nee,d an krijg je stoomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Bieberfever94 het volgende:
als je met die straal nou water verhit ofzo dan krijg je stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Jij bent zeker de slimste thuis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:53 schreef Bieberfever94 het volgende:
neemaar dat doen ze met andere energycentrales toch ook? dan doen ze kolen ofzo verbrande en dan komt er stoom en daarna maken ze daar stroom van?
Dankje voor je serieuze reactie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
Welkom op Fok!
Wat een leuk topic zeg, vol inspiratie en stof tot nadenken.
Ik zeg altijd maar zo; een goed begin is het halve werk!
Groetjes ikbenserieus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:07 schreef Bieberfever94 het volgende:
[ afbeelding ]
sorry voor de slechte kwaliteit maar ik heb hier op de flat geen pc met fotoshop
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef Daaps het volgende:
Waar is dat 'Can't tell if trolling... Or just really stupid' als je hem nodig hebt?!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef LompeHork het volgende:
Dit is de oudste trollscience ooit. Gefeliciteerd met het vertalen TS.
dat komt omdat ik nu bij mn pa en mn zusje ben, bij mijn ma heb ik wel fotoshop, maar die gebruik ik niet om te tekenenquote:
nee, dat kan niet want de lamp en de verpakking van de lamp absorberen het licht waardoor er geen netoowinst is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Niet helemaal degene die ik bedoelde, maar wel sufficiënt.
Dank je. Dit gaat veel beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef Romanus het volgende:
[..]
Brotip: use magnets to spread the lightrays faster.
[ afbeelding ]
hou nou eens op, dat werkt niet..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef Sealnova het volgende:
Hey wat een geweldig idee !
Ik heb zelf ook iets bedacht, namelijk een auto met een magneet voorop zoals je op dit plaatje kan zien. Wat vind je daar van?
[ afbeelding ]
Jij begonquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Bieberfever94 het volgende:
hmpf...
hou nou eens op met die onzin
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Sealnova het volgende:
[..]
In theorie zou dit moeten werken?
Mijn laser idee toch ook?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Sealnova het volgende:
[..]
In theorie zou dit moeten werken?
Hoe zorg je dan voor de warmte?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
Mijn laser idee toch ook?
geen verlies, moet alleen worden gezogen zodat er vacuem ontstaat zodat er geen sotfdeeltjes vveerkaatsen
nou, als de stralen genoeg weerkaatsen ontstaat er dan een verdubbeling, en als je dan een spiegel-netwerk plaatst zodat die puls energie die water ingaat dan komt er stroomquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Hoe zorg je dan voor de warmte?
Er onstaat geen verdubbeling als een laser weerkaatstquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:39 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
nou, als de stralen genoeg weerkaatsen ontstaat er dan een verdubbeling, en als je dan een spiegel-netwerk plaatst zodat die puls energie die water ingaat dan komt er stroom
JAWEL!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Er onstaat geen verdubbeling als een laser weerkaatst
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Bieberfever94 het volgende:
[..]
JAWEL!
als ik mezelf bekijk in de spiegel, zie je toch 2x?
1x echt, 1x spiegel?
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel
als je dan laser instraalt, dan zie je toch 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel 1x echt, 1x spiegel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |