SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Juin uit Eigen Tuin!
Briljant contrast ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heidi Klum en Seal zijn een leuk stel.
je zou toch niet meer hunten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Ook een doorgewinterde lapohunter zoals ik mist wel eens.
Ik had er verdorie maar 15.quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Niet zo vaak.quote:
Als ik een ballad zoals deze zou krijgen zou ik daar wel doorheen kijkenquote:
Haha onder de categorie lelijke mannen met lekkere wijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heidi Klum en Seal zijn een leuk stel.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik een ballad zoals deze zou krijgen zou ik daar wel doorheen kijken.
heel interesantquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er verdorie maar 15.
En ik had nog wel handige feitjes over schaamhaar en de euro.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
26 , mijn paps en mams luisteren ook mee beneden
ah wat tofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
26 , mijn paps en mams luisteren ook mee beneden
Zonder jouw supervisie gaat 't helemaal de verkeerde kant op met dat kind.quote:
Kan je nog wat leren.quote:
Ah, banden geplakt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Ben er net weer van t werk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder jouw supervisie gaat 't helemaal de verkeerde kant op met dat kind.
Jouw nummer lukt trouwens nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje last heeft van acne?
Pa zit op de bank met een sigaar, cognac en een kruiswoordpuzzel, moeders zit te lezen, en via de laptop staat radio 49 opquote:
Hun Halloweenkostuums zijn altijd tofquote:
Wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hun Halloweenkostuums zijn altijd tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl het zo'n mooie tranentrekker isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jouw nummer lukt trouwens nietMijn VDJ flipt zodra ik wil downloaden
Oh vast.quote:
Nigga plz.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder jouw supervisie gaat 't helemaal de verkeerde kant op met dat kind.
Graf? Hij zegt grey...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
wel eens door een roos gekust op een graf??
Niet geplakt, in elkaar gezetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, banden geplakt?
En welkom natuurlijk v, niet onze muziek vrees ik, Drizz is hem al gepeerd.
Rozenblaadjes op het bed leggen en alles?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar zingen.
Ik schijn zo af en toe nogal romantisch uit de hoek te kunnen komen, als ik een goede dag heb.
absolut vodkaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hun Halloweenkostuums zijn altijd tof.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A rose on a grey? Dat slaat ook nergens op.quote:
Ditquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd gaaf ja, maar waar hoor je dat?
Als een kus van een roos op de somberheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A rose on a grey? Dat slaat ook nergens op.
Bijvoorbeeld, en dingen met kaarsen enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rozenblaadjes op het bed leggen en alles?
Winampquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd gaaf ja, maar waar hoor je dat?
Neem je eigen versie op voor de Gayparade.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
When a MAAAAAAAN loves a MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Uhhhh dat was in die tijd nog niet echt maatschappelijk.....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo relaxtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet geplakt, in elkaar gezet![]()
En ach, ik kan best naar deze muziek luisteren.
Op het werk hebben ze eigelijk alleen maar 100% NL, of SlamFM
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
ID&T radio weer terug?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo relaxt![]()
Slam FM gaat stoppen, en terecht
Zie je naatje kokhalzend bij het altaar staan, mooie boelquote:
Gaan ze stoppen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo relaxt![]()
Slaap lekkerquote:
Vroeg bijquote:
Ik ga nooit trouwen.quote:
Ik wacht al op zijn subtiele meningquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zie je naatje kokhalzend bij het altaar staan, mooie boel
goedbedoeld cynismequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom deze TT Symp?
Prachtig nummer weer dit
omdat geen internetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
Echt, waarom zitten we nu niet met z'n allen rond een kampvuurtje op het strand.![]()
Precies, en very nicequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo relaxt![]()
Trusten kerelquote:
Omdat het regent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
Echt, waarom zitten we nu niet met z'n allen rond een kampvuurtje op het strand.![]()
Nog nooit naar geluisterd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet zo relaxt![]()
Ditquote:
Kan me niks schelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhhh dat was in die tijd nog niet echt maatschappelijk.....
omdat regen en openbaar dronkenschapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef JJH het volgende:
En niet te zuinig ookquote:
Ze hebben ook een TV kanaal daar kijk ik af en toe naar.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef Monopoly het volgende:
In Zwolle kan je bij de Milligerplas goed zitten savonds. Vuurtje mag daar zelfs
Klopt: lekker wijf, goede stem, mooi nummer, maar dit nummer past niet bij haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het jammer dat Shakira dit nummer zingt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Thx allen. Slaap lekkere ook straks.quote:
Ik kij nog liever TVOranje. :dquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben ook een TV kanaal daar kijk ik af en toe naar.
Daar ben ik anders heel blij meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het jammer dat Shakira dit nummer zingt.
in deze stemming kan ik zelfs dat handelenquote:
Wat ga je doen dit weekend dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Thx allen. Slaap lekkere ook straks.![]()
Morgen werken en straks een zwaar weekend dus ik moet wel.
Het wordt aanvullen vrees ik, de kwaliteit raakt op, dus ik ga zo random door mijn knuffelrock collectie, ik ga kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
Faye, nu we toch in dit genre bezig zijn, heb je heel toevallig Can't stop loving you?
Of zit je show al vol.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt: lekker wijf, goede stem, mooi nummer, maar dit nummer past niet bij haar.
Dat wel, maar Shakira is gewoon niet mijn ding.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in deze stemming kan ik zelfs dat handelen
En dit is wel een van haar betere nummers
Whehehehe, ik kan horen dat mijn lief uit dezelfde streek komt als jijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vind shakira niet zo wat
qua stem dan he
Neee mijne al helemaal niet, maar dit nummer kanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel, maar Shakira is gewoon niet mijn ding.
In dat geval... Scorpions - Still Loving Youquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het wordt aanvullen vrees ik, de kwaliteit raakt op, dus ik ga zo random door mijn knuffelrock collectie, ik ga kijken wat ik voor je kan doen
hoezoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ik kan horen dat mijn lief uit dezelfde streek komt als jij
Keihard iedereen in dit huis neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat ga je doen dit weekend dan ?
wheneverquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef WickedTunes het volgende:
Faye, Heb je Foolish Games - Jewel?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Trouwens, hier in Lelystad waar ik woon kan het ook heel goed. Niemand om je heen, komt ook nooit bewaking snachts. Je zou er bij wijze van prima kunnen kamperen voor een nachtje of 2
Met mezelf zekerquote:
Foolish Games - Jewel!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het wordt aanvullen vrees ik, de kwaliteit raakt op, dus ik ga zo random door mijn knuffelrock collectie, ik ga kijken wat ik voor je kan doen
Viel te verwachtenquote:
Je woont toch in een flat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Keihard iedereen in dit huis neuken.
Ja nu echt weg.![]()
Ehhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Keihard iedereen in dit huis neuken.
Ja nu echt weg.![]()
Is heerlijk aan het waterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Als het warm is kun je prima chillen aan die dijk tussen Lelystad en Almere. Aan het Markermeer zeg maar
Hungry eyesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Fee, ik heb Must have been love, hungry eyes, Eternal Flame en Show me heaven o.a. voor je.
Vergeet het plaatje niet:quote:
Klopt, ik zit meestal bij het Oppertje. Net voordat je vanaf Lelystad de dijk oprijdt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Als het warm is kun je prima chillen aan die dijk tussen Lelystad en Almere. Aan het Markermeer zeg maar
Geen zorgen Faye ik hou wel vast.quote:
Ideale spotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt, ik zit meestal bij het Oppertje. Net voordat je vanaf Lelystad de dijk oprijdt.
Bij dat strandpaviljoen / surfschooltje Paradiso daar.
Je kunt haar ook snel neuken, even rats rats rats.quote:
Nog nooit bewaking / politie tegen gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ideale spotAlleen geen vuur maken
Ik neuk geen bruiden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt haar ook snel neuken, even rats rats rats.
Het gaat nogal kut met de zippy's, dus ik zorg dat ik nu een paar dingen ingeladen heb, dat ik nog een kwartier door kan, dan download ik alle zippies, dus je hebt 5 minuten. Komt u maarquote:
ff bij de buren aanbellenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Gris gewoon de dichtstbijzijnde iemand
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeet het plaatje niet:
[ afbeelding ]
Maar op welke manier eigenlijk? Hoe moet dat op een bruiloft? Op een bruiloft wil ik feest vieren en niet van dat sentimentele tranengetrek, dus als er muziek is, dan blij en happiness enzoquote:
Is vandaag al gedraaid, maar ik wil em wel draaienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Kun je die zo niet draaien?
Help ik je een keer is het weer niet goed.quote:
Vaak kun je het zo wel oplossen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog nooit bewaking / politie tegen gekomen.
1 keer wel iemand die in die wijk daar woonde. Toen zaten we daar vet lam te zuipen enzo. En hij kwam gewoon heel chill vragen of het iets stiller kon.
Uiteindelijk heeft hij nog gewoon een biertje mee gedronken, en ook niet de wouten gebeld
Was echt een held die kerel!
Zeg buurman, nu ik hier toch ben ....quote:
Zullen we ff lekker knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zeg buurman, nu ik hier toch ben ....
Je moet echt nog een hoop lerenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar op welke manier eigenlijk? Hoe moet dat op een bruiloft? Op een bruiloft wil ik feest vieren en niet van dat sentimentele tranengetrek, dus als er muziek is, dan blij en happiness enzo
Ik heb überhaupt nog nooit gehoord van 'nummers uitzoeken voor een bruiloft'
doe jij t, mijn internet is wat traag nu. En als je hebt ook: The Carpenters - Close to you (speciaal voor Faye, Samzz en Knetterquote:
man wat een baasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 keer wel iemand die in die wijk daar woonde. Toen zaten we daar vet lam te zuipen enzo. En hij kwam gewoon heel chill vragen of het iets stiller kon.
Uiteindelijk heeft hij nog gewoon een biertje mee gedronken, en ook niet de wouten gebeld
Ik heb 'm net van Symphquote:
Gewoon dj, band, en samen de eerste dans uitzoeken. Klaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar op welke manier eigenlijk? Hoe moet dat op een bruiloft? Op een bruiloft wil ik feest vieren en niet van dat sentimentele tranengetrek, dus als er muziek is, dan blij en happiness enzo
Precies, als je gewoon relaxt doet is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil dat VH guilty pleasures draait, maar dat nummer ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt voor mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zullen we ff lekker knuffelen
Ow ja hij is nu net klaar, ik stuur de link tochquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm net van Symph. Thanks anyway!
Dat is dus feestelijk, tango oidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon dj, band, en samen de eerste dans uitzoeken. Klaar.:)
Zal ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
doe jij t, mijn internet is wat traag nu. En als je hebt ook: The Carpenters - Close to you (speciaal voor Faye, Samzz en Knetter)
Ja ik net ook ff haha zat ff hardop te lachen hierquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
doe jij t, mijn internet is wat traag nu. En als je hebt ook: The Carpenters - Close to you (speciaal voor Faye, Samzz en Knetter)
oei, dan ben ik even weg, denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil dat VH guilty pleasures draait, maar dat nummer ook
Ik ookquote:
Ik moet jou echt even gaan africhten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oei, dan ben ik even weg, denk ikwederom
Nou, zou geen nee zeggen als mijn buurvrouw dat komt vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zullen we ff lekker knuffelen
Ik wel, dat is mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt niks met huwelijken en dan de eerste dans met iedereen er om heen verschrikkelijk.
checkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij snel danst, je danst als een pinguinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dus feestelijk, tango oid
De liefde zo mooi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu word ik sentimenteel, so i'm gonna grab my moment
Naat, ookal ben je een lamlul, ik ben wel echt dol op je en als ik met jou trouw, dan wordt het een en al happiness, ik heb immers nog een heel leven om je te pesten met mijn zeikmuziek en dat zal ik dan ook doen.
Gewoon hardcore feestje van makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt niks met huwelijken en dan de eerste dans met iedereen er om heen verschrikkelijk.
au-tistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
Hij danst als Benny.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij snel danst, je danst als een pinguin
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon hardcore feestje van maken
Iedereen aan t hakken daar
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij snel danst, je danst als een pinguin
Jij moet helemaal niets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet jou echt even gaan africhten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon hardcore feestje van maken
Iedereen aan t hakken daar
Haha omdat je nu geneukt hebt zeker?quote:
Ik wil niet trouwen en ben meteen autist?quote:
anders ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha omdat je nu geneukt hebt zeker?
Daar heb je wel een hart voor nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bho ik wil ook weer verliefd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Precies. En dan ook een korte toespraak. Zo van: Neem je haar ? Ja, mooi. Neem jij hem ? Ja mooi.quote:
Ik wil dan.quote:
Ik wil echt een knalbruiloft! En ben bereid daar een euro of 10.000 voor uit te geven want zoveel kost een uitgebreide bruiloft minimaal wel!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen en ben meteen autist?![]()
En vergeet het niet de geldverspilling wat je zoveel beter kan gebruiken.
Voor de opleiding van je kinderen bijvoorbeeld.
Of je krijgt gewoon wat geld van je ouders om een bruiloft te organiserenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik eigenlijks ff nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bho ik wil ook weer verliefd zijn
Hij bedoelt het waarschijnlijk goed johquote:
zei ik dat dan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
Kolere, ik kom er net achter dat ik echt een GIGANTISCHE blauwe plek op m'n been heb.
Alleen mijn jurk kost al zoveelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil echt een knalbruiloft! En ben bereid daar een euro of 10.000 voor uit te geven want zoveel kost een uitgebreide bruiloft minimaal wel!
Dan doe ik daar alsnog liever wat anders mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of je krijgt gewoon wat geld van je ouders om een bruiloft te organiseren
maar ik ga niet bij het altaar trouwen, want ik walg van kerken met een altaar, want die zijn katholiek. Die kerken dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil dan.
Of nee dat moet jij zeggen op het altaar.
dat heb ik de eerste keer wel gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil echt een knalbruiloft! En ben bereid daar een euro of 10.000 voor uit te geven want zoveel kost een uitgebreide bruiloft minimaal wel!
super!!quote:
Hihihi, echt van de binnen naar buiten een dikke streepquote:
Ben je al aan het sparen dan?quote:
5,000 aan bierquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe daarom calculeer ik ook zo'n ¤ 20.000 in. Vervoer voor gasten. Bruiloft op een mooie plek, dan lekker eten en daarna knalfeest met DJ. En natuurlijk een mooi pak en trouwjurkquote:
Is een remix, dat je dit niet kent johquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer loopt niet helemaal lekker....
Om eerlijk te zijn vind ik hem zo een stuk beter klinken!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer loopt niet helemaal lekker....
Begrijpelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik de eerste keer wel gedaan
De tweede keer houden we het wel iets kleiner
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is een remix, dat je dit niet kent joh
Daarnaast moet ie stoppen met zeggen dat ie geen mening heeft tijdens het shoppen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij bedoelt het waarschijnlijk goed joh.
Sowieso maatpak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe daarom calculeer ik ook zo'n ¤ 20.000 in. Vervoer voor gasten. Bruiloft op een mooie plek, dan lekker eten en daarna knalfeest met DJ. En natuurlijk een mooi pak en trouwjurk
Crash Test Dummies - Mmmm Mmmm Mmmmquote:
Really?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe daarom calculeer ik ook zo'n ¤ 20.000 in. Vervoer voor gasten. Bruiloft op een mooie plek, dan lekker eten en daarna knalfeest met DJ. En natuurlijk een mooi pak en trouwjurk
Wij gaan lekker simpel alleen ff stadhuis doen, daarna barbecueën met vrienden in de tuin, bier alles. Fuck die neppe showquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jingle en een ander nummer tussendoor, en stukjes overslaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik hem zo een stuk beter klinken!
Tssk, om vervolgens bij muziek van haar 'geen mening' te roepen zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast moet ie stoppen met zeggen dat ie geen mening heeft tijdens het shoppen.
Yeah!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso maatpak.
Ik zie er zo damn goed uit in een goed pak.
Oh, nou ik wel een kerk enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ga niet bij het altaar trouwen, want ik walg van kerken met een altaar, want die zijn katholiek. Die kerken dan.
Toch wel een locatie of zaaltje ergens voor het feest hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan lekker simpel alleen ff stadhuis doen, daarna barbecueën met vrienden in de tuin, bier alles. Fuck die neppe show
Wij ook zoietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan lekker simpel alleen ff stadhuis doen, daarna barbecueën met vrienden in de tuin, bier alles. Fuck die neppe show
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmmquote:
Yeah!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso maatpak.
Ik zie er zo damn goed uit in een goed pak.
100% really! Nu nog een vrouw vinden maar goedquote:
Dat tweede.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil in koets naar het stadhuis. En dan in een two tone Rolls Royce Phantom naar de feestzaal.
Dan gewoon je muil houden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tssk, om vervolgens bij muziek van haar 'geen mening' te roepen zeker
Niet altijd, als ik er zelf zin in heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yeah!
Moet jij voor je werk geen pak aan dan?
Waar dan wel, gewoon een kapelletje?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar geen katholieke kerk. En PKN liever ook niet.
dat is voor een half jaar bieren wat je nu opnoemdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil in koets naar het stadhuis. En dan in een two tone Rolls Royce Phantom naar de feestzaal.
Ik vind dat wat weinigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
100% really! Nu nog een vrouw vinden maar goed
Ik heb zo'n bruiloft in 2008 meegemaakt met vriend en vriendin van me en dat was helemaal geweldig
alleen dat laatstequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn bruiloft hoeft niet groot te worden. Liever niet. Gewoon klein en in een toffe (lounge-achtige) bar de receptie met lekkere hapjes. Familie en goede vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |