SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)![]()
Nou ja, het kan mij er nog steeds aan doen denken. En dan kan ik eerder genoemde nummers nog steeds beter vinden. Of dat dan nageaapt is of niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen slaat je argument dan nergens op. Want zij deden het eerder dan bovengenoemde bands.
Dat kan. Het boeit me eigenlijk ook geen flikker, dus ik weet even niet waarom ik erop reageerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, het kan mij er nog steeds aan doen denken. En dan kan ik eerder genoemde nummers nog steeds beter vinden. Of dat dan nageaapt is of niet.
Rapsodieenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
Waar heb je dan een apostrof voor nodig, TS? (Haha wat een pun daarzo!)
Owja, Sorry Royco.quote:
Dat gaat over op hol geslagen telefoons?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat dacht je van Paranoid Android?
schitterend!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat dacht je van Paranoid Android?
Ja, hij moet een umlaut hebben. Stommerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
Waar heb je dan een apostrof voor nodig, TS? (Haha wat een pun daarzo!)
Omdat reageren op mijn posts zo lekker voeltquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Het boeit me eigenlijk ook geen flikker, dus ik weet even niet waarom ik erop reageer.
Oeh omnomnomnom! Het is echt zo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat reageren op mijn posts zo lekker voelt.
Dat voelde het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat reageren op mijn posts zo lekker voelt.
Dat is met een umlaut. Niet een apostrof.quote:
Helemaal geen umlaut.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij moet een umlaut hebben. Stommerd.
Trema, als we toch aan het mierenneuken zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is met een umlaut. Niet een apostrof.
umlaut: alt 038 / 037 / 039 (1 van die 3 dacht ik)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is dat gewoon een trema.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dubbele puntjes, toch? Rapsodieën.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okee... die puntjes heten dus een trema (in het duits een umlaut)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dazeggik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In dit geval is dat gewoon een trema.
Nee. Ze hebben een andere functie (zien er wel hetzelfde uit).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Okee... die puntjes heten dus een trema (in het duits een umlaut)
Ik noem dat umlauts.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In dit geval is dat gewoon een trema.
Blof dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Hierna Nederlands grootste kutband ooit!
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij woont dan ook bijna in Duitsland.
KANE!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Hierna Nederlands grootste kutband ooit!
Of die ene met z'n toverbal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
Telt Zanger Rinus niet als band?
Ik heb er zo'n tyfushekel aanquote:
Nee, dat is een einzelgänger.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
Hij heeft toch een backupbandje?quote:
ALT+155quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen zin om dat streepje erbij op te zoeken, vind ik het niet waard.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ALT+155
Weet ik uit mijn hoofd omdat ik FOK! vroeger consequent Føk noemde
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinand ik-probeer-mee-te-liften-op-het-succesgeluid-van-Pearl-Jam Woesthoff.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ALT+155
Weet ik uit mijn hoofd omdat ik FOK! vroeger consequent Føk noemde
Dat beschrijft het geheel wel goed ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinand ik-kan-mijn-kaken-niet-van-elkaar-halen Woesthoff.
Het is maar goed dat ie geen homo isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat beschrijft het geheel wel goed ja...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie geen homo is, je zou toch bang worden om je piemel in die berenklem te steken
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ie geen homo is, je zou toch bang worden om je piemel in die berenklem te steken
.
Als weet wat ze bedoelen... gaat over dat niemand meer eigen mening lijkt te hebben... dancer = marionet, die gestuurd wordt zonder eigen mening...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
Welke mongool heeft die tekst geschreven. Erger me er helemaal kapot aan. Verder is het muzikaal ook kut.
Nou, ik heb 'm anders ook niet graag tussen m'n benen, hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
De tekst is an sich wel mooi ja, maar de uitvoering is zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als weet wat ze bedoelen... gaat over dat niemand meer eigen mening lijkt te hebben... dancer = marionet, die gestuurd wordt zonder eigen mening...
Wat dat betreft is deze dan 10 keer beterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Als weet wat ze bedoelen... gaat over dat niemand meer eigen mening lijkt te hebben... dancer = marionet, die gestuurd wordt zonder eigen mening...
Als club-liefhebber vind ik dit wel leuk hoor...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tekst is an sich wel mooi ja, maar de uitvoering is zo.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze dan 10 keer beter
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De duikplank zit aan de verkeerde kant
Oh, een dam is bij mij ook wel van toepassingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik maakte een typo. En toen stond er dam.
Had je mijn DM nog binnengekregenquote:
Wieso?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een dam is bij mij ook wel van toepassing. Maar laten we daar maar niet over beginnen.
9 crimes ofzoiets? Zit bij de eerste 4quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je mijn DM nog binnengekregen?
Echt he, de haarlijk van tegenwoordig is niks vergeleken bij datquote:
Jij begonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, een dam is bij mij ook wel van toepassing. Maar laten we daar maar niet over beginnen.
dat is een heeeeel fijn liedjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dat betreft is deze dan 10 keer beter
Weet ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Wieso?
Het was niet verkeerd bedoelt hoor!
Ik wel. Eerste 2, 3 albums zijn tofquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen leuke nummers van KoL.
Sex on Fire is wel ok.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen leuke nummers van KoL.
das mooi nummer van Damien jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
9 crimes ofzoiets? Zit bij de eerste 4
YAY!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
9 crimes ofzoiets? Zit bij de eerste 4
Liefje, roep je zo GO in het topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Nu het slechtste nummer wat U2 ooit heeft gemaakt.
DAt kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Omdat ie 't over mij had.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel dat het voor jou van toepassing is
JEZUS is dit niet de de-emphasised ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Damn ik ben het de laatste paar nummers wel heel erg met je eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik wilde eigenlijk the Blowers Daughter maar die heb ik niet op deze computer staanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
das mooi nummer van Damien ja
Heb je Circle of life nu?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Liefje, roep je zo GO in het topic?
Jupquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Liefje, roep je zo GO in het topic?
Als het goed is welquote:
Ja, ik heb 'm haar gestuurd. Vroeg me af of ze 'm ontvangen heeft. De goede versiequote:
Oh ik ook @320kbpsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm haar gestuurd. Vroeg me af of ze 'm ontvangen heeft. De goede versie.
owww en mag ik hem ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb 'm haar gestuurd. Vroeg me af of ze 'm ontvangen heeft. De goede versie.
Ze hebben ook degelijk wel goede nummers gemaakt. Maar ook veel crap.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind U2 stiekem eigenlijk helemaal geen toffe band.
De enige goede versie is natuurlijk de originele filmversie he. Die in de film gezongen wordt.quote:
Ik geloof dat ik er op zondag moet zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
Inmiddels 14 mensen die er zijn op 6 augustus en 10 voor 7 aug!
Joahquote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er op zondag moet zijn.
Nu ben ik benieuwd. Zet eens online?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige goede versie is natuurlijk de originele filmversie he. Die in de film gezongen wordt.
IIk heb jouw versie, omdat disneyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joah. Weet alleen niet of de kwaliteit goed is, hoor
. Ik vind 't goed genoeg iig.
Je kent Circle of Life uit de film toch wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Zet eens online?
Gewoon doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Zit te twijfelen of ik mn externe hdd mee zal nemen naar de meet. (still onder voorbehoud)
Ja, die is de beste natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IIk heb jouw versie, omdat disney
Mja maar 400gb mp3, en geen ruimte om een backup te makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon doen.Mensen kunnen van jou muziek over nemen en jij van hun.
En gewoon een mooie binnenkomer! Dus daar trappen we mee afquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die is de beste natuurlijk. En de mooiste.
Jawel, maar de versie die jij hebt, welke is dat precies?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kent Circle of Life uit de film toch wel? :>
Ik ben heel erg fan van the Lion Kingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En gewoon een mooie binnenkomer! Dus daar trappen we mee af
De versie uit de film. Dus niet die van Elton John.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jawel, maar de versie die jij hebt, welke is dat precies?
backup omdat je bang bent dat je alles kwijt raakt door?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mja maar 400gb mp3, en geen ruimte om een backup te maken
O, vast wel gehoord, maar wie zingt het dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De versie uit de film. Dus niet die van Elton John.
Sarrrrrrrrcasmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
En we sluiten zometeen af met een knaller! Heerlijk zouteloze middle of the road pop, en gejat van R.E.M
Laten vallen, diefstal, domme pech, die collectie is me best veel waardquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
backup omdat je bang bent dat je alles kwijt raakt door?
album heet wel middle of the roadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
En we sluiten zometeen af met een knaller! Heerlijk zouteloze middle of the road pop, en gejat van R.E.M
Carmen Twillie en Lebo M.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, vast wel gehoord, maar wie zingt het dan?
nee kutter!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
De clip is even kut als het liedje.
Hmzzz ja dan moet je t misschien niet doen. Ik denk all1 dat de kans daarop vrij klein is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Laten vallen, diefstal, domme pech, die collectie is me best veel waard
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dit toch wel een best nummer, hoor. Schuifelplaat
. Op m'n eerste middelbare schoolfeest
.
Whehehehe goed geradenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prachtig nummer dit
Laat me raden, VH vind het kut
Dan KOMT je vrouw ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komt Sjarmt_eengol toch? (haha, ik zei komt)
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prachtig nummer dit
Laat me raden, VH vind het kut
Fee gaat 'm zo draaien en ik had 'm je zo via de zippy kunnen sturenquote:
Het hoorde erbijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iets ongemakkelijk was, dan was het wel schuifelen.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ondanks dat jij het kut vond was het wel een lekkere show VH
Mooi op tijdquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fee gaat 'm zo draaien en ik had 'm je zo via de zippy kunnen sturen.
welke heb je van Billy gedraaid? Pianoman?quote:
Jewel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit gedaan?Deden wij toen ook als brugpiepertjes
Tuurlijk. The Longest Time om precies te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Noooo! Heb jij Billy gedraaid?
Hihihiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH legt zijn rechterhand op samzz onderrug en trekt haar iets dichter naar zich toe.
ik denk serieus dat ik met je mee doequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Op dit nummer gaat mijn kist de grond in op mijn eigen begrafenis!
Ken ik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tuurlijk. The Longest Time om precies te zijn.
DUOBEGRAFENISquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik met je mee doe
Elton zingt dit liedje dan ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef WickedTunes het volgende:
Zolang Elton maar niet zelf gaat zingen
Gelijk heb je! Dit is toch prachtigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ik met je mee doe
Lekker vrolijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
ik draaide net even snel zijn versie en ik moest bijna huilenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef WickedTunes het volgende:
Zolang Elton maar niet zelf gaat zingen
Op dat ene nummer van die gehaktbal ben ik t hier 100% mee eensch!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Ondanks dat jij het kut vond was het wel een lekkere show VH
Ik nog steeds als ik die scene ziequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik niet
Geweldige muziek van The Lion King. Elton John
Ik moest huilen toen Mufasa dood ging
Ik heb Shadowland en Endless night uitgekozenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
dat heb ik ook met Watership Downquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik nog steeds als ik die scene zie.
Ik ook. Kan daar echt niet tegen whehe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik nog steeds als ik die scene zie.
Echt hoor, Disney weet niet wat het kinderen aandoetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ook. Kan daar echt niet tegen whehe.
Ik zie het serieus op Nothing else matters gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Shadowland en Endless night uitgekozen.
Dat was die van gisteren met dat konijn ofzo toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik ook met Watership Down
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt hoor, Disney weet niet wat het kinderen aandoet.
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Nadat mijn kist in de grond zit, komt er wel gewoon een party.
Niet janken dat ik er niet meer ben, maar blij zijn dat ik er ben geweestDat is het motto!
Dus biertje, peukkie, lekkere muziek en hoppa
Even op papier zetten, en afgeven bij je ouders!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het serieus op Nothing else matters gebeuren.
Ik heb het er sowieso nog nooit echt serieus over gehad.
Dat dus. Geen koffie en cake, maar gewoon de tap open.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Niet janken dat ik er niet meer ben, maar blij zijn dat ik er ben geweestDat is het motto!
dit, ook geen zwarte kledij!quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het serieus op Nothing else matters gebeuren.
Ik heb het er sowieso nog nooit echt serieus over gehad.
Gewoon eens even een keer ove hebben. Ik wil nog wel wat mee dingetjes op papier hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even op papier zetten, en afgeven bij je ouders!
Heb ik ook gedaan. Ligt gewoon in de kast.
Allemaal OD'enquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Of je slikt, snuift of spuit, het feest word er alleen maar beter op
Ik moet die film sowieso weer eens zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel.. Alleen weet bijna niemand dat ik die liedjes uitgekozen heb.
Je moet ze eens luisteren, ze zijn echt prachtig. Vind ik.
Ballententquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op mijn begrafenis wil ik dat Stairway to Heaven gedraaid wordt.
Ghehe... en af ten toe leuk barpersoneelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ballentent
Wel mooie gitaren aan de muur
Nee hoor, niet klotequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klote hè, zo'n zoute traan wegpinken
Ja, zou ik doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet die film sowieso weer eens zien.
Hehe ben er nog nooit geweest en wil er heeeeeeeel graag een keer gaan stappen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ballentent
welke versies?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik wil circle of life en over the rainbow
amenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
Het nummer is mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, niet klote
Ik heb iets met dit nummer
Ongeveer elke fok!-meet is er.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ben er nog nooit geweest en wil er heeeeeeeel graag een keer gaan stappen!
Nee, ik wil Circle Of Life en Over The Rainbow gedraaid hebben op mijn begrafenis.quote:
Samen kijken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zou ik doen. Ik wil 'm ook snel weer kijken. Ik moet altijd janken aan 't eind
.
Ja maar liever een keer stappen 's-avonds! Dat valt denk ik wel een keer te regelen met mensen van de radioquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ongeveer elke fok!-meet is er.
Had het gezegd, dan waren we er de betreffende dag even langsgehobbeld.
Daar hangt echt een kapitaaltje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ballentent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |