wtf je moet die kubusjes er toch gewoon aftrekken, en dát gebeurt hier niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Daar word ik verdrietig van...
Ookal ga je heel ver door, uiteindelijk hou je toch steeds zo'n hoek vormpje in plaats van een bijna rechte lijn. L in plaats van \. Daardoor is de omtrek altijd langer op die manier, omdat je altijd omwegen neemt met die hoekjes, of een paar hele grote, of erg veel vet kleine.
van: Een geluidstechnicus voor je topic!quote:
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef tdrone het volgende:
TS heeft waarschijnlijk natuurkunde van SwJ gehad
reiskostenquote:
Mwah:quote:
quote:In combination, the equatorial bulge and the effects of centrifugal force mean that sea-level gravitational acceleration increases from about 9.780 m·s−2 at the equator to about 9.832 m·s−2 at the poles, so an object will weigh about 0.5% more at the poles than at the equator.
TS is weggepestquote:
haha ik kan de crux in die bovenste niet vinden XDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had dat ook voorgelegd aan mijn natuurkunde leraar en hij zei dat dat in principe moest lukken als goud met een weegschaal ipv een balans gewogen zou worden.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee,d an krijg je stoom
da's wat anders
Ik ook niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:11 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha ik kan de crux in die bovenste niet vinden XD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |