuren en te graag willen
Maar eerlijk, ik weet niet wat mijn ex(en) anders doen dan mijn huidige vriend. Ik weet wel dat ik voor het eerst intens veel van iemand houd en dat is het grootste verschil. Zoet he?
De pure suiker druipt er van af.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zeuren en te graag willen
Maar eerlijk, ik weet niet wat mijn ex(en) anders doen dan mijn huidige vriend. Ik weet wel dat ik voor het eerst intens veel van iemand houd en dat is het grootste verschil. Zoet he?
Kotsen is ook niet sexy schijnt....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Direct aan de kut en tiete zitten.
ja dat wel ja. en daarom dacht ik altijd van: " ik doe helemaal niets, dan heb ik dat probleem in elk geval niet. oh nu maar hopen dat ze me leuk vind"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Direct aan de kut en tiete zitten.
Ik had het snel bekeken gewoon strelen beginnend bij buik/rug/armen enzovoort en dan heel langzaam opbouwen. Worden ze geil van johquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat wel ja. en daarom dacht ik altijd van: " ik doe helemaal niets, dan heb ik dat probleem in elk geval niet. oh nu maar hopen dat ze me leuk vind"
maar geloof me, helemaal niets doen is NOG veel erger.
ik doe/deed altijd van alles precies het allerslechtste wat er kan gebeuren. echt zo onvoorstelbaar hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Kan ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:11 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Zeg dan stroop....klinkt geiler
ik was geindoctrineerd dat dat creepy is, en dat je dat niet mag doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:12 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik had het snel bekeken gewoon strelen beginnend bij buik/rug/armen enzovoort en dan heel langzaam opbouwen. Worden ze geil van joh
Ik schrijf het bij in mijn boekje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:12 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik had het snel bekeken gewoon strelen beginnend bij buik/rug/armen enzovoort en dan heel langzaam opbouwen. Worden ze geil van joh
Je balboekje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schrijf het bij in mijn boekje.
Mijn ''mocht ik een vrouw zo gek krijgen om het met mij te doen, wat moet ik dan doen'''boekje.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je balboekje?
Ik ga ff buiten staan en dan zo maar kijken of ik kan slapen
Ik zou beginnen met niet dat boekje erbij pakken en chill te blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ''mocht ik een vrouw zo gek krijgen om het met mij te doen, wat moet ik dan doen'''boekje.
Eens dat zijn maar kleine puntjes iedere vrouw wil het anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:18 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met niet dat boekje erbij pakken en chill te blijven
Het boekje is een grap hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:18 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met niet dat boekje erbij pakken en chill te blijven
Ik weet dudequote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het boekje is een grap hoor.
Ik heb geen notitieblok waar op ik alles opschrijf.
Ja ik weet niet soms of mensen hier me altijd serieus nemen of niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:22 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Ik weet dudezit ook te dollen
Ik kan niet voorkomen dat als ik straks met een meid in bed lig door Raggingbull begin bij haar armen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Je slaat t wel op in gedachten he :p
echt serieus. hoe oud ben je, en je hebt ervaring.....(nee je hoeft niet te antwoorden).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:31 schreef Raggingbull het volgende:
zolang je maar niet direct aan d'r wat meer edele delen zit hebben vrouwen een hekel aan als je daar meteen aan gaat zitten.
Ik ben 17 heb een vriendin en jaha... wij spelen wel eens doktertjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
echt serieus. hoe oud ben je, en je hebt ervaring.....(nee je hoeft niet te antwoorden).
was het de angst voor de meisjes dat je je eronderuit had gewurmt? meld je dates structureel af? is het een structureel probleem?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:42 schreef Geerd het volgende:
Ik had vandaag eigenlijk een date, (verder geen tijd etc afgesproken) eer gister overgehad.
Best wel leuke dame volgens mij, maar om er toch onderuit te komen afgemeld op die site![]()
![]()
Ik zag het al helemaal voor me even voorstellen goeie reis etc, en dan ben ik al weer snel uit geluld en dan moet je nog wat gaan drinken![]()
.
Ja denk het wel onwetendheid, nogal onzeker geen ervaring met dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was het de angst voor de meisjes dat je je eronderuit had gewurmt? meld je dates structureel af? is het een structureel probleem?
of heb je al genoeg succesvolle dates?
que? ik ben 15 uur weg en je naait er met een ander vandoor?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Heloef: als je dit leest, het is klaar met ons, ik hoorde dat je vreemd ging, dus nu ben ik met floxcie, en later als we een kind krijgen, noemen we hem/haar joy-flox, en pimmetje wordt de peetvader
Ik zei toch FOK! is een prima datingsite.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[felicitatietopic] Re en MissBliss gaan trouwen!
Wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik had het tegen heloef hoor wokkelkardinaalHij was blijkbaar vreemdgegaan
Goede gelegenheid om het patroon te doorbreken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ruzie met mijn moeder. Maar het komt goed, ik heb gedaan wat juist voor me is
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik buurt af en toe even mee. Maar ik lees nou even iets waar ik op móet reageren. In een ouder topic. Jullie gaan zo hard dat ik niet élk topic kan meelezen, excuus![]()
Lieve Benzin, miep niet zo!
En bedankt, ik heb een paar keer met je afgesproken, vriendschappelijk, je bent hier thuis geweest, gezellige pokeravond, hebt zelfs kunnen blijven logeren, als ik iets doe, avondje met vrienden, verjaardag, nodig ik je áltijd uit, dat je niet altijd die stap kunt zetten, ok, dat doet er niet toe. Je weet dat je welkom bent. Maar dit bewijst wel dat je vast houdt aan het negatieve en de positieve dingen vergeet.
Zelfs de dag nadat je hier bent geweest, post je op fok dat je never nooit iets leuks onderneemt. Ok, ik zal gek zijn dat ik altijd een deur open houd voor je. Maar ik kan mij voorstellen dat veel mensen, meisjes, in de zelfde positie ook denken, bekijk het maar. Je waardeert het niet. Het komt namelijk best wel kwetsend over. Ik bedoel dit niet slecht.. Maar het is niet allemaal kommer en kwel.
Sorry voor de inbraak. Ik wilde het toch even gezegd hebben
Topquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben vroeger altijd voor de pestslachtoffers op school opgekomen, en inderdaad altijd geprobeerd hun zelfvertrouwen een boost te geven. Dat klopt. Misschien dat MliG dat bedoeld. Verder stuur ik af en toe een 'kop op' mailtje maar ik ga zelden koffie drinken
Kijk, ik heb weinig tijd om half nederland door te reizen om met regelmaat wat met Benzin te ondernemen, of met wie van mijn vrienden dan ook. Meestal nodig ik de hele groep uit en ik snap heel goed dat Benzin dat (nog) niet trekt. Maar ik vind het echt knap dat hij die stap wel ondernam met een vreemde van internet en zelfs een keer in groepsverband. Benzin weet ook dat als hij er even doorheen zit, hij mij altijd kan bellen of smsen om wat af te spreken, alleen moet dat knoppie in zn koppie nog even om dat hij wel gewenst is. Tis echt een schat van een jongen
Durfde nooit. Foei. Iedereen mag mee posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok dan voel ik mij al minder schuldig
Maar ik durfde nooit te posten want ik dacht dat t hier zo'n hecht kliekje was (als in, lurkers niet gewenst)
De liefde voor jou gaat verder dan een vriendschap, ik wil mijn leven met je delen. Maar jij blijkbaar niet het leven heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee!!!!
Ik geef nog steeds om je hoor(als een gewone vriend)
Je geeft nu wel blijkt van mensenkennis.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Sorry, maar er zijn ook nog andere leuke mensen op fok, zoals strawberry van gistr bijvoorbeeld
Dit geldt voortaan voor jou.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Sorry, maar er zijn ook nog andere leuke mensen op fok, zoals strawberry van gistr bijvoorbeeld
Heb je uberhaupt nog geslapen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik blijf ook gezellig hoormaar niet meer zo laat
Je vind me nog leuk?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie je heloef, er zijn meer mensen die jou ook leuk vinden! Het komt wel goed schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |