nee,d an krijg je stoomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Bieberfever94 het volgende:
als je met die straal nou water verhit ofzo dan krijg je stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Jij bent zeker de slimste thuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:53 schreef Bieberfever94 het volgende:
neemaar dat doen ze met andere energycentrales toch ook? dan doen ze kolen ofzo verbrande en dan komt er stoom en daarna maken ze daar stroom van?
Dankje voor je serieuze reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Welkom op Fok!
Wat een leuk topic zeg, vol inspiratie en stof tot nadenken.
Ik zeg altijd maar zo; een goed begin is het halve werk!
Groetjes ikbenserieus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:07 schreef Bieberfever94 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb hier op de flat geen pc met fotoshop
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef Daaps het volgende:
Waar is dat 'Can't tell if trolling... Or just really stupid' als je hem nodig hebt?!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de oudste trollscience ooit. Gefeliciteerd met het vertalen TS.
dat komt omdat ik nu bij mn pa en mn zusje ben, bij mijn ma heb ik wel fotoshop, maar die gebruik ik niet om te tekenenquote:
nee, dat kan niet want de lamp en de verpakking van de lamp absorberen het licht waardoor er geen netoowinst is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal degene die ik bedoelde, maar wel sufficiënt.
Dank je. Dit gaat veel beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
Brotip: use magnets to spread the lightrays faster.
[ afbeelding ]
hou nou eens op, dat werkt niet..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Sealnova het volgende:
Hey wat een geweldig idee !
Ik heb zelf ook iets bedacht, namelijk een auto met een magneet voorop zoals je op dit plaatje kan zien. Wat vind je daar van?
[ afbeelding ]
Jij begonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Bieberfever94 het volgende:
hmpf...
hou nou eens op met die onzin
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Sealnova het volgende:
[..]
In theorie zou dit moeten werken?
Mijn laser idee toch ook?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Sealnova het volgende:
[..]
In theorie zou dit moeten werken?
Hoe zorg je dan voor de warmte?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Mijn laser idee toch ook?
geen verlies, moet alleen worden gezogen zodat er vacuem ontstaat zodat er geen sotfdeeltjes vveerkaatsen
nou, als de stralen genoeg weerkaatsen ontstaat er dan een verdubbeling, en als je dan een spiegel-netwerk plaatst zodat die puls energie die water ingaat dan komt er stroomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Hoe zorg je dan voor de warmte?
Er onstaat geen verdubbeling als een laser weerkaatstquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:39 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
nou, als de stralen genoeg weerkaatsen ontstaat er dan een verdubbeling, en als je dan een spiegel-netwerk plaatst zodat die puls energie die water ingaat dan komt er stroom
JAWEL!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Er onstaat geen verdubbeling als een laser weerkaatst
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
JAWEL!
als ik mezelf bekijk in de spiegel, zie je toch 2x?
1x echt, 1x spiegel?
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
JAWEL!
als ik mezelf bekijk in de spiegel, zie je toch 2x?
1x echt, 1x spiegel?
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik las eerst 'groene energy drank'
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Biogarde het volgende:
Hey, die met die magneten
dat met magneten kan niet, +1 -1=0
zero netto winst
[ afbeelding ]
Een rooie! Dat zie je toch in de paint...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
TS, definieer gaarne het soort laser
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Een rooie! Dat zie je toch in de paint...
Je taalgebruik en spelling zijn enigszins veranderd de afgelopen nacht. Gaat het nog wel goed?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:10 schreef Bieberfever94 het volgende:
Nouja, het kan ook een groene zijn als dat beter is hoor!
maar ik bedoel niet zon kermislaser, maar de russen hebben een laser die naar de maar schijnen kan om de afstand van de aarde te meten dat zou genoeg zijn denk ik
shiiiiiit deze is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Sealnova het volgende:
Hey wat een geweldig idee !
Ik heb zelf ook iets bedacht, namelijk een auto met een magneet voorop zoals je op dit plaatje kan zien. Wat vind je daar van?
[ afbeelding ]
Wat je beschrijft is de werking van een laser....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Bieberfever94 het volgende:
Heeeeyy..
ik heb een nieuwe vorm van enrgy bedacht, nouja, ik kwam erop toen ik tottally spys keek
In tottally spies doen ze 2 spiegels tegenover elkaar zetten, en er dan met een laser erop schijnen
dan komt het licht van de laser tegen de spiegel aan tegen de andere spiegel en zo verdubbelt het...
als ze dan een spiegel weghalen, dan komt er een übersterke straal uit die door alles straalt.
ik weet dat dit een serie is, maar kan dit egt?
teminste in principe kan het want als die spiegels recht tegenoverelkaar staan dan kan de straal niet weg
Deze (in iets andere vorm) heb ik wel eens voorgelegd aan mijn wiskundevoorgevorderden juf. Ze kon alleen maar iets mompelen over 2 limieten kunnen niet gelijktijdig naar 0 naderen.quote:
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics
Hoezo. Dit is toch wel echt jouw soort topic lijkt mij?quote:
\hoe de fuck werken magneten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Biogarde het volgende:
Hey, die met die magneten
[ afbeelding ]
EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK MAAR EEN GOED BEGIN IS MAAR DE HELFT!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Welkom op Fok!
Wat een leuk topic zeg, vol inspiratie en stof tot nadenken.
Ik zeg altijd maar zo; een goed begin is het halve werk!
Groetjes ikbenserieus.
En waar krijgt die laser dan z'n stroom vandaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Bieberfever94 het volgende:
Heeeeyy..
ik heb een nieuwe vorm van enrgy bedacht, nouja, ik kwam erop toen ik tottally spys keek
In tottally spies doen ze 2 spiegels tegenover elkaar zetten, en er dan met een laser erop schijnen
dan komt het licht van de laser tegen de spiegel aan tegen de andere spiegel en zo verdubbelt het...
als ze dan een spiegel weghalen, dan komt er een übersterke straal uit die door alles straalt.
teminste in principe kan het want als die spiegels recht tegenoverelkaar staan dan kan de straal niet weg
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:58 schreef Bieberfever94 het volgende:
Dankje voor je serieuze reactie.
Hihi nee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hoezo. Dit is toch wel echt jouw soort topic lijkt mij?
Maar de spiegels nemen dus geen warmte energie op waardoor er energie in de vorm van licht verloren gaat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Bieberfever94 het volgende:
Heeeeyy..
Hé?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
ts open nog eens wat topics dan voel ik me slim
Daar word ik verdrietig van...quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Deze (in iets andere vorm) heb ik wel eens voorgelegd aan mijn wiskundevoorgevorderden juf. Ze kon alleen maar iets mompelen over 2 limieten kunnen niet gelijktijdig naar 0 naderen.
Maar echt uitleggen kon ze m ook nie.
wtf je moet die kubusjes er toch gewoon aftrekken, en dát gebeurt hier niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Daar word ik verdrietig van...
Ookal ga je heel ver door, uiteindelijk hou je toch steeds zo'n hoek vormpje in plaats van een bijna rechte lijn. L in plaats van \. Daardoor is de omtrek altijd langer op die manier, omdat je altijd omwegen neemt met die hoekjes, of een paar hele grote, of erg veel vet kleine.
van: Een geluidstechnicus voor je topic!quote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef tdrone het volgende:
TS heeft waarschijnlijk natuurkunde van SwJ gehad
reiskostenquote:
Mwah:quote:
quote:In combination, the equatorial bulge and the effects of centrifugal force mean that sea-level gravitational acceleration increases from about 9.780 m·s−2 at the equator to about 9.832 m·s−2 at the poles, so an object will weigh about 0.5% more at the poles than at the equator.
TS is weggepestquote:
haha ik kan de crux in die bovenste niet vinden XDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had dat ook voorgelegd aan mijn natuurkunde leraar en hij zei dat dat in principe moest lukken als goud met een weegschaal ipv een balans gewogen zou worden.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee,d an krijg je stoom
da's wat anders
Ik ook niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha ik kan de crux in die bovenste niet vinden XD
Wet van behoud van energiequote:
Hey slimkont, TS is al bijna twee week niet op fok geweest (onder dit account dan)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef Djoezt het volgende:
[..]
Wet van behoud van energie
Bieberfever94 (leuke naam hoor!), als je serieus bent moet je het even aangeven en dan wil ik het je wel uitleggen (of je kan het even in W&T vragen). Als je aan het trollen bent, stop dan nu - het is leuk geweest
Iemand die wil uitleggen waarom de eerste niet werkt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weerstand.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef P8 het volgende:
[..]
Iemand die wil uitleggen waarom de eerste niet werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |