SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Juin uit Eigen Tuin!
neuh, lennon is kutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je eens heul snel in een hoekje schamen!
Ben je nou opeens boeddhist geworden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil de Staat hebben gedraaid op mijn begrafenis, en als de kist in de grond zit SKA Train, omdat ik weer een nieuw leven begin
mee eens... je hebt een medestander!quote:
Een nieuw leven in de hemel, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nou opeens boeddhist geworden?
In de hemel kan je niet opnieuw beginnen met leven, bedoelt ge?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nou opeens boeddhist geworden?
Brr, ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil de Staat hebben gedraaid op mijn begrafenis, en als de kist in de grond zit SKA Train, omdat ik weer een nieuw leven begin
Ik mis hem nog vaakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Papa moet ik niet teveel horen, ik ben bang dat het dan zijn lading verliest.
amenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mis jij echt wat in je opvoeding man!![]()
![]()
Hoe durf je dat te zeggen.![]()
Ik mis niets. Veel te slijmerig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mis jij echt wat in je opvoeding man!![]()
![]()
Hoe durf je dat te zeggen.![]()
Ik kan niet harderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is mijn nummer. Maar wel zacht.
Ik zet 'm zelf wel harderquote:
Je moet eens goed gaan luisteren naar zijn teksten met een blow op! Dan snap je ze en kom je Symp en mij je excuus maken!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mis niets. Veel te slijmerig.
Ja. Het feit dat er geoordeeld moet worden over hel/vagevuur/hemel lijkt een vrij sterke aanwijzing dat je dóórgaat met leven (in wat voor een vorm van ook) en niet weer opnieuw begint. Anders zou iedereen in de hemel kunnen komen, onafhankelijk van zijn leven op het aardse.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de hemel kan je niet opnieuw beginnen met leven, bedoelt ge?
Ik luister nooit naar teksten en luister er zeker niet naar met een blow opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je moet eens goed gaan luisteren naar zijn teksten met een blow op! Dan snap je ze en kom je Symp en mij je excuus maken!
9 Crimes - Damien Ricequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet deze track? VLC spaced hem weer.
Damian rice - 9 crimesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet deze track? VLC spaced hem weer.
Dankquote:
Voor mij graag vriesdrogen en ultrasoon kapottrillen! (volgens mij andersom maargoed)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken dat ik de grond in ga eigenlijkGewoon in de fik zetten en feesten dat ik geleefd heb en als ik lekker afgekoeld en verast bent, hop de noordzee in.
Toch is het op een andere manier verder leven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Het feit dat er geoordeeld moet worden over hel/vagevuur/hemel lijkt een vrij sterke aanwijzing dat je dóórgaat met leven (in wat voor een vorm van ook) en niet weer opnieuw begint. Anders zou iedereen in de hemel kunnen komen, onafhankelijk van zijn leven op het aardse.
Hoiiiiiquote:
Ik dacht dat jij wel eens blowdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar teksten en luister er zeker niet naar met een blow op
Oh, dat is gaafquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Zokunen het volgende:
Laat ze van mij maar een deeltje afvuren bij het CERN.
Zokunen: "Hij die de wereld vernietigde NA zijn dood."quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Zokunen het volgende:
Laat ze van mij maar een deeltje afvuren bij het CERN.
ga je lekker?quote:
quote:
Getverquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ze mogen mijn as vermengen in diervoeder.
Dan wil je reïncarneren als paard?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ze mogen mijn as vermengen in diervoeder.
Dan kunnen ze je toch beter gelijk voor de varkens pleuren? Ik neem aan dat dieren as niet lekker vinden om te eten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
Ze mogen mijn as vermengen in diervoeder. Niet dat het zal gebeuren, maar het zou leuk zijn
.
Hoi moppie!quote:
Goed, as usual.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Dit was mijn verzoek voor deze show
Het zit nu al door 't krachtvoer, dus ik denk niet dat het ze veel boeitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je toch beter gelijk voor de varkens pleuren? Ik neem aan dat dieren as niet lekker vinden om te eten?
Euhm hoe laat jij wilt dat ik er benquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi moppie!![]()
Hoe laat denk je hier te zijn zaterdag?Oh en kan jij misschien WickedTunes een lift geven?
Nee. Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan wil je reïncarneren als paard?
9 crimes vond ik anders geweldig en het eerste nummer ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat dit niet jouw muziek is weten we nu wel
Op Metallica kun je ook prima knuffelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan knuffelrock?.
Omdat je dan gegeten wordt door een paard (laten we even aannemen dat dat het dier is), misschien denk je dat doordat hij jouw as eet, jouw ziel in het paard komt.quote:
Het idee al dat ik in zo'n kutkist lig en dan gegeten word door wormenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel gecremeerd worden en uitgestrooid. Het is toch niet zo dat ik een enorme familie achterlaat die me blijft bezoeken als ik in een graf lig.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
En voor ik dood ga wil ik zelf nog een keer Old & Wise inzingen voor mijn eigen crematie
Ik geloof er geen reet van.quote:
In paardenvoer zit geen as. Alleen in krachtvoer voor de veesector en katten/hondenmeuk en zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je dan gegeten wordt door een paard (laten we even aannemen dat dat het dier is), misschien denk je dat doordat hij jouw as eet, jouw ziel in het paard komt.
Ehm t liefst zo vroeg mogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm hoe laat jij wilt dat ik er benEnne vast wel
Ben je nou nog niet doorgebroken op 3FM?quote:
Die plaat weiger ik te draaienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heerlijke muziek dit FayeNothing Else Matters past hier ook wel tussen
Nou ja, het wegrotten in de aarde vind ik nog niet zo erg, maar een graf blijft geld kosten en anders word je na zo veel tijd geruimd. En dat zie ik niet zitten. Ik heb dan liever dat ik op zee uitgestrooid wordt en dat men als ze aan me willen denken alleen maar naarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het idee al dat ik in zo'n kutkist lig en dan gegeten word door wormen
Een reactie die schreeuwt om meer uitleg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel gecremeerd worden en uitgestrooid. Het is toch niet zo dat ik een enorme familie achterlaat die me blijft bezoeken als ik in een graf lig.
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet doorgebroken op 3FM?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die plaat weiger ik te draaien
Nee joh.....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Symp, als die af moet moet je het zeggen he
Haha en wat is vroeg voor jouquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm t liefst zo vroeg mogelijk.![]()
Hij vroeg in t marathon topic een lift uit de regio Utrecht. Nou dat is op je lijf geschreven.![]()
Dat gaat je misschien wel niks aan, nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een reactie die schreeuwt om meer uitleg.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die plaat weiger ik te draaien
Hiquote:
Is goed, zorg ik dat ik too drunk to function benquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe ik het komend weekend wel
Dat valt me tegen.quote:
Homo's kunnen zich niet voortplanten. Althans, niet met z'n tweeën.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een reactie die schreeuwt om meer uitleg.
Altijd even een traantje weg pinken bij dit nummer.. maar hij is zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh.....
Dit nummer doet me heeel erg veel, maar het is zooooo mooi
Dit is muziek waarop je met je geliefde moet knuffelen en zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef STING het volgende:
Lekkere muziek om nog ff in bed te relaxen en zo te gaan slapen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is goed, zorg ik dat ik too drunk to function ben
adoptie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's kunnen zich niet voortplanten. Althans, niet met z'n tweeën.
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is muziek waarop je met je geliefde moet knuffelen en zo.
In de Tweede Wereldoorlog werd er tijdens de bombardementen op Londen ook een begraafplaats gebombardeerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het wegrotten in de aarde vind ik nog niet zo erg, maar een graf blijft geld kosten en anders word je na zo veel tijd geruimd. En dat zie ik niet zitten. Ik heb dan liever dat ik op zee uitgestrooid wordt en dat men als ze aan me willen denken alleen maar naarzee
hoeven.
Net als Don't answer mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd even een traantje weg pinken bij dit nummer.. maar hij is zeker
En bij gebrek aan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is muziek waarop je met je geliefde moet knuffelen en zo.
DAMN, DAT MIJN VRIEND NU NIET NAAST ME ZIT MAAR MIJN MUZIEK LOOPT AF TE KRAKEN, DAS PAS KUTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef WickedTunes het volgende:
Darn, dat ik nu geen vriendin naast me heb...
Ik heb hem gedraaid bij mijn vrouw en mijn vader..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd even een traantje weg pinken bij dit nummer.. maar hij is zeker
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit account is beter ja. Paul in the dark
Zeker nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem gedraaid bij mijn vrouw en mijn vader..
Een mooier afscheidsnummer is er imho niet
zullen we t erop houden dat t even kut is...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
DAMN, DAT MIJN VRIEND NU NIET NAAST ME ZIT MAAR MIJN MUZIEK LOOPT AF TE KRAKEN, DAS PAS KUT
Respectquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hem gedraaid bij mijn vrouw en mijn vader..
Een mooier afscheidsnummer is er imho niet
Rob probeert hier al om 8u te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha en wat is vroeg voor jou
Laat hem mij anders even een PM sturen dan spreek ik wel wat met hem af
Zeikerdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik gehoopt op een of ander uptempo elvis nummer met sentimentele waarde, maar nee hoor.
Ja, er zijn natuurlijk opties enzo, maar voordat je aan adoptie kan beginnen moet je eerst door heel veel kosten en papierwerk enzo heen. En het is niet hetzelfde als zelf een kind krijgen met degene waar je van houdt.quote:
Sorry lieverd, dan had je dat maar in een zippy moeten gooienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik gehoopt op een of ander uptempo elvis nummer met sentimentele waarde, maar nee hoor.
Dat hoeft niet, want dat wij fans zijn spreekt voor zich. Bij het andere account is het de ironie dat er geen fans zijn.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rob probeert hier al om 8u te zijn.
goed puntquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want dat wij fans zijn spreekt voor zich. Bij het andere account is het de ironie dat er geen fans zijn.
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk opties enzo, maar voordat je aan adoptie kan beginnen moet je eerst door heel veel kosten en papierwerk enzo heen. En het is niet hetzelfde als zelf een kind krijgen met degene waar je van houdt.
Dat vind ik echt de grootste fuck-up van homoseksualiteit, dat ik niet op een normale manier kinderen kan krijgen. Er moet altijd een derde partij bij komen. Daar baal ik van, maar het is iets wat niet te veranderen is.
Weet je, je hebt nu al 10x je punt genaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
In Junior kan hetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk opties enzo, maar voordat je aan adoptie kan beginnen moet je eerst door heel veel kosten en papierwerk enzo heen. En het is niet hetzelfde als zelf een kind krijgen met degene waar je van houdt.
Dat vind ik echt de grootste fuck-up van homoseksualiteit, dat ik niet op een normale manier kinderen kan krijgen. Er moet altijd een derde partij bij komen. Daar baal ik van, maar het is iets wat niet te veranderen is.
Vriendin/vriend.quote:
Ja, dat houd je natuurlijk. Maar je bent gelukkig nog niet zo oud.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen 10 liedjes gedraaid, en ik heb ook weer een paar nummers mijn bek gehouden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nu al 10x je punt genaakt ±Y
Maar er zijn mensen die dit wel waarderen.
Dus of luister, en hou je bek, of zet je eigen muziek op
Dat wilde ik zeggenquote:
Dat was ook tof.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is btje vervolg van gisternacht, maar dan iets meer poppie....![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zo vroeg kom ik mijn bedje niet uit hoor op een uitslaap dag
Even achterwege latend of dat wel of niet klopt. Hoe lees jij uit dat zinnetje af of ik wel of geen vriend heb?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weet je, je hebt nu al 10x je punt genaakt
Maar er zijn mensen die dit wel waarderen.
Dus of luister, en hou je bek, of zet je eigen muziek op
ga gewoon weg als je er geen zak aanvindt, ik heb nog liever dat je niks zegt dan dat je me alleen maar afzeikt, is goed voor mijn zelfvertrouwen. Applaus voor jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen 10 liedjes gedraaid, en ik heb ook weer een paar nummers mijn bek gehouden.
Nee, ik bedoelde te zeggen dat ik me afvroeg wat je moest doen bij gebrek aan vriend/vriendin. Aangezien jij zei dat dit muziek was om tegen je vriend(in) te kruipen oidquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even achterwege latend of dat wel of niet klopt. Hoe lees jij uit dat zinnetje af of ik wel of geen vriend heb?.
Bad move bro, bad move.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen 10 liedjes gedraaid, en ik heb ook weer een paar nummers mijn bek gehouden.
Ja, was te gek om al die mooie muziekjens te draaienquote:
Oh, zo. Gewoon luisteren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde te zeggen dat ik me afvroeg wat je moest doen bij gebrek aan vriend/vriendin. Aangezien jij zei dat dit muziek was om tegen je vriend(in) te kruipen oid.
Alcohol en weinig slaapt zorgt ervoor dat ik hem heerlijk rauw mee kan zingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:00 schreef WickedTunes het volgende:
* WickedTunes blert deze heeeelemeaal mee!
Beetje hetzelfde als jij bij mijn glee show, dit komt alleen iets harder aan nog.quote:
En het was ook gewoon durk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:01 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, was te gek om al die mooie muziekjens te draaien
En dat terwijl iedereen het verder leuk vindt. Maar ik snap 't.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jij bij mijn glee show, dit komt alleen iets harder aan nog.
Jeez.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ga gewoon weg als je er geen zak aanvindt, ik heb nog liever dat je niks zegt dan dat je me alleen maar afzeikt, is goed voor mijn zelfvertrouwen. Applaus voor jou.
Glee showquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als jij bij mijn glee show, dit komt alleen iets harder aan nog.
Ik zei wel 4x sorry daarna.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Met de muziek haar smaak en daarmee haarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jeez.Ik zeik de muziek af, niet jou
Iedereen vindt het mooi, dus niets om je druk over te makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
ga gewoon weg als je er geen zak aanvindt, ik heb nog liever dat je niks zegt dan dat je me alleen maar afzeikt, is goed voor mijn zelfvertrouwen. Applaus voor jou.
Het is háár keuze, het is háár muzieksmaak. Indirect raak je iemand wel in het persoonlijke domein.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met de muziek haar smaak en daarmee haar. Maar goed, die connectie had je waarschijnlijk niet gelegd.
Eng.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is háár keuze, het is háár muzieksmaak. Indirect raak je iemand wel in het persoonlijke domein.
Maar ze heeft het gekozen op dit thema, heeft weken lopen smachten naar je en dan krijgt ze dit. Gewoon niet leuk, ik zou zeggen minimaal 1 nieuwe cd voor faye and then somequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga gewoon even uit het topic ofzo en kom terug als je weer emotie kan tonen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan hebben jullie mij al HEEL vaak aan het huilen gemaakt in dit topicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is háár keuze, het is háár muzieksmaak. Indirect raak je iemand wel in het persoonlijke domein.
Maar jij hebt dan ook gewoon geen smaakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hebben jullie mij al HEEL vaak aan het huilen gemaakt in dit topic
Jij draait dan ook teringherriequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stoeren metalmannen met baarden kunnen dat hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WAAAAHHHHHHquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook gewoon geen smaak.
Je had haar vanmiddag gewoon moeten neukenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik geniet meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje geniet echt van de heerlijke muziekjes![]()
Knuffel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben blij dat jullie er blij mee zijn, ik kan alleen maar huilen
Dat sowieso.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had haar vanmiddag gewoon moeten neuken.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij draait dan ook teringherrie
Ik ook, maar ach, er komt straks vast wel weer iets wat me meer aanspreekt.quote:
ik heb ook al de nodige tranen gelaten ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Neem dan geen vriendin lul.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Vrouwen.'Wat vind je van dit shirt?' 'Geen mening' 'Kom op, je moet een mening hebben' 'Nog steeds geen mening.'
'Ga je luisteren naar mijn knuffelrock show?' 'Ja hoor' Ik gehoorzaam: 'Wat een slome kutmuziek' 'Ga gewoon weg ofzo, verkondig je mening liever niet'
Het is ook nooit goed
Maak het nou niet erger man!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Vrouwen.'Wat vind je van dit shirt?' 'Geen mening' 'Kom op, je moet een mening hebben' 'Nog steeds geen mening.'
'Ga je luisteren naar mijn knuffelrock show?' 'Ja hoor' Ik gehoorzaam: 'Wat een slome kutmuziek' 'Ga gewoon weg ofzo, verkondig je mening liever niet'
Het is ook nooit goed
Je moet nog een hoop leren jongenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Het is ook nooit goed
Oei, spannendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef gewoonfaye het volgende:
En nu draai ik iets wat niet op de planning stond
whehehehehequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Het is ook nooit goed
Haha!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef WickedTunes het volgende:
Dit is ook zo mooi... Kate Nash toch?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naja, fuck jullie allemaal weet je... ik ga nu heerschen op Amon Amarth \m/
Ja hallo hij gaat klagen over vrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja moedig hem vooral aan, goed bezig...
Jouw muziek is fucking baas. Al die fucking agressie kan er dan tenminste uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naja, fuck jullie allemaal weet je... ik ga nu heerschen op Amon Amarth \m/
Take a subtlety pill... Dude.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Het is ook nooit goed
Dude, echt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Het is ook nooit goed
Ook herinneringen aan?quote:
Die moet op een tegel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een vriendin neem je niet, die komt aanwaaien...
Neem eens LSD!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef lompeharry het volgende:
ik heb nog nooit een eenhoorn gezien
Kwam een even in me opquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef WickedTunes het volgende:
Oh nee Duffy's Steppingstone... geen liefdeslied, maar breakup music
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moet op een tegel.
Net als Snuf met: Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Begin met paddo'squote:
Hoi. wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:08 schreef lompeharry het volgende:
ik heb nog nooit een eenhoorn gezien
Faye meis wat een heerlijke muziekjesquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, Victorious March \m/
Da's pas muziek! Niet dat zoetsappige gekwijl wat je tegenwoordig zo vaak hoort.
Ik haal m'n battleaxe en ga het slagveld op, tot zo
Deze man! Een liefdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw muziek is fucking baas. Al die fucking agressie kan er dan tenminste uit.
Whahaha....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's pas muziek! Niet dat zoetsappige gekwijl wat je tegenwoordig zo vaak hoort.
Whehe idiootquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi hoiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond.
Doorweekte Stiffler meld zich![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond.
quote:
Stiffquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond.
Jij komt bij samzz vandaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |